missolini Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 (edytowane) Bottle Cage: (Koszyk na bidon) --- Brake (Front): (Hamulec przedni) Tektro Auriga Comp 160mm - 322g ( razem z klamką ) Brake (Rear): (Hamulec tylny) Tektro Auriga Comp 160mm - 338g ( razem z klamką ) Cables: (Pancerze i linki) Shimano - 63g Cassette: (Kaseta) Shimano Deore XT CS-M770 11-32 - 267g Chain: (łanńuch) Shimano Deore LX HG73 - 276g Crankset: (Korby) Shimano SLX FC-M660 - 897g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore XT FD-M770 - 148g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT - RD-M771 - 225g Fork: (Widelec) SR Suntour XCM-V2 HLO - 2555g Frame: (Rama) Rama: Kross Level A2 2010 - +/- 2000g Grips: (Gripy) Bontrager Race X Lite - 27g z korkami Handlebar: (Kierownica) KCNC Dark Side Flat - 134g Headset: (Stery) Stery NECO H-142 - 107 g Pedals: (Pedały) Shimano PD-M540 - 349g Seat: (Siodło) Selle Royal Seta HRC - 330g Seatpost: (Sztyca) SP-235 Alloy - 335g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) no-name - 31g Shifters: (Manetki) Shimano SLX SL-M660 - 295g Skewers: (Zaciski koł) Standard Przód - 59g Tył - 64g Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE 25,4mm 70mm - 104g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron Performance 2.1 - 450g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Rocket Ron Performance - 450g Top Cap: (Top cap) Neco - 13g Tubes: (Dętki) no-name Przód - 177g Tył - 178g Wheel Front: (Koło przednie) 1253g -Hub: (Piasta) Joy Tech D041DSE -Rim: (Obręcz) Kross R -Spokes: (Szprychy) no-name -Nipples: (Nyple) no-name -Rim tape: (Opaska) Wheel Rear: (Koło tylne) 1455g -Hub: (Piasta) Joy Tech D142DSE -Rim: (Obręcz) Kross R -Spokes: (Szprychy) no-name -Nipples: (Nyple) no-name -Rim tape: (Opaska) Inne: Ochraniacz ramy: Kross - 13g Suma : 12915g Do zmiany pozostały mi koła, amortyzator i sztyca. Może do końca tego roku uda mi się to wymienić. Edytowane 9 Marca 2011 przez missolini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 Jak to są koła Kross'a to masz szprychy CN Spoke, nyple też. Dętki sobie na Maxxis UltraLight wymień, sporo stracisz na masie rotacyjnej. I polecam pozbyć się sterów NECO Bardzo lekkie coś te pancerze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeflo Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Ogólnie rower jest naprawdę ciekawy, aż szkoda tylko że ciążą mu te koła. Wymieniasz wszystko to co pisałes i waga idzie duuuuużo w dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 patrzę na wage Aurigi i się zgadza z tą w rozpisce. tyle że gdzie są tarcze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 (edytowane) tyle że gdzie są tarcze?? Może z wagą kół? Takie ciężkie.. A gdzie adaptery (pewnie ze śrubami blisko 100g) Edytowane 10 Marca 2011 przez Crazyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Bardzo lekkie coś te pancerze... Wytłumacz mi jedną rzecz, w jakim celu czepiasz się na siłę wag w większości projektów na forum? Dla zasady? W dodatku zupełnie bezpodstawnie... Kable Shimano to 32-33g/m, w tym Krosie wątpię, aby było więcej niż 130cm. Komplet poucinanych linek to ok. 20g, i proszę, 63g jak w pysk strzelił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Rzeczywiście nie wiadomo co z tarczami. Zważone razem z kołami czy pominięte? Cables: (Pancerze i linki) Shimano - 63g obejmują jak podejrzewam same pancerze, bo waga manetek jest o 6g większa niż moje SLXy zdjęte z roweru razem z linkami. Fludi, dla Twojej informacji. Pancerze Jagwire w moim rowerze (jakieś seryjne... nie, nie jakieś: Jagwire L3 stoi napisane) ważą 50g. 30g dla przerzutki tylnej i 20g dla przedniej. missolini, aż się prosi o lekkie dętki (Maxiis Ultralight/Flyweight) do Rocket Ronów (są na zdjęciu?). Zamierzam taki set wrzucić swojej kobiecie do bike'a. Za jednym zamachem obetnę jej pół kilo na samym ogumieniu. Ciekawe czy zacznie mnie objeżdżać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Wytłumacz mi jedną rzecz, w jakim celu czepiasz się na siłę wag w większości projektów na