Dolli Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Witam Znalazłem fajną okazję na crc, mianowicie http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=53052 , widelec CR1, cena niewielka, z chęcią wezmę, ale nie znam się na tym. I mam prośbę, może ktoś z Was będzie w najbliższym czasie coś kupował w crc, to by mi wziął widelca:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...