Sill Napisano 15 Marca 2011 Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Witam. Od dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem nowego Krossa A2 rocznik 2008. Zamówiłem go w piątek wieczorem w rowery.shop.pl (polecam ten sklep, dobry kontakt, w sumie szybka przesyłka, no i Krossy z rocznika 2008 ) a dzisiaj dostarczył go kurier. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, rower wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach, od razu sprawdziłem wszystkie podzespoły czy zgadzają się z opisem - prawie wszystko się zgadza, tylko pedały dostałem inne (ale to już zostało wyjaśnione), na których i tak mi nie zależało, bo jeszcze do końca marca mam zamiar zainwestowac w SPDeki. Tak więc: przerzutki - Alivio (przód i tył) manetki - Alivio hamulce - Tektro widelec - Rock Shox Dart 2 100mm (chyba trochę archaiczny, patrząc na to co teraz montują, ale ja się nie znam ) piasty - Nova Tec obręcze - Etrto (kompletnie nie znam tej firmy) opony - Schwalbe Jack Black suport - Truvativ korba - Truvativ x-flow (na szczęście nie ta sama co w nowszych rocznikach, tak krytykowana na forum) kaseta - Kaseta SRAM PG-830 siodło - Selle San Marco (z nowszego modelu) kierownica - Truvativ XR mostek - Truvativ XR Osprzęt, moim skromnym zdaniem, co najmniej rozsądny jak na cenę (1250zł, nie wiem czemu ludzie wybierają nowsze roczniki Krossa skoro są na gorszym osprzęcie i kosztują więcej, no chyba, że komuś zależy na innej kolorystyce (tego nie rozumiem). Po skręceniu, wyregulowaniu od razu ruszyłem do lasu w "ciężki" teren (jak na moją okolicę) czyli błoto, piach, gdzieniegdzie jeszcze śnieg i lód, sporo kałuż. Była to moja pierwsza jazda w sezonie, więc hmmm... po przejechaniu około 15km pośladki odmówiły siadania, a kolana kręcenia A teraz wrażenia: rama strasznie sztywna, czułem każdą nierównośc (ale to pewnie dlatego, że pierwszy raz na alu, no i te siodełko); przerzutka tylna chodzi jak w zegarku, reaguje od razu, bardzo płynnie, z przednią natomiast mam mały problem w wyregulowaniu (ale o tym potem); hamulce to wiadomo - wszystko super do pierwszego zamoczenia obręczy; amor wydał mi się jakby trochę za sztywny, jest tam niby jakieś pokrętło do ustawiania, ale za nic nie chce się obracac; opony, po wjechaniu na asfalt dały się odczuc a nawet usłyszec . Wracając do regulacji przedniej przerzutki. Wiem jak się to robi ;p dzisiaj jeszcze raz przypomniałem sobie co i jak czytając forum i już powoli tracę siły. Ustawiłem najpierw tylną, potem zabrałem się za przednią, zacząłem od najmniejszej zębatki, niby wszystko ok, a w czasie jazdy na tej najmniejszej chodzi idealnie, tak samo na największej, a o dziwo jest problem jak łańcuch jest na środkowej. Ociera niezależnie od położenia z tyłu, nawet gdy łańcuch jest na środkowej z tyłu . Nie wiem co z tym zrobic. Może to dziwne pisac recenzję po pierwszym dniu użytkowania, ale co tam, napotkałem parę problemów i liczę na pomoc . Więcej wkrótce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sill Napisano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 (edit) co do obręczy to są to Mach1 exe, pomyłka laika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eryk Napisano 10 Maja 2011 Udostępnij Napisano 10 Maja 2011 Jak test to testuj i opisz to proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi