Skocz do zawartości

[do 2000] Rower Do Ścigania

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To co powyżej w temacie, szukam roweru do ścigania - oraz żeby był wydajny.

Nie ma to być szosówka, tylko Cross bądź MTB, bodajże tak to się nazywa :D - Anyway, COŚ DO ŚCIGANIA! O ! :D

Nie znam się na nazwach, co oznaczają i z czym to się je, mówiąc szczerze o osprzecie.

Chciałbym, abyście mi pomogli w tej kwestii, roweru szukam do 2000zł.

Nie chciałbym także, żeby się często psuł - nie chodzi mi tutaj o użytkowanie, ale o cechy fabryczne.

Zastanawiałem się nad Kellysami, Axis oraz Magic podobają mi się - tylko czy to dobra cena względem produktu?

Nie wiem czy to tak bardzo istotnie potrzebne, waga: 70kg, wzrost 180+

Tylko jakie przerzutki, i ten cały osprzęt?

Proszę napisać wszystko - co mogło by mi się przydać - i chciałbym aby to było w treści jak do podstawówki - nie operuję dobrze skrótami, slangami

Z góry dziękuje, i proszę o szybką pomoc - wypowiedz.

Napisano

No tak podałeś mi strony z rowerami w tej około cenie co szukam lecz mówiłem, że nie znam się na tym - i podkreśliłem, że chciałbym do ścigania.

A niektórzy mogą przecież wystawić te tematy, bo potrzebują roweru w góry, bądź trasy turystyczne. - rekreacyjne.

Bardzo bym prosił, gdybyś odrazu podał model - dokładnie tego roweru, który mógłby mi przypasować.

Zastanawiam się nad: Kellys Magic - nie wiem dokładnie który rok, bo te nowe to widziałem że strasznie drogie.

Kellys Axis

Kross Level A6

Nie mam pojęcia co do reszty, proszę o pomoc!

Czytając kilka tematów, zastanawiam się że pewnie najlepiej by było z przerzutkami Deore? Coś do tych 2000 zł, mógłbym jeszcze dołożyć.

• Mod Team
Napisano

W tych pieniądzach Kross Level A6 (z rocznika 2008-2010) byłby dobrym wyborem.

Możesz także zastanowić się nad Unibike Flite, który ma gorszy napęd od Kross'a, ale wyposażony jest już w hydrauliczne hamulce tarczowe, które będą przydatne, o ile będziesz jeździł w trudnych warunkach (błotko).

Napisano