eloszka Napisano 3 Marca 2011 Udostępnij Napisano 3 Marca 2011 Witajcie, Jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o rowery. Kupiłem rower Kellys Spider 2011 http://www.rowerzysta.pl/mtb/rower-gorski-kellys-spider-2011.html z SR SUNTOUR XCR RL, 100mm, coil/ Remote Speed Lock. Chciałem podłączyć do tego Remote Speed Lock linkę od manetki, ale niestety nie mam pojęcia jak to powinno działać. Szukałem informacji w googlu, przejrzałem manual producenta dostępny w internecie (http://www.srsuntour-cycling.com/dstore/products/Forks/2887/XCR/SF11-XCR+RL+26%27.html -> owners manual) niestety są tam tylko inaczej wyglądające modele tego cudeńka. Mógłby ktoś mnie przeprowadzić przez proces montażu? Oto zdjęcia: na kierownicy mam tak: tak wygląda ten remote speed lock (bez śrubek już): po zdjęciu tej szarej części wewnątrz tak się prezentuje: to co pozostało w rowerze po zdjęciu szarej części: foteczka z oznakowaniem po raz pierwszy: foteczka z oznakowaniem po raz drugi: Przeglądałem ten manual: http://www.srsuntour-cycling.com/customGates/scripts/download.php?filename=owners_manuals_2010/2010_OWNERS_MANUAL_RAIDON_XCR_XCM_XCT_M_XCU.pdf , jednak mojego przypadku odnaleźć nie mogę... ;\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugupu Napisano 4 Marca 2011 Udostępnij Napisano 4 Marca 2011 Zrób tak, żeby było jak na foto nr 2. Przykręć. Baryłkę do regulacji długości linki w manetce na kierze wkręć do końca a następnie wykręć o pół obrotu. Ampulem poluzuj śrubkę, która jest ukryta w dziurce położonej na dół od śrubki która trzyma toto na amortyzatorze (widać ją na foto nr 2). Linkę włóż od środka, delikatnie naciągnij i zablokuj śrubką którą wcześniej poluzowałeś. Sprawdź jak działa, jeśli trzeba wyreguluj baryłką przy manetce. Potem przytnij linkę i zakończ jej konic zaciskanym kapturkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...