Skocz do zawartości

[Rowe] Kross Hexagon V8 czy Kross Level A4 2010


Mati250

WYBÓR ROWERU  

28 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Który rower by? zakupi??

    • Kross Hexagon V8
    • Kross Level A4 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Zamierzam kupić jeden z tych dwóch rowerów Kross Hexagon V8 lub Kross Level A4 2010 z racji tego, że nieznam się na rowerach i ich osprzęcie zwracam się do was z prośbą wyboru. Co sądzicie o tych rowerach i osprzęcie jaki posiadają? zaznaczam, że potrzebuje rower do jazdy po średnio trudnym terenie oraz po szosie. Dzięki z góry za pomoc.

Napisano

Możecie napisać troche więcej szczegółów w czym dokładnie jest lepszy Level A4 od tego Hexagona wiem, że to inna półka roweru ale czy różnica w jakości i osprzęcie jest rzeczywiście taka duża. Jak działają te hamulce tarczowe w tym A4 mają dobrą modulacje? no i ogólnie jak się nim jeździ i jeszcze jedno jaki powinienem wybrać rozmiar ramy mam ok. 190cm wzrostu?

  • Mod Team
Napisano

A4 jest lepszy, ale z hamulcami V-brake. Nie ma sensu kupować tego Krossa na tarczach , bo są one po prostu kiepskie. Gdybyś miał zamiar zmienić hamulce (w co wątpię), wtedy mógłbyś wziąć wersję z tarczami i wymienić je na hydrauliki.

Napisano

A4 jest lepszy, ale z hamulcami V-brake. Nie ma sensu kupować tego Krossa na tarczach , bo są one po prostu kiepskie. Gdybyś miał zamiar zmienić hamulce (w co wątpię), wtedy mógłbyś wziąć wersję z tarczami i wymienić je na hydrauliki.

 

Gratuluję wiedzy i udzielania cennych rad :icon_mrgreen:

 

1. Nie ma A4 na V-kach

2. Jeździłeś na tych tarczach? Bo ja owszem i wg. mnie są całkiem zadowalające. Oczywiście są lepsze tarczówki, ale te na pewno nie są gorszymi hamulcami od V-ek montowanych w innych rowerach Krossa - śmiało polecam w tym przedziale rowerów.

3.

wtedy mógłbyś wziąć wersję z tarczami i wymienić je na hydrauliki.
- Tektro Auriga Comp to hydrauliki.

 

 

@Mati - A4 wygrywa z Hexagonem pod każdym względem: napęd (to zwłaszcza), amortyzator, te nieszczęsne hamulce są na tym samym poziomie co Deorki z V8. Jako że A4 jest do tego tańszy to nie ma się nad czym zastanawiać.

  • Mod Team
Napisano

Gratuluję wiedzy i udzielania cennych rad :icon_mrgreen:

Staram się w miarę moich możliwości, ale wszystkiego nie wiem i zdarzają mi się omyłki. Dzięki za zwrócenie uwagi. :thumbsup:

 

1. A2 i A6 są w wersji V-brake, a A4 nie? Tego nie wiedziałem. :whistling:

 

2. Owszem, akurat na rowerku z takimi tarczami jeździłem i masz rację, że są zadowalające. Jednak autor nie potrzebuje roweru do jazdy w jakichś ekstremalnych warunkach i myślę, że V-ki by mu wystarczyły. No ale mniejsza z tym, skoro A4 nie ma w takiej wersji. :)

 

3. Brakło słowa. ;)

wtedy mógłbyś wziąć wersję z tarczami i wymienić je na [lepsze] hydrauliki.

Napisano

Dziękuje wszystkim za porady chyba zdecyduje się na tego Levela. Mam jeszcze tylko pytanie odnośnie rozmiaru ramy czy ta 20 będzie dobra pod mój wzrost ok. 190cm?

Napisano

Dziękuje wszystkim za porady chyba zdecyduje się na tego Levela. Mam jeszcze tylko pytanie odnośnie rozmiaru ramy czy ta 20 będzie dobra pod mój wzrost ok. 190cm?

 

Powinna być idealna.

Napisano

Słuchajcie a jak ten Level A4 sprawuje się na szosie wiem, że jest przeznaczony głównie na teren ale czy da się nim w miare znośnie jeździć po drogach asfaltowych?

Napisano

Kwestia opon. Te oryginalne z A4 to straszne kloce (1100g jedna!) o nie najlepszych oporach toczenia. Ze swojej strony polecam Maxxis Crossmark (koszt 150 zł komplet), które oprócz niskich oporów toczenia dają naprawdę niezłą trakcję w terenie oraz Kenda Karma (100 zł komplet), również całkiem przyzwoicie sprawujące się w terenie wraz z niskimi oporami toczenia.

Napisano

Słuchajcie a jak ten Level A4 sprawuje się na szosie wiem, że jest przeznaczony głównie na teren ale czy da się nim w miare znośnie jeździć po drogach asfaltowych?

 

Tak naprawdę do takiego stylu jazdy lepszy byłby jakiś cross...

 

A odpowiadając na pytanie, to jak wyposażysz go w jakieś semi slicki to powinno być znośnie.

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Chciałem troche odświeżyć temat. Ostatnio zacząłem przeglądać oferty sklepów w celu zakupu Krossa Levela A4 2010 tego co mi radziliście ale niestety w żadnym sklepie niemożna go już znaleźć ponieważ wyprzedają już ten model i jeżeli w ogóle jest w jakimś sklepie to dostępna jest tylko rama 16 która jest dla mnie za mała. W związku z tym czekam na jakieś inne propozycje jakoś najbardziej skłaniam się ku Hexagonowi V8 dlatego napiszcie może coś na jego temat. Myślałem też o Hexagonie V6 który jest 300zł tańszy od V8 a różni się tylko z tego co mi wiadamo napędem i hamulacami czy warto dołożyc te 300 stówy do V8. Przez chwile zastanawiałem się też nad rowerem typu Cross jak radził rastatajm a dokładniej Kross Evado 1.2 2011 ponieważ dosyć dużo jeżdze po drogach asfaltowych ale po średio trudnym terenie też lubie pojezdzić a na tych chyba by się on nie sprawdził. Czekam na wasze propozycje i rady.

Napisano

Tu masz jeszcze A4 2010 w rozmiarze 20", kolor srebrno-czarny (zostaly 2 sztuki) i kolor bialo-czarny (1 sztuka):

http://masterbike.com.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=159&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=1

 

A takze tutaj troche drozszy:

rower.com.pl/-p-294267.html?cPath=6_698_1798_1799

 

Chociaz na ten drugi sklep moze trzeba uwazac(?):

http://www.forumrowerowe.org/topic/18295-sklep-skleprowercom/

Napisano

A czy te Hexagony to z bieżącego roku? A jak już nie A4 to może lepiej poszukać jakieś A2ki?

 

 

Tak, chodzi o Hexagony z 2011 roku

Napisano

Mam pytanie do tych którzy mieli przyjemność widzieć na żywo Levela A4 2010 (ja niestety niemiałem jeszcze tej przyjemności) w którym kolorze lepiej on wygląda czarno-białym czy czarno-srebrnym?

  • Mod Team
Napisano

Opinii będzie tyle, ilu ludzi Krossa widziało. Wybór koloru to indywidualna sprawa. Sam musisz zdecydować. :icon_wink:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...