rudek102 Napisano 7 Lutego 2011 Napisano 7 Lutego 2011 Witam, jako że jest już podobny temat, ja jednak chcę opowiedzieć moje myśli dot. kupna mojego wymarzonego, nowego roweru. A więc sprawa ma się tak (zacznę od własnych wymiarów)- Mam jak na razie 174 cm wzrostu, 50 kg wagi... wiem, mało ale spokojnie, rosnę jeszcze... 17 lat to jeszcze niedużo a miałem przez 7 lat Krossa best b250 (znalazłem identyczny, nowy za 500, pod nazwą gtix gdy kupowałem go za 600 zł ). Jest dla mnie już sporo za duży, i tak ostatnie lata wymagały od niego siódmych potów. Więc tak - przedział cenowy to samo co w temacie. Przez ten model zniechęciłem się do krossa, nie chciałbym go znowu choć jak twierdzicie, V6 jest dobra... mnie się nie podoba, bo to kross , wygląd taki sobie jak dla mnie, wolę coś jak Unibike, wheeler, czy panther- czy myślicie że to dobra firma? Bardzo ale to bardzo podoba mi się flite unibike'a. Muszę powiedzieć że z moim budżetem na razie kiepsko, ale nie wiem czy jest możliwość kupna taniej niż 1800 zł? Po prostu bardzo podoba mi się cały osprzęt, rama, tyle że jest już dość drogi. Chcę go kupić na 5-10 lat , niestety 60% udziału to nadal rodzice, dlatego to oni muszą powiedzieć czy cena będzie przystępna. Może kiedy powiem im, że będzie to rower na całe lata, wtedy się zgodzą. Aha, jestem z okolic Tarnobrzega/Sandomierza. Czy ktoś może się wypowiedzieć o sklepach Rojax w St. Woli czy Tarnobrzegu ?
damian1310 Napisano 7 Lutego 2011 Napisano 7 Lutego 2011 Rowerek Unibike Flite dosc dobrze się prezentuje w tej kategorii i myslę ,że jak dobrze poszukasz jakiegoś konkretnego sklepu to wytargujesz bo z tego co widzę mozna znalezc na aukcjach za ok 1900zł. Powinienes dac radę Ewentualnie: http://allegro.pl/rower-kellys-salamander-tanio-lublin-i1450107229.html A teraz ten najlżejszy i najlepszy który tak ci się nie podoba (musiałem) : http://allegro.pl/kross-level-a6-deore-slx-rock-shox-dart3-okazja-i1434888830.html I proszę cię nie kieruj się tym czy ma tarczówki czy nie chociaż w unibiku (są niezłe) Kross ma lepszy amor,jest lżejszy i wql ma więcej lepszych dodatków.
Sagitt77 Napisano 7 Lutego 2011 Napisano 7 Lutego 2011 Proponuję Ci Mbike'a. http://allegro.pl/mbike-renegade-0-5-blue-line-15-sklep-warszawa-i1439190036.html Ma dobry amortyzator SR XCR i niezły osprzęt. Powinien starczyć na jakiś czas. Kelly'sa nie brałbym pod uwagę ze względu na tragiczny amortyzator RST. Musisz się zastanowić nad rozmiarem ramy. Nie wiem ile możesz jeszcze urosnąć. Może przymierz się w jakimś sklepie.
damian1310 Napisano 7 Lutego 2011 Napisano 7 Lutego 2011 Rzeczywiście ,zapomniałem o tej firmie ,Mbike też daje dość dobre częsci w tej kategoeii cenowej. I jest bardzo lekki jak za taką kasę. Rozważał bym pomiędzy Krossem a Mbikiem. Myślę ze odpowiiedni rama dla cb to 18-19 cali. Nie miałem do czynienia z Rst Gila, chociaż słyszałem ze bardzo szybko łapie luzy. Ale to pozostawię dla własciceli,niech oni ocenią.
