jo_jacek Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Siemaa! nie było mnie tu pincet lat ale to z tego powodu, że wróciłem do mojej ukochanej dyscypliny - trialu ale do rzeczy: Miałem tarczówkę Xt BR-M765, czyli to starsze Xt, przełożyłem ją sobie parę dni temu do Trialówki i wyszło na jaw czemu mi nie hamowała w Xc, cieknie mi tłoczek w zacisku i to tak solidnie, że klocek i tarcza są mokre. No i teraz wyjście jest takie, że musiałbym kupic nowy hamulec czyli wydać z 600-800zł albo tańszym kosztem zmienić zacisk. I teraz się pytam, czy myślicie, że zacisk od nowego Xt będzie kompatybilny ze starą klamką? Bo połączyć pewnie że się da, ale nie wiem w nowej klamce jest to servo wave czy jakoś tak etc.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczerb Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 A nie lepiej po prostu uszczelki wymienić? No chyba, że ten zacisk to jakieś super-badziewny-nie-rozbieralny-inspirowany-chińczykami-bubel-projektowy, ale wątpię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Wszystko będzie pasować, kwestia założenia odpowiedniej końcówki na przewód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jo_jacek Napisano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 no przewód to nie problem dzięki bardzo a co do uszczelki to nawet nie wiem bo nie rozbierałem tego zacisku ale pewnie to zrobię na dniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.