Skocz do zawartości

[Lidl] Zorganizowane zakupy

DooMsDaY

Zorganizowane zakupy  

39 użytkowników zagłosowało

1. 1. Co o tym s?dzicie?

• Dobry pomys?.
    • Kiepski pomys?.
    • Mo?na spróbowa?.

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chce mi się od nowa rozpisywać dlatego skopiuje swój post;)

Jak wielu z was sam miałem do czynienia z wykupywaniem po 15, a nawet 20 sztuk koszulek przez pseudo rowerzystów szukających szybkiego zarobku. Jak wiecie nie każdy ma taką możliwość, by przyjść pod sklep o 8 rano na zakupy. Dlatego też wpadłem na pomysł "zorganizowanych zakupów". Na forum zawsze znajdzie się grono osób z tego samego miasta, co za tym idzie zawsze ktoś z tego grona będzie mógł pójść na zakupy bez odkładania swoich obowiązków. W moim przypadku nadal studiuję i dla mnie nie jest problemem spóźnienie się na zajęcia, bo zawsze można powiedzieć że MPK jak zwykle nawaliło;). Co za tym idzie nie byłoby dla mnie problemem zebranie od forumowiczów zamówień i kupienie dla nich to czego potrzebują. Wtedy tani i dobry towar trafiłby do rowerzystów, a nie do "biznesmenów".

Wszelkie propozycje i uwagi mile widziane;).

To tyle ode mnie reszta należy do was.

A nie przyszło wam do głowy że kopiujecie pomysł tych "biznesmenów" i tak będziecie postrzegani przez rowerzystów niezorganizowanych.

Postrzeganie to jedno, ale ta akcja nie ma na celu zarobku kosztem tych którzy nie mają dość wolnego czasu by buszować po sklepie o ósmej rano, tylko właśnie pomoc takim osobom, bez żadnych własnych korzyści z tego tytułu (już ktoś na forum wkleił link z aukcją z licznikami z Lidla, oczywiście po zawyżonej cenie). Do tego chodzi tu o osoby, które są "w temacie" (rowerowym) i im te rzeczy naprawdę są potrzebne/przydatne. Dlatego ja taką inicjatywę popieram.

popieram inicjatywe i mam nadzieje ze nastepnym razem uda mi sie zakupic kask bo w krakowie juz po poludniu 1 dnia nie było w żadnym z 4 lidlów :/