MudLover Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Używam hamulców Magura Louise 2007. Odkąd startuję w maratonach (tj. sezon 2010-13 maratonów) zużyłem 3 pary klocków (na sam tył). 2 komplety Magura Performence i 1 Swiss top. Zawsze zużywały się w ten sam sposób. Nie wiem w czym leży przyczyna ale zawsze zużywa mi się klocek "prawy"-od strony piasty a "lewy" jest prawie nówka. Czy to może być wina źle zmontowanych hamulców (przez Magurę) czy należy poprawić coś w ustawieniu hebli?? Trzeba zacisk przesunąć cały na mocowaniach czy coś z tłoczkami zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buksu Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 U mnie w juicy 3 podobny problem. Jedna z okładzin zjechana doszczętnie druga prawie nowa. Po demontażu klocków zauważyłem, że jeden z tłoczków porusza się bardziej. Próby rozruszania leniwego tłoczka poprzez wciśnięcie i przytrzymanie aktywnego oraz pompowanie klamką spowodowały minimalną poprawę. Lecz nadal występowała dysproporcja w pracy. Hamulce odesłałem do Andrew. Mam nadzieje, że potwierdzą się pozytywne opinie o serwisie P.Andrzeja. Za oknem słońce a ja klepie dżumę przed kompem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
senjiro Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 Znawcą tematu wybitnym może i nie jestem, ale najłatwiej będzie spróbować przesunąć adapter taka żeby tarcza wypadała idealnie miedzy klockami. Jednak jeśli wina leży w samych zaciskach to może należałoby jej przeserwisować. Kolega pisał że startował w 13tu maratonach, a pogoda w zeszłym sezonie nie rozpieszczała, więc całkiem możliwe że zaciski potrzebują (tłoczki) potrzebują czyszczenia i przesmarowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buksu Napisano 12 Marca 2011 Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 Okazało się,że przyczyną nierównomiernie zużywających się klocków była u mnie zjechana uszczelka w zacisku. Trochę mnie to zdziwiło. Po jednym sezonie? Być może jakiś wadliwy egz. Nie opłaca się kupować kompletu nowych uszczelek. Lepiej dodrzeć jeszcze przez sezon stare a w nowym elixir r. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bugatti Napisano 12 Marca 2011 Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 Z tym elixirem to uważaj, bo ustawienie go graniczy z cudem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andi333 Napisano 12 Marca 2011 Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 Bugatti nie strasz kolegi ja tam z elixirami problemów nie mam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.