Foley Napisano 14 Marca 2011 Napisano 14 Marca 2011 Witam Posiadam Trekkinga który ma osprzęt Shimano Tourney, chciałbym go wymienić na coś innego. Chciałbym go przerobić na kolarkę z prostą kierownicą. Nie znam się za bardzo na rowerach. Zdaję sobie sprawę z ceny, lecz 2 sezony temu przejeździłem Tourney'a, a poprzedni zbierałem pieniądze na nowy system. Manetka: - Shimano SLX SL-M660 3X10/3X9 Przerzutka Tył: - Shimano 105 Przerzutka przód: - Shimano 105 Kaseta: - Coś na 9 albo 10 przełożeń, na szosie. Nie korzystam z największych zębatek, a z tych mniejszych owszem. Korba: - FC-R550 Koła: - Shimano WH - R500, ponieważ mam teraz wolnobieg, a kupienie piasty + zaplatanie wyjdzie nie dużo mniej, a będe miał nowe obręcze. Tu mam pytanie czy manetka SLX'a 3X10 pociągnie korbę na 2 przełożenia? Czy pod te koła zamontuje swoje v-brake?
Foley Napisano 15 Marca 2011 Autor Napisano 15 Marca 2011 Przepraszam, czy cos z tym tematem jest nie tak? Czy przy odczuciu amatora Ultegra będzie lepsza od 105?
Mod Team Franio Napisano 15 Marca 2011 Mod Team Napisano 15 Marca 2011 Cierpliwości, nie wszyscy siedzą na forum 24/7. Poza tym większość forumowiczów ujeżdża rowerki MTB, a ty napisałeś o przerabianiu roweru na kolarkę. Taki temat bardziej pasuje do działu "Forum szosowe", w którym mógłbyś dostać więcej odpowiedzi.