matizab Napisano 8 Marca 2011 Napisano 8 Marca 2011 Witam przymierzam sie do kupna takiego amorka ROCK SHOX TORA 302 SOLO AIR LOCKOUT 120MM mam kilka pytan, po pierwsze czy istnieje mozliwosc zmiany skoku na 100mm a jesli nie czy 120mm nie bedzie zaduzo do ramy KROSS A2 19" ?? i czy roznica 302 miedzy 318 to tylko grubosc goleni ??
NitroS Napisano 8 Marca 2011 Napisano 8 Marca 2011 Witaj, Lepiej tam dopłacić albo łapać okazje i zakupić RS Tora 318 W 318 wiem ze się da zmienić skok na 120mm poprzez zmianę ilośći podkładek. Jest to tylko moja opinia, a więc zrobisz jak chcesz :)Jeśli w 318 się da zmienić skok to w 302 pewnie też //Zasłszane nie wiem czy prawdziwe: W RS Tora 302 Motion Control czy co tam działa tak że nie działa//
matizab Napisano 8 Marca 2011 Autor Napisano 8 Marca 2011 hmm co do dopłaty to niewiem nie wiem, ten mam za 350zł z przesyłką nowy sciągnięty z roweru a za 318 trzeba dać około 600 700zł nowa takze tyle nie dołożę. A co doczytałem to tory w zależności od roku produkcji mają albo REBOUND albo MOTION CONTROL a ta ma REBOUND jesli piszę głupoty to mnie poprawcie .
stefan2810 Napisano 8 Marca 2011 Napisano 8 Marca 2011 Tora 318 Solo Air ma Rebound i Motion Control. Może dorwiesz na allegro jakąś używaną 318, zrobisz sam serwis (bo jest prosty jak cep) i będziesz miał jak nowy amortyzator. Ja tak zrobiłem, jakiś rok temu kupiłem używaną 318 za jakieś 350zł. Działa do dziś.
Mod Team mrmorty Napisano 8 Marca 2011 Mod Team Napisano 8 Marca 2011 jesli piszę głupoty to mnie poprawcie . wedle życzenia - poprawiłem tylko część, na resztę nie mam zdrowia; przy następnym przewinieniu promocja - tygodniowe zatwierdzanie postów przez moderatora. P.S. proponuję poczytać regulamin i skorzystać z naszej szukajki
Sagitt77 Napisano 8 Marca 2011 Napisano 8 Marca 2011 Różnica między Torą 302 i 318 wygląda następująco: 302 - waga 2340 g; tłumik TurnKey; blokada z automatycznym otwarciem; 318 - waga 2214 g; tłumik Motion Control; blokada z regulacja progu otwarcia. Informacje dot. modeli z roku 2009 na podstawie katalogu. Średnica goleni jest taka sama. W obu modelach można zmienić wielkość skoku. Sam jeżdżę na 302 i jestem zadowolony. Ale jak znajdziesz ten lepszy model w okazyjnej cenie to go bierz
matizab Napisano 22 Marca 2011 Autor Napisano 22 Marca 2011 Amor został zakupiony wszystko idealne zera rys i tym podobne ale martwią mnie 2 rzeczy: 1. Gdy zablokuje skok to gdy nacisnę na niego mocniej to i tak amor pracuje. 2. Gdy podnoszę rower z przodu wyczuwam delikatny luz jakby opadał amor jakieś 2mm. Teraz pytanie, czy to normalne, czy jest coś uszkodzone ? np. brat ma RST First i niema takich rzeczy.
Pichu Napisano 22 Marca 2011 Napisano 22 Marca 2011 1. To normalne, tora ma 2cm skoku podczas gdy jest zablokowana, nie jest totalnie sztywna. 2. Też norma, w mojej poprzedniej Torze 318 SA było to nawet 5mm a nie 2. Nie masz czym się martwić.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.