easy4x Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Witam kupiłem hamulce Shimano SLX BR-M665 jakis czas temu w jednym ze sklepów internetowych, coś mnie tknęło żeby odkręcić i zobaczyć jakim olejem został zalany, kolor oleju jest bezbarwny i bezwonny czy na pewno jest to olej mineralny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 9 Lutego 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Yep. W moich też był pierwotnie zalany bezbarwny, jak i w Saintach brata. A bezwonny to i zielony LHM jest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
easy4x Napisano 9 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Yep. W moich też był pierwotnie zalany bezbarwny, jak i w Saintach brata. A bezwonny to i zielony LHM jest . Ok czyli tak może być myślałem że został zalany czymś innym, oryginalny jest różowy stąd moja niepewność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Dziwne.. Ja myślałem, że oryginał jest czerwony.. Poza tym, Czerwony Shimano i Zielony LHM mają zapach. Imho trochę się różnią zapachem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
easy4x Napisano 9 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Dziwne.. Ja myślałem, że oryginał jest czerwony.. Poza tym, Czerwony Shimano i Zielony LHM mają zapach. Imho trochę się różnią zapachem . Może być i czerwony jak kto woli http://www.sklep.rowery.com.pl/image_func.php?img=gfx/a6fd7ebc56b95e90601dbd7a93b02079.jpg&lang=pl&prod_id=741 mój bezbarwny nie ma żadnego zapachu bezwonny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 9 Lutego 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Nowych hamulców nie rozkręcałem, tylko po jakimś czasie jak trzeba było odpowietrzyć. Może po czasie traci kolor? . Jak przyłożę nosa do butli LHMa coś tam czuję, ale to bardzo delikatny i słabo wyczuwalny zapach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
easy4x Napisano 9 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Może po czasie traci kolor? Poczekam na wypowiedz innych użytkowników, może w tym coś jest ze traci kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Nie sądzę. Jeździłem na tym samym oleju 3 lata. Ciągle był czerwony. Poza tym, mój LHM ma dosyć specyficzny zapach, firma: Valeo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 9 Lutego 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Earl, miałeś nowe hamulce czy sam zalewałeś? W moich i brata na 100% był przezroczysty, cały zbiorniczek i tłoczek było widać . Ja mam LHMa od Totala, tego do Citroenów i zapach ledwo wyczuwalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiomek Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 A może dystrybutor shimano robi w balona klientów i leje do hamulców jakieś tańsze odpowiedniki. Przecież shimano mocno reklamuje swoje oryginalne produkty i twierdzi, że dobry olej mineralny to tylko czerwony oryginał shimano. Dziwna sprawa, że w nowych hamulcach jest jakiś nieczerwony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BADBOY211 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Jeśli oryginalny shimano to powinien być czerwony ,kiedyś dałem hamulec do odpowietrzenia i zmienili mi płyn na jakiś bezbarwny bez zapachowy .Działanie hamulca było tragiczne miękka klamka i duży skok . kupiłem oryginał shimano i po wymianie i odpowietrzeniu działa jak powinien .(dodam że obie wymiany robił ten sam gość więc nie była to wina złego odpowietrzenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
easy4x Napisano 9 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Jeśli oryginalny shimano to powinien być czerwony ,kiedyś dałem hamulec do odpowietrzenia i zmienili mi płyn na jakiś bezbarwny bez zapachowy .Działanie hamulca było tragiczne miękka klamka i duży skok . kupiłem oryginał shimano i po wymianie i odpowietrzeniu działa jak powinien .(dodam że obie wymiany robił ten sam gość więc nie była to wina złego odpowietrzenia) Aha czyli zmienić ten płyn na oryginalny czerwony ? może faktycznie robią ludzi w konia z tymi płynami ... co do jakości hamowania to jestem średnio zadowolony jak na nowe hamulce, jest tak jakby gumowaty pewnie wina leży po stronie tego płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 9 Lutego 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 E tam, jak pisałem u brata w Saintach też był przezroczysty, a heble żylety. Dotarłeś już tego SLXa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Sznib, nie, kupiłem nówki w sklepie, raz je zalałem ale wymieniłem klamkę i zacisk . Nie mniej jednak, trochę dziwne jest to, że przezroczysty jest mineralny. Może zalewali wodą? :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobiik Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 W moich Slx-ach był czerwony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
easy4x Napisano 9 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Tak hamulec jest już dotarty warto zmienić olej na oryginalny [czerwony] czy przymknąć na to oko i śmigać na takim jakim jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Jak nie jest zapowietrzony to olałbym to. Ale skoro jest gumowa klamka to kupiłbym butlę 1L LHM i zalać na nowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 ja swoje 585 zalewałem bezbarwnym i mającym lekki zapach olejem finish line osobiście bardziej mi odpowiadała praca na tym niż na oryginalnym czerwonym Shimano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
easy4x Napisano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 ja swoje 585 zalewałem bezbarwnym i mającym lekki zapach olejem finish line osobiście bardziej mi odpowiadała praca na tym niż na oryginalnym czerwonym Shimano Możesz kolego napisać co to był za olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MonoVan Napisano 10 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 u mnie również był czerwony, ale zalałem go hardcorowym finishlinem bezbarwnym od Andrew'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
easy4x Napisano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 u mnie również był czerwony, ale zalałem go hardcorowym finishlinem bezbarwnym od Andrew'a Aha czyli ten olej to może być finishline ten bezbarwny, a czemu kolega zmienił z oryg. na bezbarwny i czemu hardcorowy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enduroriderPL Napisano 10 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 Shimano jest czerwony i ma swój zapach, LHM+ jest zielony i pachnie inaczej, bezbarwny ale za to podobnie pachnący do shimano jest Finish Line. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
easy4x Napisano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 Shimano jest czerwony i ma swój zapach, LHM+ jest zielony i pachnie inaczej, bezbarwny ale za to podobnie pachnący do shimano jest Finish Line. W takim razie pytanie który będzie lepszy oryginalny Shimano czy Finish Line. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MonoVan Napisano 10 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 zdecydowanie lepszy jest finish line klamka po nim jest mniej gumowata oczywiście musi być też odpowietrzony przez odpowiedniego człowieka. easy4x jesteś z Wrocławia więc uderz do Andrew'a jak będziesz chciał odpowietrzyć hample i zalać je nowym olejem naprawdę polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enduroriderPL Napisano 10 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2011 @easy4x, oryginał shimano jest bardzo dobrym płynem i na pewno bije na głowe LHM. Niestety nie sprawdzałem FL i dlatego polecam Shimano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.