Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W końcu dotarła, choć i tak miała być dopiero w marcu, ale być może statek z chin wcześniej przypłynął ;)

 

na razie wrzucam tylko fotki, nie ważyłem jej, zrobię to jutro

oponki RR 2,25 mają po ok 1 cm luzu w tylnich widełkach

wg mnie trochę za wysoko od osi suportu zamontowane otwory montażowe do koszyków na bidon

 

generalnie bardzo mi się podoba, jak zmontuje w całość to wrzuce kompletne fotki

IMG_1530.jpg

IMG_1531.jpg

Napisano

IMG_1541.jpg

 

ramy nie ważyłem, pęd do składania był silniejszy ;)

 

rama kupiona u dilera scotta, cena detaliczna ramy to 1790, ja zapłaciłem trochę mniej

Napisano

sterówkę trochę przytnij od tej tory, bo nie wygląda to najlepiej :P sugerowałbym też krótszy i niższy mostek, skrócić też tej torze skok. I tak brakuje gripów, czy są takie cienkie? :P

Napisano

sterówkę trochę przytnij od tej tory, bo nie wygląda to najlepiej :P sugerowałbym też krótszy i niższy mostek,

A jak plecy będą boleć od zbyt niskiej pozycji, to co będziesz doradzał? To jest do jeżdżenia a nie wyglądania. Ja sugeruję przetestować i dopiero przycinać i skracać.

Może to to ujęcie, ale nie wygląda jak 29er :blink:

Napisano

kierownice mam na tej samej wysokości co siodło - tak mi pasuje, mostek 110mm jako że kierownica ma gięcie do tyłu 11 stopni, kokpit mam na 70 cm ustawiony we wszystkich rowerach tak miałem

 

co do skoku w torze to jest ustawiona na 100mm, i tak 20mm odchodzi na sag, więc mam 80 mm roboczego a nie 65

Napisano

Z tego co widzę na stronie Szkota, w te ramy wkładają amory 100mm, więc wszystko z zasadami "sztuki".

 

Jak masz już wymierzoną doświadczalnie idealną wysokość kokpitu, to nawet eksperymentować nie musisz.

 

BTW, dziwna moda na moce gięcie kierownic nadeszła. Najmocniej szaleje Bontrager z Big Speep'em o 15st. gięcia. :o

Napisano

Z tego co widzę na stronie Szkota, w te ramy wkładają amory 100mm, więc wszystko z zasadami "sztuki".

 

Jak masz już wymierzoną doświadczalnie idealną wysokość kokpitu, to nawet eksperymentować nie musisz.

 

BTW, dziwna moda na moce gięcie kierownic nadeszła. Najmocniej szaleje Bontrager z Big Speep'em o 15st. gięcia. :o

ja mam salse motoace 11^ , wcześniej miałem bontragera 12^ ale węższego o 6cm, salsa ma fajniejsze gięcie nie ze względu na kąt, ale na punkt gęcia tzn bardziej oddalony od środka kierownicy

Napisano

Bardzo ładna ramka i fajny rowerek wyszedł. PawelLub a jaki jest rozmiar ramy i ile masz wzrostu?

mam 189 cm wzrostu, ale mam długie nogi 89cm, rozmiar ramy to L

Napisano

A tak jak juz trochę jeździłes, to nie przeszkadza Ci w geometrii taki łagodny ,mniejszy niz w większości rowerów 29" kat głowki ramy(nie wiem czy dobrze to okresliłem). W Scott wynosi on 69,5 stopnii a w większości 71,5 ?

Napisano

A tak jak juz trochę jeździłes, to nie przeszkadza Ci w geometrii taki łagodny ,mniejszy niz w większości rowerów 29" kat głowki ramy(nie wiem czy dobrze to okresliłem). W Scott wynosi on 69,5 stopnii a w większości 71,5 ?

nie, wybrałem taką ramę, gdyż jest ona najbliższa pod względem geometrii do ram GF, które wcześniej ujeżdżałem, ale 2/3 z nich pękły, więc powiedziałem sobie że już nie chce więcej GF

Napisano

poczytaj sobie obecny magazyn rowerowy tam masz ładnie opisane różnice pomiędzy 26 a 29 i yo właśnie na modelach Scott Scale 35 i Scott Scale 29 pro

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...