TriggaHappy Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Jakie dobre hydrauliki możecie zaproponować zamiast Auriga Comp? Powiedzmy ze do 650PLN. Przede wszystkim zależy mi na dobrej możliwości regulacji, Auriga Comp - można powiedzieć - nie ma w ogóle takiej możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 o jakiej regulacji mowisz ? bo akurat aurigy maja to samo co inne hamulce - czyli regulacja odleglosci klamki od kierownicy czasami mozna regulowac kiedy hamulec 'łapie' ale to raczej wyzsza polka cenowa pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TriggaHappy Napisano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Właśnie o taka regulacje mi chodzi. Regulacja klamki nic mi nie daje. Tylny prawie przy samej kierownicy. 75% drogi jaka trzeba pociagnac klamke to "dead zone" . Hamulec łapie dopiero pod sam koniec. Nie mam zastrzeżeń do jakości hamowania bo hamuje dobrze i mocno. Ale pod sam koniec. Nie wiem jak to wyregulować, a nawet jeśli sie da to pewnie i tak niedlugo je wymienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Skoro hamuje dobrze i mocno to po co wymieniać? Dolej trochę płynu i będzie łapać wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
senjiro Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Skoro hamuje dobrze i mocno to po co wymieniać? Dolej trochę płynu i będzie łapać wcześniej. Popieram przedmówcę. Jeśli jednak będziesz usilnie chciał zmienić to polecę Ci coś co sam właśnie kupiłem - Hayes Stroker Carbon, myślę że cena mówi sama za siebie, normalnie kosztują 2 razy tyle Lepiej się sprężać z wyborem bo jak mi zamawiali to zostały jeszcze 4 komplety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 senjiro nie róbmy sobie jaj z poważnych ludzi Ja bym celował w: Elixiry 5 Formula Oro K18. Juicy 5 Shimano SLX Przy czym formule będą najlepszym i najlżejszym wyborem Skoro hamuje dobrze i mocno to po co wymieniać? Dolej trochę płynu i będzie łapać wcześniej. Nie każdy lubi duży skok jałowy klamki... A jak wbije za dużo płynu to mu z kolei mogą pójść uszczelki bo to przecież Auriga W sumie w związku z tym Shimano SLX mogą mu nie podpasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
senjiro Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 senjiro nie róbmy sobie jaj z poważnych ludzi Myślę że jaj sobie tutaj nikt nie robi, bo jak wejdziesz kilko postów wyżej na test hamulców tarczowych to Hayesy (akurat model Trail, a Carbon to to samo) wypadają równie dobrze. Nie chodzi tutaj oczywiście o porównanie bezpośrednie, które jest co najmniej wątpliwe, a recenzje na samej stronie bikeradar i opinie użytkowników pod recenzjami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Tylny prawie przy samej kierownicy. 75% drogi jaka trzeba pociagnac klamke to "dead zone" . Hamulec łapie dopiero pod sam koniec. Nie mam zastrzeżeń do jakości hamowania bo hamuje dobrze i mocno. Ale pod sam koniec. Nie wiem jak to wyregulować, a nawet jeśli sie da to pewnie i tak niedlugo je wymienie. U mnie łapie przy około 40%, może trochę więcej. Przecież jest to kwestia regulacji śrubą - ewentualnie ponownego ich zalania. Jak będziesz miał kijowo zalane hamulce to każde będą łapały przy 75% skoku klamki do kierownicy. Z takim podejściem kupno nowych hamulców to strata kasy Tym bardziej, że jak napisałeś hamują mocno i dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TriggaHappy Napisano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Założyłem ten temat bo chciałem żebyście podali mi hydrauliki godne uwagi. Nie napisałem ze obecne hamulce chce wymienić już i teraz. Teraz one są nowe i jest ok, ale miałem raz nieprzyjemne akcje z tym wlasnie hamulcem w drugim rowerze i wymienilem je po kilku miesiacach na jakieś mechaniczne. Teraz mam lepszego bajka i chce zainwestowac w lepszy sprzet i wiem ze bede patrzyl na hayesy (do gustu przypadły mi Ace) przy kupnie nowych. Ale póki co chyba zaleje od nowa tylny hamulec. Znalazlem jakiś olej mineralny Alligator. Miał ktoś z tym coś wspólnego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Imho lepiej iść do sklepu z częściami do samochodów francuskich (citroen, peugeot, renault) i kupić 1L oleju mineralnego LHM (nie pomyl z LHS!) i zalewasz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TriggaHappy Napisano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Znalazlem info na forum że ten olej LHM jest sprawdzony i bardzo dobry do tarczówek hydraulicznych. Żeby nie zakladać niepotrzebnie nowego tematu to jeszcze zapytam szybciutko tutaj.Rozumiem że spokojnie i bez obaw moge nim zalać Tektro Auriga? Czy to ten olej ? Total LHM Plus ? http://moto.allegro.pl/total-lhm-plus-1l-i1406521677.html I czy on jest berdziej gęsty czy rzadszy ? Z góry dzięki za odp. Jeśli to ten to kupie go, i póki co zaleje Aurigi, pochodzą jakiś czas i wymienie na Hayesy, nawet jeśli mialbym wymienić jedynie dla czystej satysfakcji. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Tak, to ten olej. Mam bardzo podobny tylko Valeo. Co do gęstości to nie ma znacznych różnic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.