forum? Dla zasady? W dodatku zupełnie bezpodstawnie... Kable Shimano to 32-33g/m, w tym Krosie wątpię, aby było więcej niż 130cm. Komplet poucinanych linek to ok. 20g, i proszę, 63g jak w pysk strzelił. Jakbym nie miał podstaw, to bym nie pisał tego. Zwróć uwagę, że to dział projektów, gdzie wszystko powinno być dokładnie opisane na podstawie uzyskanej realnie wagi. Proszę nie oszukuj siebie i mnie, popatrz na zdjęcie, jakie są zakola pancerzy. Będzie go ponad 1.5m, fabrycznie w Kross'ie wrzucają na około 1.6-7m, więc nie jest możliwe zbytnio uzyskać takiej wagi. Do tego końcówki, noski, koraliki i się gram do gram uzbiera grubo ponad 50 gram. A gdzie linki, które ważą też blisko 30 gram? Chcesz czy nie chcesz waga nie hula. Także nie łapię Twojego czepiania się o to, że zwrócę uwagę na to, że w rozpisce coś nie pasuje; spójrz na wypowiedzi poprzedników, a gdzie są tarcze w rozpisce..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
missolini Napisano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 (edytowane) Tarcze i śruby są ważone razem z kołami, po prostu nie widziałem sensu by je odkręcać. Co do wagi pancerzy/linek, linki ważone były razem z manetkami, a pancerze z wszystkimi gumeczkami/zakończeniami, faktycznie tyle ważą. Pancerze hamulcowe ważone były razem z hamulcami. Myślę, że co nieco się wyjaśniło. marcinusz, dętek raczej nie będę zmieniał, nie chcę ryzykować, bo jak na zawodach złapię kapcia to raczej nie będę zadowolony Aktualne zdjęcie roweru: Przepraszam za jakość, może kiedyś wyjdę w plener z aparatem i zrobię dokładniejsze zdjęcia. Poprawiona rozpiska, by rozwiać wszystkie niejasności. Bottle Cage: (Koszyk na bidon) --- Brake (Front): (Hamulec przedni) Tektro Auriga Comp 160mm - 322g ( razem z klamką i pancerzem ) Brake (Rear): (Hamulec tylny) Tektro Auriga Comp 160mm - 338g ( razem z klamką i pancerzem ) Cables: (Pancerze przerzutek) Shimano - 63g Cassette: (Kaseta) Shimano Deore XT CS-M770 11-32 - 267g Chain: (łanńuch) Shimano Deore LX HG73 - 276g Crankset: (Korby) Shimano SLX FC-M660 - 897g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore XT FD-M770 - 148g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT - RD-M771 - 225g Fork: (Widelec) SR Suntour XCM-V2 HLO - 2555g Frame: (Rama) Rama: Kross Level A2 2010 - +/- 2000g Grips: (Gripy) Bontrager Race X Lite - 27g z korkami Handlebar: (Kierownica) KCNC Dark Side Flat - 134g Headset: (Stery) Stery NECO H-142 - 107 g Pedals: (Pedały) Shimano PD-M540 - 349g Seat: (Siodło) Selle Royal Seta HRC - 330g Seatpost: (Sztyca) SP-235 Alloy - 335g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) no-name - 31g Shifters: (Manetki) Shimano SLX SL-M660 - 295g ( razem z linkami ) Skewers: (Zaciski koł) Standard Przód - 59g Tył - 64g Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE 25,4mm 70mm - 104g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron Performance 2.1 - 450g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Rocket Ron Performance - 450g Top Cap: (Top cap) Neco - 13g Tubes: (Dętki) no-name Przód - 177g Tył - 178g Wheel Front: (Koło przednie) 1253g ( razem z tarczą i śrubami ) -Hub: (Piasta) Joy Tech D041DSE -Rim: (Obręcz) Kross R -Spokes: (Szprychy) CN Spoke -Nipples: (Nyple) CN Spoke -Rim tape: (Opaska) --- Wheel Rear: (Koło tylne) 1455g ( razem z tarczą i śrubami ) -Hub: (Piasta) Joy Tech D142DSE -Rim: (Obręcz) Kross R -Spokes: (Szprychy) CN Spoke -Nipples: (Nyple) CN Spoke -Rim tape: (Opaska) --- Inne: Ochraniacz ramy: Kross - 13g Suma : 12915g Edytowane 10 Marca 2011 przez missolini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenjisan Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Co do ostatniego zdjęcia...męskich nie było ? <joke> Napiszę w nowomodnym stylu, Lubię to! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 dętek raczej nie będę zmieniał, nie chcę ryzykować, bo jak na zawodach złapię kapcia to raczej nie będę zadowolony Ja ważę ok. 90kg, jeżdżę na ultralightach (125-130 g) i cały zeszły sezon (ponad 4k km) laczka nie złapałem. Bardziej się boję, że w tym sezonie może mi łańcuch pęknąć niż dętka. Ale jeśli jeździsz na bardzo niskich ciśnieniach i masz tendencje do snejkobrania, to namawiał nie będę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 @marcinusz, ja za to w ciągu 2 lat złapałem z 6-8 kapci (w tym 1 snake) na ultralightach @missolini, waga adapterów hampli została pominięta czy gdzieś dodana? Jeżeli są seryjne to będzie to ze śrubami ponad 70g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
