bart2005 Napisano 20 Marca 2011 Napisano 20 Marca 2011 Witam noszę się z zamiarem kupna niedrogiego roweru do okazjonalnego jeżdżenia (głównie miasto plus puszcza) właściwie jestem zdecydowany na: http://allegro.pl/rower-kross-level-a6-deore-sram-truvativ-okazja-i1508288178.html Moją uwagę jednakże przykuła podejrzanie niska cena? Czy moglibyście rzucić na to okiem? Ewentualnie może doradzicie mi coś innego w cenie do około 1500-1700. Pozdrawiam
bart2005 Napisano 20 Marca 2011 Autor Napisano 20 Marca 2011 Nie wiem niestety nie znam się na markowych rowerach (to będzie mój pierwszy). Odnośnie wyboru dodam jeszcze, że ważę 100kg i mam 178 wzrostu. Jeśli chodzi o serwisowanie to nie będzie z tym problemu (dotychczasowy rower co roku rozbierałem do części pierwszych i składałem przed zimą).
fastforward Napisano 21 Marca 2011 Napisano 21 Marca 2011 Np. Kross A4 2010 po 1670zl (lepszy bylby 2009, bo z lepsza przerzutka, ale juz chyba ich nigdzie nie ma w rozmiarze 18"): http://masterbike.com.pl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&Itemid=1&category_id=7&product_id=161 Inni jeszcze ci pewnie zaproponuja jakiegos Unibike'a albo Mbike. A ten rower z aukcji to tylko skladak na ramie z A6, ale z gorszym osprzetem. Czy warto? Nie wiem jak on sie ma do innych rowerow w tym przedziale cenowym? PS Tylko nie wiem jak z twoja waga na tym rowerze... I jeszcze tu za 1599: http://www.mudserwis.com/rower-kross-level-a4-2010-p-425.html
Mod Team Franio Napisano 21 Marca 2011 Mod Team Napisano 21 Marca 2011 Przy takim budżecie dobrą propozycją jest Kelly's Salamander, który ma w całości napęd na Deore (+ tylna przerzutka XT).
Sagitt77 Napisano 21 Marca 2011 Napisano 21 Marca 2011 Niestety Kelly's ma znacznie gorszy amortyzator (RST Gila) niż Krossy (SR Suntour XCR). Bierz Krossa.