behemothxx Napisano 12 Marca 2011 Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 Witam jestem nowy na forum i jest to mój pierwszy post Chciałbym kupić rower (aktualnie śmigam na jakimś marketowym góralu jeszcze z komunii go mam ) mogę przeznaczyć na niego 2000zł ,ale jeśli opłacało by się dołożyć do jakiegoś 2-3 stówki ,to jestem skłonny to zrobić. Czy za te pieniądze da się kupić jakiś w mirę sensowny rower? Aha zapomniałem napisać jaki to ma być rower a więc jakiś w teren MTB czy coś w tym stylu (nie znam się na rowerach .dopiero zaczynam przygodę z jednośladami) ,mój wzrost to 176cm a waga 60kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekvolvo240 Napisano 13 Marca 2011 Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 Witam jestem nowy na forum i jest to mój pierwszy post Chciałbym kupić rower (aktualnie śmigam na jakimś marketowym góralu jeszcze z komunii go mam ) mogę przeznaczyć na niego 2000zł ,ale jeśli opłacało by się dołożyć do jakiegoś 2-3 stówki ,to jestem skłonny to zrobić. Czy za te pieniądze da się kupić jakiś w mirę sensowny rower? Aha zapomniałem napisać jaki to ma być rower a więc jakiś w teren MTB czy coś w tym stylu (nie znam się na rowerach .dopiero zaczynam przygodę z jednośladami) ,mój wzrost to 176cm a waga 60kg. witaj, rama podejdzie 19' to było by optymalnie i powiadasz że 2000pln ??? hmmm http://allegro.pl/rower-romet-jolene-3-0-drugi-rower-gratis-i1488039318.html 2 rower można mieć na prezent hehehe http://allegro.pl/kross-level-a6-v-brake-18-2009-wroclaw-tani-i1464679045.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Franio Napisano 13 Marca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 W tym przedziale cenowym Kross A6 lub Mbike Renegade 0.6 Sporo informacji o tych roweruch jest już na forum. Poczytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...