Skocz do zawartości

[Rower] Ideal Boomax


matpog

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No właśnie, co w najbliższym czasie nadawałoby się do wymiany? ;)

 

 

FORK RST F1rst Air 100mm

HEADSET FSA 1-1/8" semi-integrated head set w/conical spacer

CRANKSET Shimano M442 44/32/22T*170/175mm

BOTTOM BRACKET Shimano octalink ES25

CHAIN-GUARD/CASE incl.w/FC

REAR DERAILLEUR Shimano XT M772 shadow

FRONT DERAILLEUR Shimano new-Deore

CASSETTE/FREEWHEEL Shimano HG50 9sp 11-34T; Westphal spoke protector

CHAIN Shimano HG53

PEDALS one-piece alloy MTB

GEAR CABLES Shimano SP

HANDLEBAR alloy riser bar, 60cm wide, 20mm rise, oversize 31.8mm

STEM alloy ahead, 90/105mm extension, 10o rise, oversize 31.8mm

GRIPS Herrmans Woodoo

SHIFTERS Shimano Deore SL-M590

SADDLE Selle Italia Q-Bik

SEAT POST alloy forged w/slider & scale

SEAT CLAMP alloy clamp w/QR

HUBS Shimano RM65 CL disc

RIMS Exal alloy double wall, disc, eyelets, wear indicator

SPOKES Sha-Dar stainless 18/8 black

TIRES Kenda Komodo 26*2.10 30tpi

TUBES Kenda Super Lite F/V (running change from 2009 onwards)

BRAKE SET Shimano hydraulic discs M486 180/160mm

BRAKE CABLES Shimano hydraulic hose

BRAKE LEVERS Shimano M486

  • Mod Team
Napisano

Jeśli rower jest nowy wymianie mogą ( ale nie muszą) tylko te elementy które:

- Ci przeszkadzają lub są niewygodne ( np. gripy, siodełko)

- są za ciężkie lub nieodpowiednie do Twojego stylu jazdy ( np. opony ,dętki ,koła)

- nie działają w sposób ,który Ci odpowiada ( np. hamulce,amorek, napęd)

- nie podobają Ci się ( tu można wymienić wszystko )

 

Jeśli rower ma już kilka km za sobą wymianie podlegają elementy najbardziej zużyte ( łańcuch,kaset,korba, klocki,linki,pancerze,piasty ). W tym wypadku jednak bez zdjęć lub podania przebiegu ciężko coś doradzić.

Napisano

Może zle zdefiniowałem pytanie, chodziło raczej o elementy, które klasą odbiegają od pozostałych (ciężkie). Wiem, że będę musiał dokupić rogi, bo bez nich ani rusz. Nigdzie nie potrafię znaleźć wagi felg. Exal ZX19

  • Mod Team
Napisano

Przede wszystkim zależy to od Twojego budżetu,ale na początek:

- opony ( Twoje Komodo ważą jakieś 700 gram ) wydając ok. 110 pln na Kenda Karma lub Kenda SBE zyskujesz prawie pół kilo na masie rotowanej o komforcie nie wspominając.

- w następnej kolejności koła lub piasty- Twoje piasty nie są najwyższych lotów jeśli chodzi o uszczelnienie i trwałość.

- można pomyśleć o nowym kokpicie -aczkolwiek to zależy od Twoich preferencji odnośnie pozycji na rowerze. Przejście z giętej kierownicy na prosta nie każdemu odpowiada.

- elementy napędu wymieniłbym po zużyciu.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...