missolini Napisano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Waga adapterów podana razem z wagą hamulców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P3NNY Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Marciunusz tak z ciekawości na jakim ciśnieniu jeździsz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Co do kapci, to prawdę mówiąc wszystko zależy od szczęścia na trasie, a nie grubości dętki czy opony. Miałem dętki i Smart Sam od Schwalbe, przynajmniej raz na dwa miesiące kapcia złapałem, był nawet okres, że łapałem co 2-3dni... Wymieniłem dętki na UL i opony na RR, ani razu jeszcze nie złapałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Waga adapterów podana razem z wagą hamulców. Nie wierze Moje są cięższe bez adapterów niż Twoje z adapterami? Sam ważyłeś czy waga z neta? Na rowerowej widzę, że jest taka sama waga, jednak BEZ adapterów i śrub.. Sory, że się czepiam, ale różnica 92g (w stosunku do moich z adapterami i śrubami) przy takich samych hamplach jest raczej mało realna http://rowerowawaga.pl/index.php?d=artykul&kat=42&art=2212 http://rowerowawaga.pl/index.php?d=artykul&kat=42&art=2213 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Waga przedniej i tylnej opony jest taka sama? Po 450 g. :S? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Marciunusz tak z ciekawości na jakim ciśnieniu jeździsz? Ku mojemu zdziwieniu wychodzi na to, że na niewielkim. Przynajmniej jeśli wierzyć pompce z manometrem z Lidla, którą ostatnio "poczęstował" mnie kolega. Zaznaczam, że ciśnienia, które podam są ciśnieniami, które były dla mnie zbyt niskimi i przez które ochoczo skorzystałem ze stacjonarnej pompki kolegi. Otóż manometr pokazał z przodu niecałe 20PSI a z tyłu niewiele ponad 20. Szacując na tej podstawie moje ulubione przedziały ciśnień to jakieś 25-30PSI z przodu i 30-35 z tyłu. Ale musiałbym mieć pompkę z manometrem na własność, aby wskazać dokładniej. Opony: tył i przód Tioga Red Phoenix 2.0 drut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Heh, to jeździsz/jeździłeś praktycznie na połowie tego co ja pakuję w oponę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Z ciekawości u kolegi zapodałem 40/45PSI. Miałem wrażenie, że odbijam się od wszystkiego... A ów kolega mimo wagi mniejszej od mojej o 20kg jeździ na ciśnieniach w górnych granicach dopuszczalnych. Potem się dziwi w górach, że mu się po kamieniach źle jeździ Wygląda na to, że bycie niskociśnieniowcem jest cechą, która rozciąga się rózwnież na życie rowerowe. Mimo wszystko snejki mnie po gumach nie gryzą. Złapałem jednego w życiu, ale to było na śmiesznych Maxiisach Wormdrive (niski balon, gładki bieżnik), więc się nie liczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 To nie ciśnienie jest odpowiedzialne za kiepską trakcję na kamieniach, a opona. Upuszczenie ciśnienia będzie pomocne w grząskim terenie, błota itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 12 Marca 2011 Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 Zrób jakiś kamienisty podjazd w Beskidach na 50PSI a potem spróbuj na ciśnieniu o połowę mniejszym. Myślę że wtedy zrozumiesz, o co mi chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