Sagitt77 Napisano 7 Lutego 2011 Napisano 7 Lutego 2011 No właśnie pozbyłem się RST Capa, czyli model niżej ale podobny. On się po prostu nie uginał...Więc radzę sprzęt przynajmniej z XCR-em
rudek102 Napisano 7 Lutego 2011 Autor Napisano 7 Lutego 2011 a jak z tymi V-brake ?Czytałem że jednak jak się chce trochę w teren to lepiej tarcze? Czy wystarczy mi? Będę jeździł po ubitej, czasem nieutwardzonej ziemi. Na pewno asfaltu też nie zabraknie. Czyli warto? Jednak cały czas biję się z myślami co do ceny, bo jeżeli ma być to rower bez tarczowych to nie wiem czy jest sens tyle wydawać.Nie chcę się pakować w kolejne koszty, nie mam na to kasy. Na szczęście reszta akcesorii jest choć licznik można by wymienić. A nie wiem też ile razy w tygodniu będę mógł poszaleć. Pozdrawiam edit: mierzyłem współczynnik i wychodziło na razie 18,5 więc 19 na zapas chyba ok. Myślę że nie będę wielgusem i do 180 raczej się zatrzymam
marek93 Napisano 7 Lutego 2011 Napisano 7 Lutego 2011 Ja proponuje dobre V-ki, niż słabe tarcze, znam to z autopsji, ja mam tektro augira comp i hamuje to tak sobie.
rudek102 Napisano 7 Lutego 2011 Autor Napisano 7 Lutego 2011 Moze ten kross wcale nie jest taki jak ja go maluję jeszcze do rodziców zagadam, nie chcę mieć wyrzutów że mam dobry i dość dobry rower a go w pełni nie wykorzystuje... Ostatnio na wakacjach miałem 200km na 10 dni ok. Sent from GT-I5700 & Swype ; )
YgreK Napisano 7 Lutego 2011 Napisano 7 Lutego 2011 Ja może wypowiem się o RST Gila... Ważę 66kg i praktycznie ten amortyzator nie pracuje. Rozkręcany, smarowany... to nic nie daje. Przy Twoich 50kg... lepiej go nie brać.
rudek102 Napisano 7 Lutego 2011 Autor Napisano 7 Lutego 2011 Rozumiem, mój 10 letni brat ma gianta z rst i chyba nie narzeka. Ale co mały giant ma do takiego byka czyli te scx suntour są ok? Sent from GT-I5700 & Swype ; )
CarNeezA Napisano 7 Lutego 2011 Napisano 7 Lutego 2011 Kross level a6 2009r. v-brake to najlepsza propozycja do 2000 zł. Na aukcji masz go za 1800 zł, także się opłaca. Jest tani, bo maja tylko 16" wydaje mi się, że pasowałaby Ci rama 18", a to już wydatek 2000 zł niestety. Około miesiąc temu kupiłem a6 2009 v-brake tylko że 20". Mam ponad 180, ale mam 15 lat, będę miał ok 190. Naprawdę polecam ten rower. Na zdj. wygląda o wiele gorzej niż na żywo Jeżeli nie planujesz jazdy w błocie po kolana to v-braki Ci wystarczą(w a6 są jedne z najlepszych v-braków na rynku) Jeżeli nie masz na tyle kasy to wybieraj coś z propozycji podanych przez moich poprzedników
rudek102 Napisano 9 Lutego 2011 Autor Napisano 9 Lutego 2011 Witam, po paru dniach odpowiadam że będę rozglądał się z mbike.Podoba mi się wygląd, waga lekka rzeczywiście, a i osprzęt niezły. Jak myślicie, czy ceny jeszcze spadną czy lepiej kupować niedługo? Pozdrawiam
CarNeezA Napisano 9 Lutego 2011 Napisano 9 Lutego 2011 W mbikach waga jest sporo zaniżona, trzeba dodać około 0.5 kg. Jak masz kasę to kupuj, raczej taniej nie będzie, ceny idą w górę i w ogóle.
hps Napisano 9 Lutego 2011 Napisano 9 Lutego 2011 Dokładniej 0,4 kg co do ramy 19' A wynik 11,3 za 2400zł i tak jest rewelacyjny.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.