Mati21 Napisano 4 Lutego 2011 Napisano 4 Lutego 2011 Przez 3 tygodnie zamierzałem się do kupna pierwszego i pewnie ostatniego roweru górskiego. Nie jeździłem wcześniej na niczym konkretnym. Na początek chciałem wydać max 1500 zl. ale po przeczytaniu kilkudziesuęciu postów na tym forum cena skoczyła o 1000 do góry (żeby żona wiedziała). roweru będę używał w większości po asfalcie ale czuje że w teren też mnie wyciągnie (żona kupiła Mbike Fitness Pro mi się jeździ super choć babski rower ale nigdy na takim czymś nie jeździłem), lasy dróżki i takie tam podobne na podkarpaciu tego nie brakuje. Zastanawiałem sie nad Unibike Flite, później nad Unibike Expert. Niestety Unibike Experta raczej już nigdzie nie dostanę chyba że wersja 2011 co już koszt dużo ponad normę i osprzęt ciut nie ten. Na placu boju pozostało 3 egzamplarze: - Unibike Flite http://www.unibike.pl/flite.html za 1900 zl - Kross Level A6 Disc 2009 http://www.mudserwis.com/kross-level-a6-disc-2009-juz-tylko-rozmiar-16-p-56.html za 2399 zl - Kross Level A6 Disc 2010 http://www.mudserwis.com/rower-kross-level-a6-disc-2010-p-427.html za 2100 zl I mam dylemat co wybrać. Rower ten chcę mieć na lata, jak teraz nie kupię to później ani tyle, dziecko mi się urodzi to najwyżej wózek kupie. W sumie patrząc zastanawiam sie nad flitem lub Kross 2009. Doradźcie
CarNeezA Napisano 4 Lutego 2011 Napisano 4 Lutego 2011 Witaj, też jestem z Rzeszowa ;d Ile masz wzrostu ? Wagę też możesz podać od razu
Mati21 Napisano 4 Lutego 2011 Autor Napisano 4 Lutego 2011 Witaj CarNeezA z Rzeszowa. Wzrost 180 waga 74. Unibike to 19, Kross 18
CarNeezA Napisano 4 Lutego 2011 Napisano 4 Lutego 2011 Jak nie znajdziesz experta to wybieraj pomiędzy tymi: a6 2008 a6 2009 Myślę, że nie potrzebne Ci tarczówki( jazda po błocie, trudne warunki pogodowe) sd7 to świetne v-braki, jedne z najlepszych na rynku
Mati21 Napisano 4 Lutego 2011 Autor Napisano 4 Lutego 2011 Experta raczej nie ma szans nigdzie dostać w ramie 19, obdzwoniłem kilkanaście jak nie kilkadziesiąt sklepów i nie ma. Serducho mi jakoś bilo za Unibikiem ale chyba jednak wybiorę któregoś Krossa, ma lepszy osprzęt od Flite. Mam czas do poniedzialku bo rowerki się kończą z tych roczników.
krzypchu1993 Napisano 4 Lutego 2011 Napisano 4 Lutego 2011 A tutaj sprawdzałeś? http://www.rowerzysta.pl/mtb/rower-gorski-unibike-expert-2010.html?utm_campaign=2010-12&utm_content=749&utm_medium=cpc&utm_source=nokaut.pl
Mati21 Napisano 4 Lutego 2011 Autor Napisano 4 Lutego 2011 Sprawdzałem ale nie aktualne. Juz nie maja. Jeśli sie zakupi przez neta to wyślą wiadomość że czekaja na dostawę z 2011 roku i beda w promocyjnej cenie 2799. Bo wersja katalogowa ponad 3000 zl ale dokladnie nie wiem ile.