missolini Napisano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - --- Brake (Front): (Hamulec przedni) Tektro Auriga Comp 160mm - 322g ( razem z klamką i pancerzem ) Brake (Rear): (Hamulec tylny) Tektro Auriga Comp 160mm - 338g ( razem z klamką i pancerzem ) Cables: (Pancerze przerzutek) Shimano - 63g Cassette: (Kaseta) Shimano Deore XT CS-M770 11-32 - 267g Chain: (łanńuch) Shimano Deore LX HG73 - 276g Crankset: (Korby) Shimano SLX FC-M660 - 897g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore XT FD-M770 - 148g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT - RD-M771 - 225g Fork: (Widelec) SR Suntour XCM-V2 HLO - 2555g Frame: (Rama) Rama: Kross Level A2 2010 - +/- 2000g Grips: (Gripy) Bontrager Race X Lite - 27g z korkami Handlebar: (Kierownica) KCNC Dark Side Flat - 134g Headset: (Stery) Stery NECO H-142 - 107 g Pedals: (Pedały) Shimano PD-M540 - 349g Seat: (Siodło) Selle Royal Seta HRC - 330g Seatpost: (Sztyca) SP-235 Alloy - 335g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) no-name - 31g Shifters: (Manetki) Shimano SLX SL-M660 - 295g ( razem z linkami ) Skewers: (Zaciski koł) Standard Przód - 59g Tył - 64g Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE 25,4mm 70mm - 104g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron Performance 2.1 - 450g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Rocket Ron Performance - 450g Top Cap: (Top cap) Neco - 13g Tubes: (Dętki) no-name Przód - 177g Tył - 178g Wheel Front: (Koło przednie) 1253g ( razem z tarczą i śrubami ) -Hub: (Piasta) Joy Tech D041DSE -Rim: (Obręcz) Kross R -Spokes: (Szprychy) CN Spoke -Nipples: (Nyple) CN Spoke -Rim tape: (Opaska) --- Wheel Rear: (Koło tylne) 1455g ( razem z tarczą i śrubami ) -Hub: (Piasta) Joy Tech D142DSE -Rim: (Obręcz) Kross R -Spokes: (Szprychy) CN Spoke -Nipples: (Nyple) CN Spoke -Rim tape: (Opaska) --- Inne: Ochraniacz ramy: Kross - 13g Suma : 12915g Waga podkreślonych nazw znaleziona w internecie ( wagarowerowa, dane producenta ), pozostałe ważone przeze mnie Zdjęcia: https://picasaweb.google.com/117590026290236655905/KrossLevelA22010Custom# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
missolini Napisano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2011 (edytowane) Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - --- Brake (Front): (Hamulec przedni) Tektro Auriga Comp 160mm - 322g ( razem z klamką i pancerzem ) Brake (Rear): (Hamulec tylny) Tektro Auriga Comp 160mm - 338g ( razem z klamką i pancerzem ) Cables: (Pancerze przerzutek) Shimano - 63g Cassette: (Kaseta) Shimano Deore XT CS-M770 11-32 - 267g Chain: (łanńuch) Shimano Deore LX HG73 - 276g Crankset: (Korby) Shimano SLX FC-M660 - 897g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore XT FD-M770 - 148g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT - RD-M771 - 225g Fork: (Widelec) SR Suntour Epicon - 1703g Frame: (Rama) Rama: Kross Level A2 2010 - +/- 2000g Grips: (Gripy) Bontrager Race X Lite - 27g z korkami Handlebar: (Kierownica) KCNC Dark Side Flat - 134g Headset: (Stery) Stery NECO H-142 - 107 g Pedals: (Pedały) Shimano PD-M540 - 349g Seat: (Siodło) Selle Royal Seta HRC - 330g Seatpost: (Sztyca) SP-235 Alloy - 335g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) no-name - 31g Shifters: (Manetki) Shimano SLX SL-M660 - 295g ( razem z linkami ) Skewers: (Zaciski koł) Standard Przód - 59g Tył - 64g Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE 25,4mm 70mm - 104g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron Performance 2.1 - 450g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Rocket Ron Performance - 450g Top Cap: (Top cap) Neco - 13g Tubes: (Dętki) no-name Przód - 177g Tył - 178g Wheel Front: (Koło przednie) 1253g ( razem z tarczą i śrubami ) -Hub: (Piasta) Joy Tech D041DSE -Rim: (Obręcz) Kross R -Spokes: (Szprychy) CN Spoke -Nipples: (Nyple) CN Spoke -Rim tape: (Opaska) --- Wheel Rear: (Koło tylne) 1455g ( razem z tarczą i śrubami ) -Hub: (Piasta) Joy Tech D142DSE -Rim: (Obręcz) Kross R -Spokes: (Szprychy) CN Spoke -Nipples: (Nyple) CN Spoke -Rim tape: (Opaska) --- Inne: Ochraniacz ramy: Kross - 13g Suma : 12063g Mała zmiana Zysk - 852g Edytowane 30 Kwietnia 2011 przez missolini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 1 Maja 2011 Udostępnij Napisano 1 Maja 2011 Zaciski, aż się proszą o wymianę Niski koszt, a redukcja wagi o 60 gram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.