dissident Napisano 13 Lutego 2011 Napisano 13 Lutego 2011 Witam! Właśnie nabyłem (właściwie moja dziewczyna, którą przekonałem do tego egzemplarza) używanego trekkinga - Hercules Nepal. Rower ów posiada amorki Suntour CR 880 i okazało się, że nie są one w najlepszym stanie. Po naciśnieciu hamulca i napieraniu na kierownice amorki skrzypią i czuć luzy. Właściwie wystarczy usiąść na rower a amortyzatory dość znacznie się chowają. Czy można coś na to poradzić? W ostateczności mogę go rozkręcić, wyczyścić i przesmarować, ale czy to pomoże? Czy luzów da radę się pozbyć? Nie znalazłem w internecie żadnego sklepu z częściami do tego modelu.. Wymiana całego widelca nie wchodzi w grę. Pomóżcie....
Fenthin Napisano 13 Lutego 2011 Napisano 13 Lutego 2011 Teoretycznie luzów da się pozbyć, ale koszt takiego przedsięwzięcia będzie wyższy niż cena takiego pseudo-amortyzatora. Radzę jednak wymianę widelca, najlepiej na sztywny.
dissident Napisano 13 Lutego 2011 Autor Napisano 13 Lutego 2011 Czy wymiana widelca to skomplikowany proces? Jakich narzędzi będę potrzebował?
dissident Napisano 14 Lutego 2011 Autor Napisano 14 Lutego 2011 nie doszukałem się opcji "edytuj"... a czy po rozkreceniu, wyczyszczeniuu i przesmarowaniu amortyzatorw pozbede sie chociaz tego irytujacego skrzypienia ? troche sie boje tej operacji i nie wiem czy ma to sens. jesli mozecie to dajcie namiary na jakies sztywne niedrogie widelce do takiego roweru.. koło 28 cali, rua 1 1/8 cala
Earl Napisano 14 Lutego 2011 Napisano 14 Lutego 2011 Skrzypienia może się pozbędziesz, pewnie nic tam niczego nie smaruje, dlatego skrzypi. Czy jesteś pewien, że tam jest sterówka 1.1/8 cala? Ja się przypatrzyłem rowerowi w google, i chyba ma sterówkę na 1 cal no ale mogę się mylić.
kello Napisano 14 Lutego 2011 Napisano 14 Lutego 2011 Jeszcze podaj jakie stery klasyczne czy a-head czyli czy widelec ma byc z gwintowana rura czy nie
dissident Napisano 14 Lutego 2011 Autor Napisano 14 Lutego 2011 hmm a moze 1 cal.. bede musial zmierzyc dzisiaj w domu.. a jak sprawdzic jaki rodzaj sterów ? widac to po mocowaniu mostka ?
kello Napisano 14 Lutego 2011 Napisano 14 Lutego 2011 Jesli mostek ma sruby z boku ktore mocuja go do rury sterowej to jest to a-head. jesli nie ma z boku srub, a jest tylko jedna sruba od gory, a sam mostek wchodzi w glowke ramy to sa to stery klasyczne Jesli mostek ma sruby z boku ktore mocuja go do rury sterowej to jest to a-head. jesli nie ma z boku srub, a jest tylko jedna sruba od gory, a sam mostek wchodzi w glowke ramy to sa to stery klasyczneJesli mostek ma sruby z boku ktore mocuja go do rury sterowej to jest to a-head. jesli nie ma z boku srub, a jest tylko jedna sruba od gory, a sam mostek wchodzi w glowke ramy to sa to stery klasyczne
Fenthin Napisano 14 Lutego 2011 Napisano 14 Lutego 2011 No nie do końca tak. Możesz mieć przecież mostek ahead i adapter na klasyczne. Jeśli masz stery tego typu: Allegro tj. z tą nakrętką na klucz płaski - klasyczne, jeśli jej nie ma - ahead.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.