CarNeezA Napisano 4 Lutego 2011 Napisano 4 Lutego 2011 tylko w a6 2008 jest Dual Control( nie każdemu to pasuje) Ja mam a6 2009r(kupiłem 2 tyg temu ;p) i jestem zadowolony W Rzeszowie są górki, także MTB Ci się na pewno przyda W a6 2009 masz smart samy(oponki) są bardzo uniwersalne; małe oporu toczenia i radzą sobie w terenie Ale w a6 2008 masz powietrzną torę. MOŻE JEST KTOŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM UNIBIKE EXPERT JESZCZE Z 2010 .JA ZNALAZŁEM GO W SKLEPIE F.H.U. DoboszSPORT Myślenice 32-400 Slowackiego 16 tel 012-272-12-79 fax 012 272-12-78 MOŻE JESZCZE MAJĄ PARE SZTUK. POZDRAWIAM
marek93 Napisano 4 Lutego 2011 Napisano 4 Lutego 2011 @Mati21, A6 to bardzo fajny rowerek. Tutaj Mój odnośnik masz o nim artykuł edit: spójrz jeszcze sobie na tą maszynę KLIK Z tych dwóch to wziąłbym mbike
CarNeezA Napisano 4 Lutego 2011 Napisano 4 Lutego 2011 O właśnie zapomniałem o mbiku. Tylko waga jest zaniżona o ponad 0.5 kg około
Mati21 Napisano 4 Lutego 2011 Autor Napisano 4 Lutego 2011 Dzięki za odzew. Zastanawiałem się nad Mbikiem ale zostaję przy Krossie. CarNeezA skąd masz ten cytat bo mnie to zainteresowało, będę dzwonił w poniedziałek czy maja tego eksperta. Jakby był ten ekspert za dobrą kasę to bym nawet po ten rower autem tam pojechał.
jonnym Napisano 4 Lutego 2011 Napisano 4 Lutego 2011 Zdecydowanie polecam krossa a6.Super sprzęt za niezła kase.Brat go kupił w grudniu w tym samym miejscu co dałes linka tylko 150zł taniej.takie zakupy warto robic zawsze pod koniec roku. Pozdrowionka.
Mati21 Napisano 4 Lutego 2011 Autor Napisano 4 Lutego 2011 Zdecydowanie polecam krossa a6.Super sprzęt za niezła kase.Brat go kupił w grudniu w tym samym miejscu co dałes linka tylko 150zł taniej.takie zakupy warto robic zawsze pod koniec roku. Pozdrowionka. Kupił na tarczach czy na V-kach
CarNeezA Napisano 4 Lutego 2011 Napisano 4 Lutego 2011 Napisał to jeden z forumowiczów niecałe 2h temu.
Mati21 Napisano 4 Lutego 2011 Autor Napisano 4 Lutego 2011 Napisał to jeden z forumowiczów niecałe 2h temu. Ok spoko
Mati21 Napisano 5 Lutego 2011 Autor Napisano 5 Lutego 2011 Ja już się prawie zdecydowałem na Krossa A6 Disc 2009 za 2300. Znalazłem chyba jedynego Unibike eksperta ale 2850 plus dojazd lub wysylka wiec cos kolo 2900. Myślałem też nad Unibikiem Flitem ale on to ma tylko hample dobre. Kross ma naped na Slx przerzutki i manetki i kaseta. Zresztą i tak nie wykorzystam tego w 100%. Kiedyś wymienię amor i ewentualnie hample i bedzie git. Pozdro i dzieki wszystkim za wpisy.
Mati21 Napisano 6 Lutego 2011 Autor Napisano 6 Lutego 2011 Mam jeszcze pytanie czy w Krossie A6 jest możliwość założenia bagażnika. I mam dylemat nad hamplami. Lubie mieć w sumie coś na zaś niż nie mieć. Z tarczówkami A6 2009 2400 zl a bez 2000 zl. Jak kupie hample to mam już z głowy piasty, szprychy i zakup tarczówek na przyszłość, z drugiej strony 400 stówy różnicy. I nie wiem co zrobić. Doradźcie coś.
