Sessvisto Napisano 22 Lutego 2011 Napisano 22 Lutego 2011 Witam, od razu zaznaczam, ze jezeli chodzi o rowery, jestem calkowicie zielony. Potrzebuje jakiegos roweru, do praktycznie codziennej jazdy po miescie + jakies łąki lasy itp. Preferuje raczej spokojną jazdę, po prostu pojezdzic tak dla sportu/kondycji. Dlatego, raczej zdecyduje sie na rower MTB, jednak jakis tanszy, powiedzmy dla poczatkujacego. Co mozecie mi polecic w tym przedziale cenowym? Zastanawialem sie nad Hexagonem V2 i ogolnie rowerek mi sie podoba. Pytanie nr. 2 Jaki rozmiar ramy bylaby dla mnie odpowiedni? (rower ma mi sluzyc kilka lat) Mam ~1.80m wzrostu i waze okolo 70 kg. 17 lat 3 pytanie. czy amartyzatorki z tylu to dobre rozwiazanie? bo przeczytalem pare tematow na tym forum i zdania sa podzielone. Z gory dzieki za odp.
Mod Team Franio Napisano 22 Lutego 2011 Mod Team Napisano 22 Lutego 2011 [500-600zł] MTB - allegro - identyczny temat. Widzę, że jesteś nowy na forum. Przeczytaj regulamin, szczególnie punkt pierwszy.
Sessvisto Napisano 22 Lutego 2011 Autor Napisano 22 Lutego 2011 No tak, ale tamten temat ma rok czasu i praktycznie nie ma w nim nic co mogloby mi pomoc. (+ linki wygasly) Poza tym dodalem jeszcze 2 pytania, na ktore odpowiedz takze mi sie przyda, a niechcialbym robic kilku innych tematow.