Szogun123 Napisano 17 Lutego 2011 Napisano 17 Lutego 2011 Witam! W grudniu wymieniłem w moim Hexagonie jakieś 2/3 części - zrobił się więc z niego Level A2. Zaraz będzie marzec i w związku z tym planuję kolejne zakupy. Do kupienia pozostały mi: amortyzator, przedni hamulec, przednie koło, (mostek i kierownica - w późniejszym etapie). Mam kilka opcji: 1. Kupić Raidona + koło pod tarczę + tarczówkę 2. Kupić tarczówkę + koło pod tarczę. 3. Kupić inny amortyzator + tarczówkę + koło 4. Kupić inny amortyzator + V-kę 5. Przepleść obecne koło pod piastę pod tarczę i kupić tarczówkę 6. Przepleść obecne koło pod piastę pod tarczę, kupić tarczówkę i amortyzator Mój obecny Zoom ma niby mocowanie pod tarczę ale taki hamulec go raczej zabije. Nie mam określonej kwoty do wydania. W najdroższym wydaniu wyjdzie to około 750 zł. Nie wydam na 100% więcej niż ta kwota więc nie proponujcie mi amortyzatorów za 500-600 zł, prędzej używki - a ze znalezieniem cennej ofery sam sobie nie poradzę. Więc proszę o pomoc. Zapomniałbym.. amortyzator ma mieć 100mm, ważę 73kg ale dążę do skutecznego schudnięcia bo troszkę brzuszka zalega Pozdrawiam!
jonnym Napisano 17 Lutego 2011 Napisano 17 Lutego 2011 Chcesz wydac na to wszystko 750zł a zakupy robisz na początek sezonu kiedy wszystko bedzie najdrozsze?Trzeba było myslec w listopadzie i w grudniu a teraz to jakbys sie nie głowił to ciezko bedzie sie zmiescic w tej kasie...Moja propozycja- kup inny amor i dobra v-ke, bo tarcza ciagnie za soba inne koszty a jezeli nie masz bardzo trudnego terenu to ci tarcza nie potrzebna.Pozdrowionka.
kudlatty Napisano 17 Lutego 2011 Napisano 17 Lutego 2011 Ja na twoim miejscu zrobiłbym 1 lub 3 Hamulec jaką np. Deorkę, widły Raidona (nówkę) albo jakąś torę (używkę ), a o koła (piasty) to już innych pytaj
Szogun123 Napisano 17 Lutego 2011 Autor Napisano 17 Lutego 2011 hcesz wydac na to wszystko 750zł a zakupy robisz na początek sezonu kiedy wszystko bedzie najdrozsze? Wydałem w grudniu 1200 zł na remont roweru. Zajrzyj do garażu i poczytaj. Nie miałem więcej kasy i koniec. Obecny amortyzator jest do d*** a jeździć w sezonie bez przedniego hamulca mi się nie widzi. Po prostu nie mogłem wydać więcej pieniędzy wtedy kiedy było taniej bo ich nie miałem. a jezeli nie masz bardzo trudnego terenu to ci tarcza nie potrzebna. "Na szczęście" mam trudny teren i Vki po prostu zginą w błocie. Moja propozycja- kup inny amor Znajdź mi powietrzniaka z pivotami do tych 450 zł.. Bo ja nigdzie nie widzę a o koła (piasty) to już innych pytaj Tu właśnie najbardziej przydałaby mi się pomoc
kkkrajek18 Napisano 17 Lutego 2011 Napisano 17 Lutego 2011 A ja sądzę, że dużym przeskokiem z tego Zomma byłby XCR. A co do tych tarcz... Sam babram się w błocie porządnie "dość" i w zupełności wystarczają mi v-ki. Mam Avid Single 5 Minusem jest to że jak jeżdzisz w górach to po maratonie nie masz klocków(zjazdy) A piasty to najlepiej Novatec na maszynach I tak ogólnie wygląda moje zdanie. Pozdrawiam
Szogun123 Napisano 17 Lutego 2011 Autor Napisano 17 Lutego 2011 A ja sądzę, że dużym przeskokiem z tego Zomma byłby XCR. Zastanawiam się nad nim jednak opinie są bardzo skrajne, boje się, że wystarczy mi na rok a później.. bida. Roczny przebieg może oscylować w granicach 8000km co może być dla XCR'a zabójcze, poza tym podatność na luzy może być przy tarczy dodatkowym zabójstwem. W górach "jeszcze" nie jeżdzę także nie ma mowy o jakichś bardzo ciężkich zjazdach gdzie cały czas trzymam rękę na wciśniętej klamce. A piasty to najlepiej Novatec na maszynach Nie wiem, może słabo szukałem ale nie znalazłem Novateca w sensownej cenie pod tarczę. Z tyłu mam Novateca i raczej niemaszynówki nie wchodzą w grę I jaka obręcz? Najlepiej dość szeroka bo mam wrażenie większej stabilności koła (z tyłu mam bodajże 23mm)
Earl Napisano 17 Lutego 2011 Napisano 17 Lutego 2011 To może uzbieraj więcej i kup używaną Torę 302? No wiesz, nie znajdziesz chyba nic tańszego z nówek od Novateka pod tarcze na tył na maszynach. Zostaje ci kupno używanej piasty, ale to i tak się trochę nie opłaca, łożyska już będą troszkę zużyte. Obręcz bierz jakiegoś Mavika.
Krzysiek10 Napisano 17 Lutego 2011 Napisano 17 Lutego 2011 Zawsze też można kupić używaną piastę i wymienić w niej lożyska. Nie są one przecież aż tak drogie, a na pewno wytrzymają podobną jazdę jak te orginalne z piasty
tomekvolvo240 Napisano 17 Lutego 2011 Napisano 17 Lutego 2011 Witam! W grudniu wymieniłem w moim Hexagonie jakieś 2/3 części - zrobił się więc z niego Level A2. Zaraz będzie marzec i w związku z tym planuję kolejne zakupy. Do kupienia pozostały mi: amortyzator, przedni hamulec, przednie koło, (mostek i kierownica - w późniejszym etapie). Mam kilka opcji: 1. Kupić Raidona + koło pod tarczę + tarczówkę 2. Kupić tarczówkę + koło pod tarczę. 3. Kupić inny amortyzator + tarczówkę + koło 4. Kupić inny amortyzator + V-kę 5. Przepleść obecne koło pod piastę pod tarczę i kupić tarczówkę 6. Przepleść obecne koło pod piastę pod tarczę, kupić tarczówkę i amortyzator Mój obecny Zoom ma niby mocowanie pod tarczę ale taki hamulec go raczej zabije. Nie mam określonej kwoty do wydania. W najdroższym wydaniu wyjdzie to około 750 zł. Nie wydam na 100% więcej niż ta kwota więc nie proponujcie mi amortyzatorów za 500-600 zł, prędzej używki - a ze znalezieniem cennej ofery sam sobie nie poradzę. Więc proszę o pomoc. Zapomniałbym.. amortyzator ma mieć 100mm, ważę 73kg ale dążę do skutecznego schudnięcia bo troszkę brzuszka zalega Pozdrawiam! Szogun123 ja osobiście w tej kwocie skupił bym się na amortyzatorze na V-B, i kupił V-B Deore lub XT (można policytować), możesz dostać Rock Shoc Tora na V-B i spokojnie starczy Ci na Deore. To moje zdanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.