JeremiB Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Witam! Jestem nowy i zielony w tematach rowerów więc za wszelkie pomyłki proszę nie karać srogo. Tak jak w temacie, słyszałem dużo dobrych opinii o tym rowerze. Rower służy mi głównie do wypadów na trasy mieszane ale raczej więcej poruszam się po drogach nieutwardzonych. Mam jeszcze jedno pytanie; mam ok.170cm wzrostu. Jaki rozmiar ramy będzie dla mnie najlepszy? Tu link do danego modelu: http://allegro.pl/schwinn-mesa-ltd-hayes-mx-2-sram-x-7-rock-shox-i1442880775.html Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Bardzo fajny rower - miałem kiedyś ale rocznik 2008. Na Twój wzrost M czyli 17" ( długosc górnej rury w poziomie 570 ). Jedynie do wymiany na początek opony bo waża razem ponad 1,5 kg no i powodzenia w regulacji hamulców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JeremiB Napisano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Dzięki za odpowiedź. Sam się jeszcze zastanowie, ale widzę, że na innych stronach nie schodzi poniżej 2000zł a tu cena dość korzystna. Co do opon to już drobiazg, będe mógł wymienić. Jeszcze raz dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
senjiro Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Kurcze, w tej cenie to naprawdę super rowerek. Amorek Judy J1, manetki i przerzutki srama (X-7 ) i tarczówki mechaniczne, które jeśli nie będziesz jeździć po górskich szlakach sprawdzą się znakomicie. Moim zdaniem nie ma co się zastanawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...