jasskulainen Napisano 6 Marca 2011 Udostępnij Napisano 6 Marca 2011 posiadam hamulce magura julie hp (najnowszy model) do tego tarcze Deore SM-RT51 juz pare osob probowalo ustawic tarcze wzgledem klockow i zawsze mniej lub wiecej ociera czy magura ma chudsze tarcze ? nie moge znalezc informacji ile wynosi grubosc tarcz magura dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 6 Marca 2011 Udostępnij Napisano 6 Marca 2011 Bo grubość ta, o ile się nie mylę jest standaryzowana i wszystkie powinny mieć taką samą, żeby pasowały do innych hamulców, itd... Raczej możesz mieć krzywą tarczę i dlatego może ona ocierać o klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2011 tarcze nie sa krzywe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grand231 Napisano 6 Marca 2011 Udostępnij Napisano 6 Marca 2011 tarcze nie sa krzywe Więc masz źle wyregulowany zacisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 6 Marca 2011 Udostępnij Napisano 6 Marca 2011 to rozepchnij klocki. Jeżeli nie da się, to znaczy, że masz za dużo oleju - wtedy serwis! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2011 no wlasnie o tym tez pomyslalem zamawialem hamulce przez neta i od razu skracali mi przewody i tez doszedlem do wniosku ze moze byc za duzo oleju w ukladzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 6 Marca 2011 Udostępnij Napisano 6 Marca 2011 to rozepchnij klocki. Jeżeli nie da się, to znaczy, że masz za dużo oleju - wtedy serwis! Kupiłem Juicy 7 używane, przez allegro, w ukladzie było za dużo płynu, odkreciłem śrubke przy klamce i rozepchałem tłoczki, zakreciłem srubkę, zakładam ustawiam zacisk, zaciskam klamkę skrecam, podnosze rower, zakrecam kołem i? trze z jednej strony klocek, przyjrzałem sie dobrze są trochę nierówno starte, wziąłem inne klocki w bdb stanie (z tylnego), założyłem, niestety jeden klocek trze, ale teraz większą powierzchnią ;/. Andrew wiem ze to jak wróżenie z fusów, wcześniej miałem mechaniki, a z hydraulikami miałem wspólnego tylko tyle, że posiadałem je przez 3tyg i z regulacją problemu nie miałem (Tektro Auriga), czy z tym hamulcem moze być coś nie tak? W tylnim też mam za dużo płynu, dodam ze hamulce przyszły wraz z czerwonymi "ogranicznikami" które wsadza się pomiędzy klocki, z tyłu wychodził luźno, z przodu trochę więcej siły trzeba było przyłożyc. Jakiś pomysł? Zapowietrzyłem układ? kolejną próbę wyregulowania podejmę we wtorek dopiero, bo teraz mam egzaminy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lobo7 Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 I jak Ci poszla regulacja? CZy po odkreceniu srubki od ukladu olejowego tloczki bardzo sie cofnely? Klocki powinny tez sie cofnac czy jest tak jak bylo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 Afly - musisz wysunąć troszkę tłoczek od strony gdzie jest szczelina a drugi wcisnąć na max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 Znalazłem problem, wydaje mi się że to wina braku adaptera Avid`a, poprostu jeden klocek zachacza uchwytem (do jego wyjmowania z zacisku) o adapter, przez co jest przysunięty do tarczy ... Nowy amortyzator ma mocowanie PM, ale jeszcze nie bedzie on teraz zamontowany, więc szkoda mi kupować orygianlny adapter, dostępu do garażu też nie mam, bo studia, coś pokombinuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 11 Marca 2011 Udostępnij Napisano 11 Marca 2011 A oto poniżej rozwiązanie mojego problemu, wyjecię u dołu jednej podkładki i cisza, nic nie ociera, ustawiony bardzo ładnie, tylko przy duzej prędkości w zakręcie lekkie dzwięki tarcza wydaje, może jednak stosowanie oryginalnego adaptera Avid`a nie jest konieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.