run Napisano 18 Marca 2011 Napisano 18 Marca 2011 Ponieważ jestem laikiem proszę Was o małą pomoc. Chcę kupić rower do maratonów, postanowiłem jeździć w Mazovii. Szukam czegoś sportowego, przebiegłem kilka maratonów więc kondycja jest, regularnie biegam i chodzę na siłownię. Mam czym w nogach depnąć w pedał i mam ochotę zacząć wypluwać płuca na rowerze Planuję też wypady w góry i co weekend trasy w Kampinosie. Na starym kilkuletnim rowerze robiłem trasy w KPN po około 50 km. Wstępny risercz i rozmowa ze sprzedawcą wskazały na Cube Ltd Pro. Nie znam się na geometrii ramy ale sprzedawca powiedział, że będzie okej. Cena ok 3.500 bo dokupuję jeszcze buty SPD. Ponieważ przeglądam katalogi rowerowe i mało z tego kumam proszę o wskazówki jakie modele mogą jeszcze spełniać moje oczekiwania. Podsumowując: rower pod maratony, kolor ramy i firma - nie mam preferencji, grunt żeby był dobry osprzęt, sportowy charakter ramy (jeśli coś takiego jest). Liczę na pomoc znawców, w zamian mogę się odwdzięczyć w dobieraniu odpowiednich butów do biegania
run Napisano 19 Marca 2011 Autor Napisano 19 Marca 2011 Po przeczytaniu artykułu o geometrii ram rozumiem, że rama z kątem główki 69,5° i kątem rury podsiodełkowej 71,5° będzie zwrotna na zjazdach i podjazdach, a mniej wygodna na płaskim terenie. Dobrze kombinuję?