matpog Napisano 5 Lutego 2011 Napisano 5 Lutego 2011 No właśnie, co w najbliższym czasie nadawałoby się do wymiany? FORK RST F1rst Air 100mmHEADSET FSA 1-1/8" semi-integrated head set w/conical spacer CRANKSET Shimano M442 44/32/22T*170/175mm BOTTOM BRACKET Shimano octalink ES25 CHAIN-GUARD/CASE incl.w/FC REAR DERAILLEUR Shimano XT M772 shadow FRONT DERAILLEUR Shimano new-Deore CASSETTE/FREEWHEEL Shimano HG50 9sp 11-34T; Westphal spoke protector CHAIN Shimano HG53 PEDALS one-piece alloy MTB GEAR CABLES Shimano SP HANDLEBAR alloy riser bar, 60cm wide, 20mm rise, oversize 31.8mm STEM alloy ahead, 90/105mm extension, 10o rise, oversize 31.8mm GRIPS Herrmans Woodoo SHIFTERS Shimano Deore SL-M590 SADDLE Selle Italia Q-Bik SEAT POST alloy forged w/slider & scale SEAT CLAMP alloy clamp w/QR HUBS Shimano RM65 CL disc RIMS Exal alloy double wall, disc, eyelets, wear indicator SPOKES Sha-Dar stainless 18/8 black TIRES Kenda Komodo 26*2.10 30tpi TUBES Kenda Super Lite F/V (running change from 2009 onwards) BRAKE SET Shimano hydraulic discs M486 180/160mm BRAKE CABLES Shimano hydraulic hose BRAKE LEVERS Shimano M486
Mod Team durnykot Napisano 5 Lutego 2011 Mod Team Napisano 5 Lutego 2011 Jeśli rower jest nowy wymianie mogą ( ale nie muszą) tylko te elementy które: - Ci przeszkadzają lub są niewygodne ( np. gripy, siodełko) - są za ciężkie lub nieodpowiednie do Twojego stylu jazdy ( np. opony ,dętki ,koła) - nie działają w sposób ,który Ci odpowiada ( np. hamulce,amorek, napęd) - nie podobają Ci się ( tu można wymienić wszystko ) Jeśli rower ma już kilka km za sobą wymianie podlegają elementy najbardziej zużyte ( łańcuch,kaset,korba, klocki,linki,pancerze,piasty ). W tym wypadku jednak bez zdjęć lub podania przebiegu ciężko coś doradzić.
matpog Napisano 5 Lutego 2011 Autor Napisano 5 Lutego 2011 Może zle zdefiniowałem pytanie, chodziło raczej o elementy, które klasą odbiegają od pozostałych (ciężkie). Wiem, że będę musiał dokupić rogi, bo bez nich ani rusz. Nigdzie nie potrafię znaleźć wagi felg. Exal ZX19
Mod Team durnykot Napisano 5 Lutego 2011 Mod Team Napisano 5 Lutego 2011 Przede wszystkim zależy to od Twojego budżetu,ale na początek: - opony ( Twoje Komodo ważą jakieś 700 gram ) wydając ok. 110 pln na Kenda Karma lub Kenda SBE zyskujesz prawie pół kilo na masie rotowanej o komforcie nie wspominając. - w następnej kolejności koła lub piasty- Twoje piasty nie są najwyższych lotów jeśli chodzi o uszczelnienie i trwałość. - można pomyśleć o nowym kokpicie -aczkolwiek to zależy od Twoich preferencji odnośnie pozycji na rowerze. Przejście z giętej kierownicy na prosta nie każdemu odpowiada. - elementy napędu wymieniłbym po zużyciu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.