pietr3k Napisano 27 Lutego 2011 Napisano 27 Lutego 2011 Hej! Jako, że raczej jestem zielony w sprawach rowerowego sprzętu chciałbym Wam zadać kilka pytań odnośnie przedniego amora Z góry dzięki za odpowiedź! Otóż planuję wymianę przedniego amora w rowerze Kross Hexagon V2, domyślnie jest tam suntour cr 880. Zastanawiam się nad zakupem modelu który posiada większy skok, czyli SUNTOUR XCT V2 - głównie jeżdżę po umiarkowanym terenie leśnym i szosie. I na wstępie mam dwa pytania do Was: 1. Czy podany przeze mnie amor będzie pasował do sprzętu, który posiadam teraz? Na co kupując nowy amortyzator powinienem zwrócić dokładnie uwagę? 2. Czy wybrany przeze mnie sprzęt (w kategorii do 200 zł) daje radę? Może znacie coś lepszego w tej kategorii? Dzięki za odpowiedzi
damian1310 Napisano 27 Lutego 2011 Napisano 27 Lutego 2011 Jeśli masz stery 1 i 1/8 cala to nie widzę przeszkód by wstawić amor o większym skoku. Ja ci proponuję cos lepszego niż XCM, a mianowicie SR XCR z blokadą skoku http://allegro.pl/suntour-xcr-lo-z-blokada-hydraul-gratis-lampka-i1466076536.html
Mod Team michuuu Napisano 27 Lutego 2011 Mod Team Napisano 27 Lutego 2011 Czy CR 880 nie jest amortyzatorem pod 28"? W przedziale do 200,- szału nie ma, działanie bardzo podobne dla większości amortyzatorów(kiepskie). Może lepszym wyjściem będzie odłożenie zakupu do czasu zwiększenia budżetu do ok.400,- i zakup takiego : http://allegro.pl/no...1476743788.html