Usiu Napisano 2 Lutego 2011 Napisano 2 Lutego 2011 Witam, w ciepłe dni śmigam Meridą Urban 7.7, jednak w zimie kompletnie się nie sprawdza - ma duże 28' calowe cienkie koła, opony slicki, przez co bardzo łatwo traci przyczepność. Meridą nie pojeżdżę również w terenie. Dlatego zdecydowałem się na składanie jakiegoś roweru górskiego, którym będę mógł w miarę wygodnie poruszać się po asfalcie ale i w terenie mnie nie zawiedzie. Nie mam zamiaru rowerem skakać ani wykonywać trików. Rowerem będę jeździł po asfalcie i czasem w lekkim terenie (drogi kamieniste, ścieżki w lesie itp.). Na czasie mi raczej nie zależy, mam zamiar kupować części na bieżąco, czyli jeśli wpadnie jakaś gotówka to przeznaczam ją na kolejną część. Ogólnie jestem zielony w markach wykonujących podzespoły rowerowe, dlatego chciałem poradzić się ludzi doświadczonych. Aktualnie mam ok 200zł, myślę, że starczy na nadającą się do jazdy ramę? Jeszcze nie wiem ile chcę przeznaczyć pieniędzy na rower - na pewno nie więcej niż 1300. Rower w większości chcę złożyć z części używanych (pomijając napęd i inne zużywające się elementy). Mój wzrost to 187cm, ważę ok 70kg. Jeśli byście się natknęli przypadkowo na jakąś ramę po okazyjnej cenie proszę podać link. Pozdrawiam, Usiu.
Schwefel Napisano 3 Lutego 2011 Napisano 3 Lutego 2011 Za 200zł to tylko używki. http://allegro.pl/rama-unibike-expert-19-stan-bdb-okazja-i1433684744.html http://allegro.pl/rockrider-8-1-i1428946749.html http://allegro.pl/unibike-evolution-17-dodatki-i1438613289.html http://allegro.pl/rama-giant-atx-7-rozmiar-m-nowa-super-stan-i1442495014.html
ProEvolution Napisano 3 Lutego 2011 Napisano 3 Lutego 2011 Tylko ta rama z ostatniego linka "mogłaby" być trochę za mała hehhe Od siebie poleciłbym http://allegro.pl/rama-mtb-ktm-sedona-race-waga-1530g-i1439495881.html