Barry Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 Witam Was moi drodzy, pytałem chyba w nieodpowiednim dziale, bo nikt nie odpowiada, nie wiem jak mogłem przeoczyć dział poświęcony w całości szosie... Czas na zakup szosówki... Zwracam się do Was o wszelkie porady, sugestie, pomoc w wyborze:) Wybieram między Merida 880-16 (model za 2000 zł) oraz Merida 901-18 (model za 3000 zł, który mogę dostać za 2500 zł dzięki specjalnej ofercie znajomego właściciela sklepu rowerowego:) ) Generalnie najważniejsze pytanie- czy warto wydać te dodatkowe 500 zł? Czy zauważę różnicę? - jestem początkujący, jeżdżę rekreacyjnie MTB, to będzie moja pierwsza szosówka, którą będę jeździł "od czasu do czasu" (czyt. raz w tygodniu) - mam 183 cm wzrostu, ważę 77 kg - mogę wydać te 2500 zł, aczkolwiek nie mam nadmiaru pieniędzy i chętnie bym zaoszczędził te parę groszy, choćby na buty... - bardziej podoba mi się malowanie tańszej 880-16 880-16 http://www.rowerymer...wer-merida.html'>http://www.rowerymer...wer-merida.html 901-18 http://www.rowerymer...wer-merida.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dervan Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 Popraw linki, albo chociaż podaj rocznik Up: Aaa, poprawiłem sobie... Główna różnica to widelec. Tańszy ma aluminiowy. Z tego co wiem, carbon to jednak spory plus jak chodzi o komfort. No i lżejszy. Poza tym, koła, hamulce, klamkomanetki... tu trzebaby posprawdzać wagi, bo dużego skoku jakościowego chyba nie ma. W ogóle, sprawdziłbym wagę, i zabrałbym ten droższy jeżeli będzię lżejszy o więcej niż 0,5 kg P.S Zastanów się nad zeszłorocznym modelem na przykład, wyjdzie taniej, a prawie (jeżeli nie całkowicie) to samo. Ot, taki: (przykład, może są lepsze oferty ) http://www.rowerzysta.pl/szosowe/rower-szosowy-merida-road-race-880-16-2010.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...