Skocz do zawartości

[Rower] Kross' y vs Cube


bmw750

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam to mój pierwszy post,więc chciałbym się przywitac;)

Forum czytam od dawna i mam już swoje typy,ale chcialbym prosić was o pomoc co ostatecznie wybrać,zastanawiam się pomiędzy:

http://allegro.pl/kross-level-a4-deore-rock-shox-hydraulika-okazja-i1457137461.html

http://allegro.pl/kross-level-a6-disc-deore-slx-mega-okazja-i1457137556.html

czy może ten Cube,moge go mieć za 2100

http://allegro.pl/cube-attention-black-n-green-2010-kurier-grat-i1456645835.html

Co o tym sądzicie?

Napisano

A6 jest bardzo dobry(najlepszy z tych co podałeś i do około 2000 zł) tylko tu podałeś wersje disc i w dodatku jest to rozmiar 16". Jeżeli ten rozmiar jest na Ciebie dobry to git :P Ja mam wersje v-brake, jeżeli nie jeździsz w błocie to lepsza będzie a6 v-brake.

Napisano

No właśnie teraz pytanie czy warto dopłacić do wersji disc?

Rama 16 wydaje mi się dobra dzisiaj przymierzalem się do takiego Cuba jak w linku i 16 była oki,mam 172 wzrostu i pewniej jakoś się czułem na 16 niż na 18.

Napisano

Przy 172 cm celował bym w 18". Nie podałeś swojego wieku, wiec jeśli jeszcze możesz urosnąć tym bardziej większa rama byłaby lepsza. Co do wymienionych wyżej rowerów to zgadzam się z kolegami, Kross Level A6 byłby najlepszy. Co do wyboru hamulców to musisz się zastanowić, w jakim terenie będziesz jeździł. Dodajmy, że rama Cube'a nie jest taka sama jak rama Krossa.

Napisano

Już raczej nie urosnę 30 na karku;)

Jeśli chodzi o ramy to rama Cuba w rozmiarze 16" mi pasiła a z tego co patrzyłem to rama Krossa jest nawet dłuższa,więc wydaje mi się że będzie oki,niestety w całej Łodzi nie mogę znaleźć sklepu z krossami Zeby się przymierzyc;/

Napisano

Ja mam 20" i ponad 180cm, za jakiś czas będzie około 190 bo mam 15 lat, jeździ mi się wygodnie. Każdy woli inną pozycje na rowerze. Jeśli nie masz w planach rosnąc i jest Ci wygodnie na 16" to bierz:)

No właśnie teraz pytanie czy warto dopłacić do wersji disc?

Nie wiem czy wersje z v-brake kupisz za mniej niż 1900 zł, ja moja a6 kupiłem za 1950 po tarowaniu, a teraz jeszcze ceny podskoczyły. Także raczej do v-braków trzeba dopłacić, chyba że znajdziesz jakiś sklep gdzie jest taniej, ja nie widziałem.

 

O sory jednak jest v-brake taniej. Na allegro jest za 1750 zł. Ja bym się nie zastanawiał. Dopiero to zauważyłem.

 

W jakich warunkach jeździsz ?

Napisano

Krossa warto wziąć w wersji v-brake, ponieważ ma lepsze piasty i hamulce, których żaden rowerzysta by się nie wstydził. Dodatkowo Kross z hamulcami v-brake jest tańszy. W tym przypadku bym się nie zastanawiał nad tym jakie hamulce wybrać.

Napisano

Mieszkam niedaleko lasu więc głównie tam będę"urzędowal",górki i dolki też są,plus dojazdy do pracy po 5 km ścieżką i asfaltem,preferuje raczej szybką i energiczna jazde,więc tym bardziej skłaniałbym się do 16",dobrze kombinuje?

Napisano

oczywiscie ze kupi.Widze ze z kolego juz chyba z 3 tydzien wałkujemy ludziom krossa a 6 srednio co 2 dni ktos nowy.Prosze tu masz linka http://www.mudserwis...6.html...jezeli nie masz nic przeciwko i "rower nie musi byc świecony z częstochowy" to mozesz spokojnie brac przez neta z tego sklepu chlopaki sa oki/

Dokładnie, link coś nie działa ;p Ale ten kross level a6 2009 v-brake 16" jest na allegro za 1750 zł, lepszy od 2010r i tańszy. Jeżeli nie jeździsz w błocie to bierz v-braki :)

Napisano

Nie ukrywając jestem zwolennikiem hamulców tarczowych, lecz tutaj, gdzie mamy do wyboru Tektro Auriga lub Avid SD7, wybrałbym v-brakei Avida. Są jednymi z najlepszych v-brakeów na rynku. Dodatkowo można zmienić klocki na takie, które mają trzy rodzaje gumy. Mam właśnie takie klocki w drugim rowerze i zauważyłem, że po zmianie hamulce zaczęły lepiej hamować we wszystkich warunkach pogodowych.

Napisano

Chyba mnie przekonaliście do tych V-brake-ów tym bardziej że po błocie raczej nie będę jeździł.

Jeszcze mam takie pytanie,czy A 4 ma taką samą rame jak A 6?

Napisano

Chyba mnie przekonaliście do tych V-brake-ów tym bardziej że po błocie raczej nie będę jeździł.

Jeszcze mam takie pytanie,czy A 4 ma taką samą rame jak A 6?

 

Jeśli pytasz o te które wymieniłeś to tak.

Napisano

Jesli chodzi o rocznik 2009 i 2010 to ramy były te same w A4 i A6. Natomiast w wersji 2011 A4 są w rozmiarach nieparzystych i ze stopu aluminium 6061, a rama A6 w parzystych rozmiarach i stopu 7005. Nie widziałem ale w A6 dalej rama jest taka sama jak w poprzednich latach 2009-2010, natomiast zmienili w A4.

 

Bierz A6 z 2009 i na Vkach. Ja taki zamówiłem i jutro kurier ma przywieść sprzęt juz nie mogę się doczekac :)

Napisano

co mu będzie z lepszych tarczówek jak amor zaraz od nich złapie luzy w tym unibike już nie wspomnę o korbie alivio która jest zrobiona chyba z gumy

 

już dawno było powiedziane na forum krossy czy a4 czy a6 z roczników '09, '10 są najlepszą ofertą w tej cenie nie nawiązuje już do roczników '11 bo tu kross się nie popisał

 

a wracając jeszcze do krossa a6 w rocznik '10 wersja DISC może się pochwalić lepszą korbą i wkładem suportowym Trvativ FIRE-X 3.3 vs Truvativ Iso-Flow 3.0 PS w roczniku '09 były takie same FIRE-X 3.3

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...