Skocz do zawartości

[rower] Jaki dla amatora do zawodów.

michalkck

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Poszukuje roweru MTB, taki żeby nadawał się do jazdy w zawodach MTB. Jestem zaawansowanym amatorem. Rower do 2000. Wiem mało. Ale więcej nie zdobędę a chciałbym zacząć trenować i sprawdzić się w tego typu zawodach. Wiem pewnie powiecie że dużo nie osiągnę, a ja odpowiem dla chcącego nic trudnego ;). Więc czekam na wasze propozycję. Firmy? Dowolne. :) Merida, Trek, itp ;)

Napisano

Jestem za krossem a6.Kupuj bo jeszcze są w cenie roczniki 2010. Z 2 dni temu pisałem u kogos o krosie a miał tam dobra sronke sklepu w ktorym mój brat krossa kupił.Poszukaj to napeno znajdziesz...jakbys mial problem ze znalezieniem to napisz gg10911389...

Nie pracuje w zadnym sklepie ani dla krossa...

Napisano

KTM ma niezły osprzęt ale gorszy amortyzator, a amor + rama to podstawa. Trek ma gorszy amor i osprzet, a mechaniczne hamulce tarczowe nie są przekonujące. Już lepsze dobre V.

Napisano

Też nie wiem czego nie masz przekonania do Krossa. Kross tylko SKŁADA rowery z części firm, które specjalizują się w produkcji danych częsci. Ramę robi również firma, która się tym specjalizuje, rama jest bardzo dobra. Poczytaj sobie na forum jest mnóstwo tematów na temat a6. Jest to najlepszy wybór za taką cenę. Samo to, że waży 12,5 kg o czymś świadczy, za taką kasę jest to świetny wynik(gdybyś kiedyś chciał odchudzać rower to na samym amorku zszedłbyś 0,5-około 1kg) lepszego roweru nie znajdziesz. Sam szukałem jak najlepszego roweru do 2000 zł i wybrałem Krossa levela a6 2009 v-brake. Naprawde polecam :)

Napisano