Earl Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Chcę się dowiedzieć, czy kupno przewodu w stalowym oplocie (Hamulec: Klamka Deore XT, zacisk Deore 535) ma sens, i czy będzie duża poprawa hamowania? Poza tym, chciałbym kupić tarcze do hamulca. Rozmiar 203 i 160. Patrzyłem za Avidem, bo interesują mnie modele G2CS i G3CS. I tu mam pytanie, warto dopłacać do G3CS? Może brać tarcze SM-RT75 Shimano? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Jeżdżę na RT75 i nic nie mogę im zarzucić. G2CSma raczej słabą opinię co też odbija się na niskiej cenie. Sam zacisk 535 jest dość gumowaty, więc na wielką poprawę bym nie liczył. Dużo więcej byś zyskał po zmianie klamki na nowe XT z servowave o ile takich nie masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Właśnie aktualnie takie posiadam ^^. Więc jednak zainwestuję więcej w tarcze niż przewody. Będzie set Kool Stop lub XTR i tarcze SM-RT75, do G3CS nie będę dopłacał. Poza tym, możesz jeszcze powiedzieć na ich temat? Jak jest z odprowadzaniem ciepła, czy można je przypalić łatwo itp.? Chciałbym XT na pająku ale są stanowczo za drogie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Na naszej giełdzie widziałem 2x160mm na pająku w dobrej cenie. Ja na Szrenicy przypaliłem przednią 160mm ale przy 200mm to raczej nie ma szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Hmm no kupiłbym ale tylko jedną, na przód potrzebna mi jest 203. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koen Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 A jakie masz klocki w tych 535? Jak standardowe, to na ich zmianie zyskasz najwięcej. Co do przewodów to też jestem ciekaw - między tylnym a przednim hamulcem na przewodzie bh-59 jest dość wyraźna różnica twardości klamki więc na pewno jest tutaj jakiś potencjał do poprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Dokładnie. Posiadam ten przewód, i tylna klamka jest trochę bardziej miękka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enduroriderPL Napisano 21 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2011 Przewody w stalowym oplocie są zasadziste ALE należy pamietać o tym, aby NIE kupować takich co mają aluminiowe końcówki! To jest bardzo ważne ze względu na korozję elektrolityczną Różnica w twardości przodu i tyły zawsze będzie z uwagi na inną długość/ilość płynu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonix Napisano 21 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2011 A ile ważysz i w jakim terenie jeździsz że potrzebujesz aż 203 tarczy? Może się okazać że wcale nie potrzebujesz tak dużej tarczy a przy okazji zaoszczędzisz amortyzator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enduroriderPL Napisano 21 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2011 , nie uważasz że autor tematu jasno sprecyzował pytania? Po co kolejna dyskusja o rozmiarze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.