tomsport Napisano 19 Marca 2011 Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Witam Oto mój rowerek Kona Kula z 2003 roku sukcesywnie modyfikowana Bar Ends: (Rogi) - Booplight - 59 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - BBB AeroCage BBC-11 ze śrubami - 53 Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid SL v-brake - 160 Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Avid SL v-brake - 160 Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - Avid SL - 154 Cables: (Pancerze i linki) - pancerze przerzutkowe - Kevlar Accent - 70 - linki przerzutek - XTR - 25 - pancerze hamulcowe - Jagwire - 55 - linki hamulcowe - Power Cordz - 6 Cassette: (Kaseta) - Shimano XT CS-M770 - 261 Chain: (łańcuch) - Shimano XTR CN7701 - 249 Crankset: (Korby) - Shimano XT 44/32/22 - 872 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano XT - 149 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano XTR RD-M972 - 186 Fork: (Widelec) - Rock Shox Reba Team 100mm 08` z manetką push lock - 1693 Frame: (Rama) - Kona Kula Easton Ultralite Bi-Oval 19 lub 20 cali - 1668 Grips: (Gripy) - Bontrager Race XXX Lite z korkami - 18 Handlebar: (Kierownica) - Amoeba Scud HB-M110 carbon - 122 Headset: (Stery) - PRO RM-11 - 89 Pedals: (Pedały) - Shimano XT PD-M770 - 353 Seat: (Siodło) - Selle Italia SLR Fibra - 143 Seatpost: (Sztyca) - Amoeba Scud SP-M120 27,0/370 mm - 224 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Kona - 22 Shifters: (Manetki) - Shimano XT - 257 Skewers: (Zaciski koł) - Titanic lightest CNC Quick-Release - 56 Stem: (Mostek) - Amoeba Vitra ST-M210 - 134 Tire (Front): (Opona przednia) - Maxxis FlyWeight 330 26x1.95 - 320 Tire (Rear): (Opona tylna) - Maxxis FlyWeight 330 26x1.95 - 323 Top Cap: (Top cap) - BBB carbon + śruba - 15 Tubes: (Dętki) - Foss z powietrzem - 268 Wheel Front: (Koło przednie) -Hub: (Piasta) - Novatec NT-A291 - 83 -Rim: (Obręcz) - Sun Rims Equalizer 21 - 402 -Spokes: (Szprychy) - Sapim Laser - 135 -Nipples: (Nyple) - Dartmoor - 19 -Rim tape: (Opaska) - - 19 Wheel Rear: (Koło tylne) -Hub: (Piasta) - Novatec NT-F742 - 250 -Rim: (Obręcz) - Sun Rims Equalizer 21 - 400 -Spokes: (Szprychy) - Sapim Laser - 140 -Nipples: (Nyple) - Dartmoor - 19 -Rim tape: (Opaska) - 17 Misc : (Inne) -Neopren - 17 Wagę dętek Fossa podaje z powietrzem, ogólnie bez powietrza rower waży 28 gram mniej. Razem - 9665 gram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 19 Marca 2011 Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Właśnie to kona ma w sobie to coś.Gratuluje roweru, piękny i jeszcze v-ki, genialnie bo do takich ram tarcze nie pasują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 19 Marca 2011 Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Nie pasuje mi tu amorek, tutaj najlepiej jakiś Marzocchi ale ciężki by był Super ramka i cały rowerek Ile masz ogniw w łańcuchu? bo bardzo lekko Ci wyszedł jak na XTRa Nie myślałeś o zdjęciu monitorków z manetek? ~25g zysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron79 Napisano 19 Marca 2011 Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Witam , Co to za końcówki i pancerz (osłona) na linkach ? ( 3 zdjęcie ) ps. przepraszam , jeśli to jest w opisie , ale szukałem w internecie i nie mogłem ich znaleźć , a mam strasznie mi ten patent się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 19 Marca 2011 Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 iron79 - http://vincere.pl/sklep/index.php?p128,unex-koncowka-pancerza-uszczelniana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 19 Marca 2011 Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 rama nie jest pod amor 80 ? bo dziwnie to wyglada ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomsport Napisano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Kosteq - seryjnie ten rower miał Boombera (własnie nie pamiętam czy nie 80 (dot. pytania jasskulainen) ale to dawne czasy, z Reby jestem bardzo zadowolony, marzeniem jest SID ale nowe piwotów niestety nie posiadają... - przed chwilą liczyłem i doliczyłem sie 107 ogniw, waga moim zdaniem żadna rewelacja - monitorków nie zdejmuje przyzwyczajenie z LXa jeszcze Końcówki UNEXa wliczone do wagi pancerzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 20 Marca 2011 Udostępnij Napisano 20 Marca 2011 To może starszy SID? Właśnie jak patrzyłem na Twój rower to coś mi się nie zgadzało, możliwe że to właśnie przez skok... Może wydaję mi się zbyt lekki łańcuch ponieważ ja wolę mieć dłuższy (przekosy) i żeby się nie zerwał. Końcówki UNEXa a rurki uszczelniające to własna konstrukcja z rurek termokurczliwych czy coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 20 Marca 2011 Udostępnij Napisano 20 Marca 2011 marzeniem jest SID ale nowe piwotów niestety nie posiadają... A posiadają: http://allegro.pl/piwoty-rock-shox-sid-team-pushloc-manetka-i1501754146.html Rama dziwnie wygląda, bo ujęcie słabe - tylne koło jest niżej niż przednie, na równym podłożu wszystko byłoby ok. Sama maszyna super, vki zdecydowanie dodają uroku, jedynie co to można się przyczepić do opon. No chyba, że założyłeś je aby potestować nieprzebijalne fossy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomsport Napisano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2011 To może starszy SID? Właśnie jak patrzyłem na Twój rower to coś mi się nie zgadzało, możliwe że to właśnie przez skok... Może wydaję mi się zbyt lekki łańcuch ponieważ ja wolę mieć dłuższy (przekosy) i żeby się nie zerwał. Końcówki UNEXa a rurki uszczelniające to własna konstrukcja z rurek termokurczliwych czy coś innego? Rurki uszczelniające są albo takze Unexa albo Avida system, nie pamiętam już... A posiadają: http://allegro.pl/piwoty-rock-shox-sid-team-pushloc-manetka-i1501754146.html Rama dziwnie wygląda, bo ujęcie słabe - tylne koło jest niżej niż przednie, na równym podłożu wszystko byłoby ok. Sama maszyna super, vki zdecydowanie dodają uroku, jedynie co to można się przyczepić do opon. No chyba, że założyłeś je aby potestować nieprzebijalne fossy Nie wiedziałem ze z piwotami nowe SIDy są Amorek Reba mam już kilka lat i nikt nie zwrócił uwagi aby coś nie tak było. Co do opon Maxxisa to pierwszy raz je założyłem ale na maratony będę zmieniał na Continentale MountainKing Supersonic chociaż po ostatniej jeździe na Maxxisach po asfalcie jestem bardzo zadowolony, a dźwięk tych opon - bezcenny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 20 Marca 2011 Udostępnij Napisano 20 Marca 2011 Ja bym zmienił amortyzator na starszego Sida- "grube" golenie Reby nie pasują mi za bardzo do tej ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.