scorre Napisano 5 Marca 2011 Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 Witam Mam następujący problem. Średnio jeden-dwa razy na dzień mam uczucie "przeskakiwania serca", pojedyncze nienaturalne uderzenie. Nie ma żadnej zależności i pojawia się kiedy chce. Przez pewien okres brałem magnez. Przez pierwszy miesiąc się uspokoiło, ale potem powróciło. Byłem u kardiologa miałem ekg, 2x holtera, echo i wszystko niby jest w porządku. Dodam, że mam 17 lat i to zjawisko występuje od kilku lat. Czy ktoś z Was miał wyżej wymieniony problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1111 Napisano 5 Marca 2011 Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 Nie jestem lekarzem, ale jeśli holter nic nie wykrył (a zaznaczyłeś w sprawozdaniu o której godzinie miałeś to uderzenie) to albo nie jest to nic niepokojącego, albo powinieneś się przejść do innego kardiologa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 5 Marca 2011 Udostępnij Napisano 5 Marca 2011 pewnie masz niewinne skurcze dodatkowe pochodzenia zatokowego. Nie ma się czym przejmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuvel Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 Mam to samo, dostałem jako "gratis" do zapalenia zatok. Miałem wtedy 18 lat - teraz mam 37 i jeszcze ciągnę. Brałem leki które owszem, pomogły ale "zepsuły" wyniki z krwi. Od tamtego czasu biorę magnez ( 3 - 4 opakowania na rok, dobra jest Aspargina, z potasem) i czasem staram się ograniczać kawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 u mnie wystąpiło coś takiego gdzieś na jesieni gdy po ostatnim maratonie bez roztrenowania odstawiłem rower. echo nic nie wykazało. rozmawialem troche z p. kardiolog i mówiła że przy gwałtownych zmianach w treningu może się tak dziać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...