housemd Napisano 15 Marca 2011 Udostępnij Napisano 15 Marca 2011 Witam, chce kupić jakiś rower do streetu, jestem totalnie zielony jeśli chodzi o te sprawy myślałem o składaniu i miałem plan zacząć od ramy TWO4PLAYER 2011 a rower miał być w okolicach 1000-1100 zł maksymalnie. Ale jako ze jestem zielony nie wiem czy ta rama się nadaje, chciałem tez ze sztywnym widelcem i tarczówkami ponieważ nie będzie to rower tylko do tricków bi nie będę robił jakiś szczególnie wygórowanych. Proszę was forumowi eksperci ;D o napisanie mi czy to dobry pomysł i jeśli tak przedstawić mi np. jakie części dokupić żeby był lekki i wytrzymały. albo przedstawić jakieś oferty innych rowerów które by się nadały ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
housemd Napisano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 Wybaczcie ze tak dodaje posta ale zapomniałem dopisać. oto propozycje rowerków jakie chciał bym kupić: 1 http://allegro.pl/rower-destroyer-ns-octane-one-dartmoor-street-bmx-i1506948247.html 2 http://allegro.pl/destroyer-street-ns-rns-2-octane-dartmoor-i1512137398.html 3 http://allegro.pl/rower-street-dual-lekki-i1491493251.html Napiszcie czy kupienie jakiegokolwiek z tych rowerków jest opłacalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...