pomirot Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Przeglądają wątki dotyczące rogów znalazłem sporo informacji o tych najlepszych w zestawieniu cena/ jakość. Najczęściej polecane są WCS-y, PRO, Smica, Accent. Wszystkie z tych typów mają podobną wagę, materiał wykonania, kształt. Ogólnie są polecane. Spotkałem się jednak ze sporą ilością rogów ergonomicznych, które może nie są tak lekkie, ale ich kształt wydaje się być ... "bardziejszy" No i teraz pytanie do Was (będą to moje pierwsze rogi): czy jest sens pakować się w jakieś ergonomiczne dzieła typu: http://www.rowerowysklep.pl/akcesoria-rogi-rogi-specialized-c1-carbon-over-endz-09-o_l_111_4674.html czy ich kształt wnosi coś w efektywność kręcenia pod górę, odciążenie nadgarstków, itp. Z karbonu generalnie się już wyleczyłem ,chyba, że macie jakieś argumenty za, bo z wagą to raczej słabo wypadają. Potrzebuję generalnie do maratonów. Ah, jeszcze jedna kwestia. Mam kierownicę Syntace Duraflite taką: http://www.syntace.com/index.cfm?pid=3&pk=387 więc zdaje się, że nie wszystkie będą podchodziły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 ja mam accenty właśnie ze względu na wygodę lekkie nie są ale mają wygodny chwyt i są "ciepłe" w zimę co o alu nie można powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 W rogach ergonomia nie ma znaczenia. Dlatego wlasnie wiekszosc rogow to proste rurki robione tak zeby byly jak najlzejsze. Kupujac rogi "ergonomiczne" ryzykuje sie, ze akurat jakis ergonomiczny garbek bedzie uciskal . Oczywiscie mowie wedlug siebie, nie zdarzylo mi sie jeszcze zeby najprostsze rogi uciskaly czy powodowaly jakis dyskomfort przy normalnym uzytkowaniu, czyli chwyt na stromych podjazdach i okazjonalne zmiany chwytu na dlugich trasach. Wieksze znaczenie ma tu odpowiednie ustawienie rogow niz ksztalt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 miałem ergonomiczne rogi Accenta, teraz mam w 2 rowerach rogi Pro i są wygodniejsze. Mają fajne zakończenie, pod kątem, dzięki czemu kciuk dobrze się opiera i nie spada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 Ah, jeszcze jedna kwestia. Mam kierownicę Syntace Duraflite taką: http://www.syntace.c...fm?pid=3&pk=387 więc zdaje się, że nie wszystkie będą podchodziły. Wszystkie będą podchodziły tylko musisz dokupić korki http://www.syntace.com/index.cfm?pid=3&pk=1409 inaczej zmiażdżysz końcówki kiery i po zawodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 znajomy pytał właśnie czemu mam takie ciężkie rogi i tak drogie bo za te pieniądze miał bym 2 komplety ważące mniej niż mój jeden ale właśnie jak się trzyma je odpowiednio to kciuk fajnie się układa i jest inaczej jeździłem na rurkowych po 58g i niebyły tak wygodne. a co do kiery to fakt trzeba dawać końcówki bo łatwo zrobić tej kierownicy a przy okazji i sobie duże kuku dodatkowo polecam dać pasę zwiększającą tarcie bo wtedy nie trzeba zaciskać aż tak mocno jak bez by nie latały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.