Skocz do zawartości

[500-600] Rower MTB


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

od razu zaznaczam, ze jezeli chodzi o rowery, jestem calkowicie zielony.

 

Potrzebuje jakiegos roweru, do praktycznie codziennej jazdy po miescie + jakies łąki lasy itp.

Preferuje raczej spokojną jazdę, po prostu pojezdzic tak dla sportu/kondycji.

 

Dlatego, raczej zdecyduje sie na rower MTB, jednak jakis tanszy, powiedzmy dla poczatkujacego.

 

Co mozecie mi polecic w tym przedziale cenowym?

 

Zastanawialem sie nad Hexagonem V2 i ogolnie rowerek mi sie podoba.

 

Pytanie nr. 2

Jaki rozmiar ramy bylaby dla mnie odpowiedni? (rower ma mi sluzyc kilka lat)

Mam ~1.80m wzrostu i waze okolo 70 kg. 17 lat

 

3 pytanie.

 

czy amartyzatorki z tylu to dobre rozwiazanie? bo przeczytalem pare tematow na tym forum i zdania sa podzielone.

 

Z gory dzieki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. no to tak kross v2 raczej się nada do twojego stylu jazdy chociaż jest to takie minimum ale w tym przedziale cenowym raczej nic lepszego nie znajdziesz

 

2. sądzę że 19 powinna wystarczyć ewentualnie 20 ale to sam byś musiał sobie dobrać

 

3. amortyzatory z tyłu w tej cenie to ... a zresztą nieważne :icon_wink:

powiem jedno nie kupuj za taką cenę roweru z tylnym amorkiem ^^ wiem co mówię sam posiadam tzw makrokesza tylny amortyzator skręcony na maxa żeby nie bujało ale jak bym miał 2 raz wybierać to bym tego ... nigdy nie kupił

 

ale jak masz 4000 zł lub więcej to możesz poszukać fula :icon_lol:

 

 

edit:

 

znalazłem jeszcze ten temat przeczytaj cały w ostatnich postach są działające linki

 

http://www.forumrowerowe.org/topic/66198-500-600zl-mtb-allegro/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

No tak, ale tamten temat ma rok czasu i praktycznie nie ma w nim nic co mogloby mi pomoc. (+ linki wygasly)

Poza tym dodalem jeszcze 2 pytania, na ktore odpowiedz takze mi sie przyda, a niechcialbym robic kilku innych tematow.