Jogurcik Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Witam, zakupiłem ostatnio przez internet w pewnym sklepie sieci Dobre Sklepy Rowerowe ramę. Niestety, rama dotarła, ale uszkodzona. Chcę to zareklamować, ale niewiem, czy muszę u nich, czy mogę w moim najbliższym sklepie tej sieci. Miał ktoś kiedyś podobną sytuację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Nie wiem czy w sklepie sieciowym jest taka możliwość, ale prawdopodobnie u głównego dystrybutora tak. To jeszcze będzie zależeć co kupowałeś, bo jak to były np. manetki Shimano czy SRAM, to oni teoretycznie tego nie mają w swojej ofercie. Ale jakby to był amorek Manitou czy RST, to co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogurcik Napisano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Rama Accenta wysłałem maila do sklepu w którym kupiłem, czekam na odpowiedź.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
annaja Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 No i odpowiedzieli? Dużo sklepów tej sieci się pojawia, warto coś o nich wiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 Jak kupujesz coś przez internet to masz prawo to zwrócić przez okres 2 tygodni bez podania przyczyn. Nie musisz nawet korzystać z reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogurcik Napisano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 W końcu nie kombinowałem, odesłałem tam gdzie zamówiłem, po 3 dniach przysłali nową (sprawdziłem numery) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.