Mod Team Franio Napisano 6 Lutego 2011 Mod Team Napisano 6 Lutego 2011 Skoro szukałeś Experta, może cię to zaciekawi.. Ja mam jeszcze Experta 19" 2010 info na PW Cytat pochodzi z tego tematu.
CarNeezA Napisano 7 Lutego 2011 Napisano 7 Lutego 2011 Jak wiesz, że będziesz jeździł po dużym błocie to weź tarcze, jeżeli nie to v-braki. V-braki są słabe w błocie. Jeżeli będziesz jeździł w deszczu to są okładziny do v-braków , które są na deszcz i też dobrze hamują. A6 z trczami jest ponad 0.5 kg cięższy. Z tego co wiem to są też w nim gorsze piasty.
Mati21 Napisano 7 Lutego 2011 Autor Napisano 7 Lutego 2011 Jak wiesz, że będziesz jeździł po dużym błocie to weź tarcze, jeżeli nie to v-braki. V-braki są słabe w błocie. Jeżeli będziesz jeździł w deszczu to są okładziny do v-braków , które są na deszcz i też dobrze hamują. A6 z trczami jest ponad 0.5 kg cięższy. Z tego co wiem to są też w nim gorsze piasty. CarNeezA Dzieki za rade. Decyzje podjąłem A6 2009 na Vkach za 1999. Zastanawiałem się też nad A6 2010 na tarczach ale w sumie po błocie na razie nie zamierzam jeździć a jeśli mi się odmieni zawsze moge stopniowo zakładać tarczówki. Dobra idę zamawiać rowerek
CarNeezA Napisano 7 Lutego 2011 Napisano 7 Lutego 2011 18" zamawiasz ? w t.bike.pl ? Siodełko w tym krossie jest dość twarde, jeździłem, można się przyzwyczaić i w ogóle, ale będę w lecie wymieniał chyba na Sportourer FLX GEL FLOW; trochę cięższe, ale takie wygodne, że szok. Jeździłem na nim i jest wygodne niesamowicie, ale też swoje kosztuje. Kupuje sobie jeszcze: Sigme 1609, framePROTECTION(taka folia chroniąca ramę przed kamieniami, otarciami itp), koszyk i bidon i pewnie torbę podsiodłową(czasem się przydaje mieć trochę miejsca na coś)
Mati21 Napisano 7 Lutego 2011 Autor Napisano 7 Lutego 2011 Tak kupuje w t-bike. A rozmiar 18 bo mam 180-80 wiec pewnie idealna. Ja to jeszcze dokupie licznik i na razie tyle. Ciekawe czy sie żona ucieszy jak przyjedzie kurier
Mati21 Napisano 17 Lutego 2011 Autor Napisano 17 Lutego 2011 I rowerek dotarł Kross A6 2009 w rozmiarze 18". Dziś pierwsze 30 km przejechane. Jeździ się spoko a nawet za######iście ale nie mam porównania bo nie jeździłem z 10 lat na rowerze. Jedyny problem jaki zauważyłem to - tylna obręcz obciera o klocek z prawej strony na wysokości wentla - jak przejada przez nierównośc lub niską studzienkę to łańcuch uderza o ramę (w rurkę pomiędzy suportem a tyylną przerzutkę - wspornik siodła jest za krótki i trzeba kupić dłuższy Ale jak dla mnie rowerek za######isty
CarNeezA Napisano 17 Lutego 2011 Napisano 17 Lutego 2011 u mnie tez ocierało tylne koło o hamulec, to da się wyregulować w minute. Pozostałe problemy u mnie raczej nie występują. Szczerze mówiąc nie wiem dlaczego łańcuch może bić o ramę(poszukaj w googlach na pewno Ci coś wyskoczy) Łańcuch bije o tą ochronkę neoprenową ? U mnie jeszcze jest minimalne bicie na przednim kole(w niczym nie przeszkadza), ale to może opona jest nierówna czy coś. Wycentrowanie to groszowe sprawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.