Skocz do zawartości

[błotniki] kilka porad od "zabłotnikowanych"


X-(L)

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Popsuła nam sie pogoda :-( i trzeba pomyśleć o blotniczkach.

Na początek powiedzcie mi czy to >>> coś <<< zdaje egazmin. Wiem, ze nie skręca razem z kołem ale tak poza tym...

 

Czy coś z tych:

allegro

jest godnego uwagi?

Napisano

jesli chodzi o ksztalt to szukalbym czegos na ksztalt tych na pierwszym miejscu zestawu hammer-wzrorowanym na sksie i topeaku...nie wiem tylko jak wyglada ich trwalosc czy jakosc

Napisano

zdecydowanie the najlepiej sie prezentuje i ogolnie to bardzo bardzo dobra dopracowana konstrukcja tu akurat wystepuje rpzedni w wersji jednoczesciowej ktora jest sztywniejsza ale do zdjecia/zalozenia trzeba demontowac widelec :?

Napisano

Kupiłem ostatnio SKS'a X-TRA-DRY'a , dzisiaj testowałem go bo deszcz padał, super sprawa, wysokość i kąt można regulować wiec żadna kropelka nie ma prawa znaleźć się na plecach :)

Napisano

Ja mialem to. Kupilem sobie na zime. Przedni odpadał średnio 2x na wyciczke, tylny odpadł po jednej glebie, ale za to na dobre, i tak po kilku razach skończyła się moja przygoda z błotnikami :]. Teraz sie zastanawiam nad tymi the...

Napisano

Ten perwszy SKS (ten na ramę) sprawdza się nie najgorzej - mam coś podobnego, tyle, że firmy Zefal, i chroni przed ochalpaniem lepiej, niż się można spodziewać :) .

Ale jeśli chcesz być suchy co do nitki - to tylko pełne, tak, jak pisze Fazi.

Ja aktualnie używam kompletu SKS Hightrek - nie są pełne, ale tylny jest mocowany do rury podsiodłowej, a nie do sztycy, więc chroni trochę bardziej, niż te sztycowe :P . Działa to w ten sposób, że podczas ulewnego deszczu, pomimo że i tak jesteś od stóp do głów mokry, nie masz przynajmniej uczucia, jakbyś siedział tyłkiem w miednicy z wodą :P . Obrzydliwe uczucie - normalnie jeździć się odechciewa :-? .

Pozdrówko odrobinę bardziej suche :-) ...

Napisano

Schwefel, widzialem pierwszy raz ten blotnik w GT I-drive jednego z redaktorow bikeBoardu pare ladnych lat temu i powiem tyle ze wygladal niesamowicie nigdy nie widzialem rownie pieknego blotnika!Nie wiem jak bedzie wygladal przy nie fullu albo co gorsza stalowym rumaku ale przy rurkach alu o duzej srednicy tu i uwdzie prezentuje sie okazale..do kompletu podobny na przod i wygladzik super a dzialanie to przod wiem ze ma dobre co najmniej o tylnim nie mam opini....

Napisano
Sorry to wy kupujecie blotniki po to zeby wygladaly czy po to zeby chronily.

Opcja 2

Ogolnie strata kasy na tego typu blotniki i taka prawda.

Niby dlaczego tak uważasz :?: Bo dla mnie najważniejsze żeby ten błotnik się nie połamał jak kilka poprzednich. Wygląda na mocny więc czemu go nie przetestować.

bo taki blotnik nie spelnia swojej roli

Widze, że kolega jeździł już wcześniej na nim :-o A jeżeli nie to niech nie wysuwa takich domysłów, tylko po obejrzeniu go na obrazku.

Napisano

Już na pierwszy rzut oka można zauważyć duże różnice między The i Sks. Sksy są całkowicie proste a The są zakrzywione do dołu. Ja miałem Topeaki Defender którą są już bardziej podobne do The i świetnie chroniły mnie przed wodą i błotem. Co do pełnych błotników to nawet nie miałbym ich gdzie zamocować :)

Napisano

Witam.

Podczepię się pod temat. Jakie błotniki (najlepiej działające :) ) do bike z tarczami oraz bomberem? Szperam po necie i jakoś nic mi się w łepetynie nie rozjaśnia w tym temacie, a moknąć w drodze do pracy za bardzo nie chcę.

Pozdrawiam

Napisano
do bike z tarczami oraz bomberem

 

A muszą być jakieś specjalne? :wink:

 

moknąć w drodze do pracy

 

Fajny rower do dojazdu do pracy :wink:

Napisano
do bike z tarczami oraz bomberem

 

A muszą być jakieś specjalne? :wink:

 

Wydaję mi się, że pełnych się nie da zamontować...

 

moknąć w drodze do pracy

 

Fajny rower do dojazdu do pracy :wink:

 

A co? Hobbysta jestem :grin: A tak na poważnie to i tak nie miałbym miejsca na bike "do pracy" - ciaśniutko u mnie w domciu :-(

Napisano
Wydaję mi się, że pełnych się nie da zamontować...

 

No raczej nie :wink:

 

bike "do pracy"

 

Fajnie by było mieć kilka rowerów o różnym przeznaczeniu :wink:

Napisano
Fajnie by było mieć kilka rowerów o różnym przeznaczeniu  :wink:

 

Tia... Pewnie, że fajnie. Ale cóż zrobić. Ja nie mogę się bez mojego bike obejść (choć mam go od maja) - do tego stopnia, że mam problemy z chodzeniem :grin: No i dlatego coś muszę pokombinować z błotnikami na obecną pogodę.

Napisano
No i dlatego coś muszę pokombinować z błotnikami na obecną pogodę.

 

Wyżej masz propozycje :wink: Wybierz cos

Napisano
Wyżej masz propozycje :wink: Wybierz cos

 

Łatwo mówić. Jedni chwalą inni ganią. Pełnych założyć się raczej nie da, a te "crossowe" to nie wiem jak się będą mieć do korony bombera... Mniej będzie wchodzić mocowanie w rurę sterową - a co za tym idzie mogą być problemy...

Napisano

Mam SKS ShockBoard i jestem z niego jak na razie zadowolony, jak sie dorobie dokupie sobie na tył X-TRA-DRY, choć jakoś mi się nie śpieszy :mrgreen:

Napisano

i mam Was ;)

 

wyższość limuzynki nad wszystkimi innymi to pełne błotniczki z chlapaczem na przodzie chroniącym przed bryzgami przedniego koła nie tylko mnie, ale nawet na blat błoto nie leci

 

jak ja nie cierpie błota i piachu zgrzytającego w napędzie :evil: :evil:

 

pozdrówko mokre ale nie zabłocone :-P

Napisano

Pozwólcie, ze wróce do błotników zwanych "hammer"

 

Ktoś się pytał czym się te 2 komplety różnią - Otóż różnią się mocowaniem tylnego i (chyba) przedniego błotnika. Tylko na co to komu?

 

Kolega miał błotniki Hammer. Tylni złamał się na mocowaniu "widełek" przy schodzeniu z roweru (wystarczyło lekko zahaczyć nogą, by pękł), przedni trochę się telepie, ale faktycznie chroni. Na pewno dobre jest to, że przedni osłania bardzo dużą część koła, żaś tylny mozna tak ustawć, by przy skoku zawieszenia koło "wchodziło" do błotnika.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...