kubulek82 Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Witam! Na wiosnę tego roku zamierzam kupić nowy rower. Znalazłem kilka egzemplarzy, które mnie zainteresowały, ale nie wiem czy są odpowiednie dla mnie. - Unibike MISSION - Unibike FUSION - KROSS HEXAGON V4 Wzrost: 150 cm Waga: 36 kg 14 lat PS. Niestety ja w tych tematach jestem zielony więc liczę na wyrozumiałość. Jeśli macie lepsze propozycje z chęcią zobaczę. Proszę jeszcze o doradzenie marki roweru. Z góry dzięki :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Franio Napisano 20 Lutego 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Zerknij choćby tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rastatajm Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Nie wiemy czy taki rower jest dla Ciebie odpowiedni, bo nie wiemy jak i gdzie chcesz nim jeździć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Franio Napisano 20 Lutego 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Napisał w temacie, że ma to być rower górski, więc pewnie będzie służył zarówno do jazdy w terenie, jak i po asfalcie. Poza tym chłopak ma 14 lat, a w tym wieku mało kto myśli o rowerze innym, niż mtb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubulek82 Napisano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2011 ,,Nie wiemy czy taki rower jest dla Ciebie odpowiedni, bo nie wiemy jak i gdzie chcesz nim jeździć... '' Rowerem mam zamiar jeździć po asfalcie jak i w terenie. Chciałbym aby rower był wytrzymały i służył mi lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...