dranzer125 Napisano 8 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2005 Jestem kompletnym laikiem, nawalił mi suport, a chciałbym go wymienić, ale nie wiem jak go wyciągnąć. Bardzo bym prosił o pomoc, albo podnie linka do stron, gdzie się czegoś o tym dowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cynamon Napisano 8 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2005 Potrzebny jest ściągacz do korb i klucz do suportu. Jeżeli ich nie masz to idź do seriwsu. Nie próbuj tego robić bez specjalnych narzędzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gavron Napisano 8 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2005 Klucz 1 lub Klucz 2 w wypadku gdy masz suport na ISISie. Sciągacz do korb. I trzeba pamiętać, aby nie dokręcać zbyt mocno - można zewać gwint w mufie suportu i wtedy jest lipton :-? Lub zrób tak jak mówi Cynamon i pójdź do serwisu - za pierwszym razem Ci pokażą, a następnym razem przy smarowaniu lub ewentualnej wymianie sam dasz radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bizon Napisano 8 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2005 Pełno takich tematów na forum wystrczy poszukać http://xc-zone.jgc.pl/forum/viewtopic.php?...ighlight=suport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lobster Napisano 8 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2005 lub Klucz 2 w wypadku gdy masz suport na ISISie A do mojego suportu [isis] pasuje klucz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Anonymous Napisano 8 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2005 a może on ma suport zintegrowany - i wtedy taki klucz : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70340371 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...