omen Napisano 10 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 Witam i oto mój ukończony projekt! No prawie, na razie walczę z uszczelnienie RK 2.2 także zdjęcia jeszcze z dętkami. Brake (Front): Shimano XTR 2011, 214 Brake (Rear): Shimano XTR 2011, 230 Brake adapters, bolts: Shimano, 40 Brake rotors: Accent nano 6"/ Alligator aries 6" w/bolts, 200 Cables: Nokon silver, 88 Cassette: Shimano XT 32t, 263 Chain: Shimano 7701 (110 links), 272 Crankset: Truvativ Noir, 798 Derlr (Front): Shimano xt, 159 Derlr (Rear): SRAM X-9, 204 Fork: Cannondale Lefty Speed 110 DLR2, 1616 Rear Shock: Fox Float RPL Air w/bolts, 234 Frame: Cannondale Scalpel 3 2007, 18.5", 2062 Grips: no name, 18 Handlebar: Ritchey WCS Carbon 31.8, 580mm, 132 Headset: Cannondale Si, 54 Pedals: Exustar ep m25, 279 Seat: Tune SpeedNeedle, 96 Seatpost: Accent Titan Carbon, 175 Shifters : SRAM X.0, 184 Skewer: BBB Wheelfix, 38 Stem: Cannondale Si 31.8mm, 204 Tire (Front): Continental race king supersonic 2.2 421 Tire (Rear): Continental race king supersonic 2.2 433 Tubes: Notubes Joe's Sealant, 60+60=120 Wheelset (Front): Omega Lefty SL, ZTR Olympic, Wheelsmith, alu nipples, 620 Wheelset (Rear): American Classic, ZTR Olympic, Wheelsmith, alu nipples, 724 Total: 9878g Pozostała jedna zmiana, ale to w tej chwili pozostaje tajemnicą żeby nie zapeszyć. Tutaj galeria roweru https://picasaweb.google.com/sebkomtb/CannondaleScalpel?authkey=Gv1sRgCJPx1YCG0K3N_QE# Pozdrawiam i zapraszam do komentowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlatty Napisano 10 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 Jednym słowem miooodzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeflo Napisano 10 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 Rewelacja! Piekna waga! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 10 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 Ten mostek cos ciezki : ))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 10 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 To żeś się wypowiedział panie U... Świetny, jak każdy Cannon! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 Ten mostek cos ciezki : ))) bo z rurą sterową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TwoWheels Napisano 12 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 waga race kingów jest co by nie mówić "lekko" zaniżona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 12 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 Albo zaniżona albo jakieś unikatowe sztuki. Ja mam dwie po 458g i uważam to za dobry wynik gdyż widziałem takie po 50xg. Zweryfikuje to fotka na wadze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TwoWheels Napisano 13 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2011 No właśnie, znaleźć coś poniżej 460 gram to cud, a co dopiero 421 :-) Ta waga to dotyczy 2,0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 13 Lutego 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Lutego 2011 Panowie, RK w rozmiarze 2.2 w wersji Supersonic tyle ważą. Wersja 2.0 Supersonic to natomiast granice 380 - 400 gram. Te przekłamania ze strony Conti dotyczą wersji zwykłej zwijanej, przy której to producent podaje wagę 480 gram, a ważą w okolicach 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TwoWheels Napisano 13 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2011 480 to katalogowa waga 2,2 supersonic. Założę się o 4-opak, że te opony albo są zjechane do zera, albo to nie ich waga. Stoi? :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2011 (edytowane) jak nie wierzysz, to zapraszam do Holandii,rozbierzesz i poważysz bo chcesz, ja nie mam na to czasu.. Rower ma jeździć a nie co chwile być ważony bo coś komuś nie pasuje.. Tutaj mam możliwość selekcji z około 100 sztuk większości popularnych opon. rower wisiał na wadze wędkarskiej i pokazał ładne 9887g. Pozdrawiam Edytowane 14 Lutego 2011 przez omen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TwoWheels Napisano 14 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2011 Czyli jednak nikt się nie założy, a szkoda wierzę w to co widzę, a tutaj nic nie widzę. Myślisz że u nas nie można sobie takiej selekcji urządzić? Można i egzemplarzy poniżej 440 nigdy nie było! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 14 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2011 Omen niebawem zaleje Cię fala próśb o zakup wyselekcjonowanych rejsów. Sent from my HTC Magic using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TwoWheels Napisano 14 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2011 No, w sumie egzemplarze Race King'ów SS 2,2 po 420 gram sprzedawały by się swobodnie powyżej 200 zł sztuka :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 17 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 Jak się sprawuje ta sztyca Accent'a?? Warto jest ją kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.