DragonBike Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 NoSaint Angel na 2011r. Do XC i maratonu, maszyna do ścigania się Bottle Cage: (Koszyk na bidon): Specialized Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula R1 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula R1 Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Formula R1 Cables: (Pancerze i linki) No Name Cassette: (Kaseta) Shimanlo SLX 11-34 Chain: (łanńuch) Shimano Deore Crankset: (Korby) Shimano SLX Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimalo SLX Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimanlo SLX Fork: (Widelec) Rock Shox SID Frame: (Rama) No Saint ANgel 18" Grips: (Gripy) KCNC Handlebar: (Kierownica) KCNC DarkSide Headset: (Stery) Accent Airplane Pedals: (Pedały) Shimano M-520 Seat: (Siodło) Selle Blade RS Seatpost: (Sztyca) KCNC T3R 31,6mm x 350mm Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)Accent Slim Shifters: (Manetki) Shimano XT Skewers: (Zaciski koł) Shimano Spacers: (Podkładki pod mostek) 2x FSA Carbon Starnut: (Gwiazdka) Rock Shox Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE 31,8mm 110mm Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race King Tubes: (Dętki) MAXXIS UltraLight 26x1.90-2.125 Wheel Front: (Koło przednie) -Hub: (Piasta) Shimano Deore -Rim: (Obręcz) Alexrims -Spokes: (Szprychy) No Name -Nipples: (Nyple) No Name -Rim tape: (Opaska) Alexrims Wheel Rear: (Koło tylne) -Hub: (Piasta) Deore -Rim: (Obręcz) Alexrims -Spokes: (Szprychy) No Name -Nipples: (Nyple) No Name -Rim tape: (Opaska) Alexrims Masy nie podaje bo nie wiem ile waży a wiadomo że wagi produktów podane przez producenta czasami znacznie się różnią, mam nadzieje, że uda mi się zejść poniżej 10kg. Co wg. was powinno być zmienione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moror Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Na pewno koła do wymiany bo ciążą. Jakie masz zębatki w korbie? Potrzebujesz kasetę 34? Daj jakieś zdjęcia, jeżeli możesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DragonBike Napisano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Korba: 44/32/22T Nie kasety tak dużej też nie potrzebuje. A o kołach wiem jak się uda to koła będą wyglądać tak: Wheel Front: (Koło przednie) -Hub: (Piasta)DT Swiss 240 -Rim: (Obręcz) ZTR Alpine -Spokes: (Szprychy) DT Revo -Nipples: (Nyple) DT Alu -Rim tape: (Opaska) DT Wheel Rear: (Koło tylne) -Hub: (Piasta)DT Swiss 240 -Rim: (Obręcz) ZTR Alpine -Spokes: (Szprychy) DT Revo -Nipples: (Nyple) DT Alu -Rim tape: (Opaska) DT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moror Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Jak zajedziesz kasetę to wymień na 11-28/32, zależy jaki teren, albo pomyśl nad napędem 2x9/10 i wtedy zostaw 11-34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Koła do zmiany, ale widzę, że to co chcesz zbudować to tak, żeby jak najmniej ważyło i bez totalnego przemyślenia... Jak dajesz cienkie szprychy to się daje mocniejszą obręcz albo miękka obręcz i grubsze szprychy. Obręcze mają pewien współczynnik wagowy, więc sprawdź czy się w nim zmieścisz. DT Revo na alu nyplu są za cienkimi szprychami pod tarczę, więc musisz dać coś grubszego np. DT Competition (DT samo do 240s zaleca SuperComp, ale polskie hurtownie nie mają ich na stanie w obecnej chwili). Do tej piasty najlepiej wrzuć obręcz DT 400 albo Mavic 717 i szprychy jak wyżej. Z pozostałych elementów do zmiany kaseta i łańcuch, przerzutki i korba, najlepiej na komplet XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moror Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Fludi - jak jest lekki (powiedzmy 60kg) to po co ma ładować ciężkie obręcze i mocniejsze szprychy? Korba SLX na XT? Po co? Same ramiona to zysk kilku gram. Nie lepiej same zębatki? Na np. 26 i 40? Przerzutka tył XT i SLX niewiele się różnią, więc nie widzę sensu wymiany. O łańcuchach Shimano słyszałem, że wszystkie prócz XTR niewiele się różnią, ja kupiłbym np. Wippermana albo Campagnolo. Przerzutka przód może być szosowa, jeżeli będziesz kombinował z napędem 2x9/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 (...)Co wg. was powinno być zmienione? Dokładnie zapoznaj się z regulaminem i albo zmien rozpiskę, albo dział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 27 Lutego 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Wątek przeniosłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DragonBike Napisano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Sorki za zły dział, ale to nie do końca mój rower bo hamulce amor i koła to właśnie dopiero projekty. Ważę 67kg więc to nie jest chyba dużo. Więc te koła nie za bardzo pasują do siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 To zależy ile masz lat, czy przybierasz na wzroście i wadze. Jak dla mnie te koła byłyby ok, ale gdyby były pod V-ki i jak kolega napisał, jak byś ważył 60kg. Może i chcesz mieć lekkie koła, ale jak chcesz je zbudować, jako sztywne i dobre to trzeba się zastanowić trochę, a nie dobierać pierwsze lepsze, najlżejsze komponenty na rynku. Ogólnie weź też pod uwagę jakim budżetem dysponujesz, bo same piasty (nie ma co ukrywać, najlepsze na rynku jakie są i wątpię by ktokolwiek powiedział na nie złe słowo) to już wydatek ponad tysiaka, do tego obręczę i szprychy, komplet zamyka się w blisko 2.000zł. Takich kół nie budujesz na sezon tylko na lata już praktycznie, no chyba, że jesteś dobrym zawodnikiem i ktoś za to płaci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DragonBike Napisano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 Nie, ani już nie rosnę ani nie przybieram wagi wiem ile to kosztuje myślę, że na koła przeznaczę 2300zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 Zgodnie z tym co pisałem wcześniej, moja propozycja: - obręcz: DT XR 400 - piasta: DT 240s disc - szprychy: DT SuperComp - nyple: DT Messing Waga kompletu, 1560 gram. A jakby nie udało Ci się dostać SuperComp, to się będziesz musiał zadowolić Competition (komplet ~ 1600gram) albo jakieś Sapim'y. Z obręczą też możesz ewentualnie pójść w Mavic'a XC 717 disc albo z DT XR 350 (ale ona ma współczynnik wagowy do 75kg). To są już lekkie koła i nie sądzę by Ci były potrzebne jeszcze lżejsze, będą wytrzymałe, sztywne, sprawdzą się na każdym maratonie (o ile masz zamiar startować). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.