steel Napisano 16 Marca 2011 Napisano 16 Marca 2011 To co powyżej w temacie, szukam roweru do ścigania - oraz żeby był wydajny. Nie ma to być szosówka, tylko Cross bądź MTB, bodajże tak to się nazywa - Anyway, COŚ DO ŚCIGANIA! O ! Nie znam się na nazwach, co oznaczają i z czym to się je, mówiąc szczerze o osprzecie. Chciałbym, abyście mi pomogli w tej kwestii, roweru szukam do 2000zł. Nie chciałbym także, żeby się często psuł - nie chodzi mi tutaj o użytkowanie, ale o cechy fabryczne. Zastanawiałem się nad Kellysami, Axis oraz Magic podobają mi się - tylko czy to dobra cena względem produktu? Nie wiem czy to tak bardzo istotnie potrzebne, waga: 70kg, wzrost 180+ Tylko jakie przerzutki, i ten cały osprzęt? Proszę napisać wszystko - co mogło by mi się przydać - i chciałbym aby to było w treści jak do podstawówki - nie operuję dobrze skrótami, slangami Z góry dziękuje, i proszę o szybką pomoc - wypowiedz.
Mod Team Franio Napisano 16 Marca 2011 Mod Team Napisano 16 Marca 2011 [Rower Mtb] Do 2100 zł Rock Shox Tora [do 2000 zł] Rozsądny rower MTB [Rower] Rower do 2000-2300zł [Rower MTB] Do 2100 zł [do 2200] rower mtb Szukajka nie gryzie.
steel Napisano 17 Marca 2011 Autor Napisano 17 Marca 2011 No tak podałeś mi strony z rowerami w tej około cenie co szukam lecz mówiłem, że nie znam się na tym - i podkreśliłem, że chciałbym do ścigania. A niektórzy mogą przecież wystawić te tematy, bo potrzebują roweru w góry, bądź trasy turystyczne. - rekreacyjne. Bardzo bym prosił, gdybyś odrazu podał model - dokładnie tego roweru, który mógłby mi przypasować. Zastanawiam się nad: Kellys Magic - nie wiem dokładnie który rok, bo te nowe to widziałem że strasznie drogie. Kellys Axis Kross Level A6 Nie mam pojęcia co do reszty, proszę o pomoc! Czytając kilka tematów, zastanawiam się że pewnie najlepiej by było z przerzutkami Deore? Coś do tych 2000 zł, mógłbym jeszcze dołożyć.