bwacha Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Witam. Zanim zabiorę się za regulację chciałbym się dowiedzieć czy jest w ogóle możliwe wyregulowanie przedniej przerzutki w takim przypadku... Mając z tyłu łańcuch na "1" i z przodu na najmniejszym kole zębatym (najlżejsze przełożenie), łańcuch ociera prowadnik w przedniej przerzutce o jego lewą część, czyli należałoby przesunąć prowadnik w lewo... jednak mając z tyłu na "8" i z przodu na największym kole zębatym, łańcuch ociera o prawą część prowadnika... wychodzi na to, że "ani w jedną, ani w drugą". Przód alivio, tył slx, kaseta 8-rzędowa (Unibike Flite 2010). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 dać na pewno się da pytanie jeszcze jakie manetki bo chyba nie mają precyzji ciągu bo powinien być trochę większy wedle tego co piszesz a i przerzutki są nowe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Przeczytaj TEN temat i zastanów się jeszcze raz nad swoim pytaniem. Podpowiem - w przerzutce są DWIE śruby regulacyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bwacha Napisano 26 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Dźwignie przerzutki Alivio M410, przednia przerzutka to dokładnie Alivio M412. Nic nie zmieniałem - od nowości tak było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TocaS Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Należy wykręcić śrubę L aby na najmniejszej koronce łańcuch nie obcierał o lewą wewn. stronę prowadnika (w momencie kiedy z tyłu na kasecie masz największą koronkę) i dodatkowo naciągnąć linkę przerzutki kręcąc baryłką w lewo aby łańcuch nie obcierał o prawą wewn. stronę prowadnicy przerzutki w momencie kiedy masz łańcuch na blacie i z tyłu na najmniejszej koronce. ...lub w drugą stronę wykręcasz śrubę H przy blacie, a popuszczasz linkę dla najmniejszej koronki korby. W innym przypadku możliwe, że trzeba będzie wykręcić troszkę śrubę H i L nie robiąc przy tym nic z linką. Ewentualnie problem może jeszcze wyniknąć przez nierównoległe ustawienie względem korby prowadnicy przerzutki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.