Skocz do zawartości

[rower] Kross Level A4 - czy dobry

kici112

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Mam pytanko, czy ten rower(klik) jest wart swojej ceny, czy są jakieś lepsze rowery w tej granicy cenowej (chodzi o rower XC, taki uniwersalny) i czy za 1500 zł taki rower bardziej opłacało by się złożyć. W temacie rowerów jestem zielony więc proszę o objaśnienie :rolleyes: .

Napisano

W tej cenie to bardzo dobra opcja.

Złożyć może i by dało się lepiej, ale tylko z używanych części i musiałbyś nawet przez kilka miesięcy wyszukiwać okazji na allegro. Jeśli jesteś zielony to tym bardziej odpuść sobie składanie.

Weź też pod uwagę, że aukcja dotyczy rozmiaru ramy 16" i czy będzie to dobra wielkość na Twój wzrost. Jeśli tak to jak najbardziej bierz ten rower.

Napisano

Inny rozmiar ramy. Na ostatnim zdjęciu, które nie jest zdjęciem tego konkretnego roweru z aukcji, tylko po prostu jest wzięte z jakiegoś innego źródła, rama jest najprawdopodobniej w rozmiarze 20" (ewentualnie 18"), a sprzedawany rower na aukcji jest w rozmiarze 16". Rozmiar ramy to nic innego jak długość rury podsiodłowej, czyli tej biegnącej od siodełka do suportu (korby). Skoro ta rura jest krótsza, wymusza to inne poprowadzenie górnej rury. Proste.

Napisano

Z najlepszym osprzętem jest z 2009, lecz jest mało osiągalny w normalnym rozmiarze (mam 165 cm wzrostu) więc trzeba szukać z 2010 rozmiar 18'. Czy można zmieścic sie z kupnem tego roweru w 1500 zł? Jak nie to jaki możecie mi podobny do tego krossa rower?

Napisano

Rower nie jest najwyższych lotów, ale za taką cenę - wręcz idealny jeżeli zaczynasz przygodę z rowerami .

Na Twój wzrost 18 będzie raczej przyduża - a jak zamierzasz w przyszłości mieć potomstwo to lepiej nie ryzykować .

Tu masz rocznik 2009, w cenie trochę przekraczającej Twój limit i w rozmiarze 16.

Jak złapiesz bakcyla to po jakimś czasie będziesz mógł zmienić rower na coś lepszego/większego - rower możesz wymienić, a klejnoty - nie :)

Napisano