Skocz do zawartości

[do 1100zł] rower do streetu

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chce kupić jakiś rower do streetu, jestem totalnie zielony jeśli chodzi o te sprawy myślałem o składaniu i miałem plan zacząć od ramy TWO4PLAYER 2011 a rower miał być w okolicach 1000-1100 zł maksymalnie. Ale jako ze jestem zielony nie wiem czy ta rama się nadaje, chciałem tez ze sztywnym widelcem i tarczówkami ponieważ nie będzie to rower tylko do tricków bi nie będę robił jakiś szczególnie wygórowanych. Proszę was forumowi eksperci ;D o napisanie mi czy to dobry pomysł i jeśli tak przedstawić mi np. jakie części dokupić żeby był lekki i wytrzymały. albo przedstawić jakieś oferty innych rowerów które by się nadały ;D

Napisano

Jestem nowy na forum .Wiem że tematów sporo jest ,ale trafiłem na okazję(tak myślę) i prosiłbym o opnie na jej temat.Już bunny-hopa i zwykłe skoki dobrze wychodzą mi na rowerku Haro FLIGHTLINE (26" koła tam są bodajże ) ,tylko już mu obręcze padły i łożyska . Przy przeglądaniu ofert ,trafiłem na naprawdę za######isty rowerek- oczywiście nie ten od którego podaje specyfikację ,ale odrodziła się we mnie chęć kupna takowego .Już dwa lata temu chciałem kupić bmx-a ,jedyne co stanęło mi na przeszkodzie to wielkość .Patrzę na mtb streetowe i nie mogę oderwać od takich cudeniek oczu po prostu :icon_lol: !!

Rama: Dartmoor street fighter

Widelec: Marzocchi Dirt jumper 3

Kierownica: NS Bikes

Mostek: DM

Gripy: BBB

Stery: Ritchey

Siodło: Scott

Sztyca: Scott

Korby: Octane One

suport: Octane one

Łańcuch: Dartmoor półogniwa

Pedały: Wellgo

Koło przód:

Obręcz: Dartmoor fortress

Piasta: Novatec na maszynach

Opona: Kenda Krad

Koło tył:

Obręcz:Dartmoor Fortress

Piasta: Novatec na maszynach

Opona: Kenda Krad

Hamulec: Avid bb7

Całość kosztuje 1300zł i jest w bardzo dobrym stanie technicznym ,złożony w listopadzie 2010

• 4 miesiące temu...
Napisano