Skocz do zawartości

[Hamulec] Avid juicy - nowe 3 czy używane 7


misiek1994r3

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wziąłbym Juicy 7, tylko żeby nie miały wycieków. Mogą być ew. do odpowietrzenia i klocki żeby pociągły jeszcze chociaż pół sezonu.

 

EDIT: Dogwill, po co ci link do nówek 3 skoro one są nieużywane i raczej nie będą miały wad :icon_mrgreen: ? No ale mogę się mylić, nie można wykluczyć, czy będą miały wady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, jest tak:

-klamki byly sprawdzone przez fachowca w serwisie rowerowym i obydwie sa nieruszone, linki rowniez sa dobre i szczelne

-druga sprawa to zaciski, przedni jest w pełni sprawny a klocków jest 50%, drugi zacisk tez sam w sobie jest dobry ale klocki sa podobno do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc uważam, że nikt z forumowiczów nie powie Ci nic na temat stanu tych 7 nawet bez zdjęcia. To jest przecież wróżenie z fusów. Jeśli Juicy 3 miałyby gwarancję to prawdopodobnie wolałbym je kupić, niż pchać się w nie do końca znane 7. Wybór należy do Ciebie. Jak któryś kolega wyżej napisał to są Twoje pieniądze i możesz z nimi robić co Ci się tylko podoba. =D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również. Jeździłem na 2 takich samych setach (J7 i J3 miały klocki z przodu EBC Gold, tył BBB niebieskie, oba na tarczach Hayes 203, oba odpowietrzone i zalane). Poprostu J3 to był zaledwie spowalniacz przy J7, nawet nie ma co za bardzo porównywać. Bierz sprawne J7, będziesz na pewno zadowolony :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli DH to pewnie długość przewodu 90 czyli do skrócenia, tył może także. Dochodzi wtedy serwis z wymiana płynu, uszczelek. Dodatkowo na pewno klocki do wymiany i nowa tarcza 160... Pytanie ile taki zestaw - podejzewam ze ok 400 skoro za tyle mozna kupic j3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie koledzy słusznie zauważyli, do ceny tych Juicy 7 dolicz sobie koszty:

  • wymiany tarcz
  • wymiany klocków
  • skrócenia przewodów
  • odpowietrzania

I nagle się okazuje, że to wcale nie jest taka okazja, co nie zmienia faktu, że w porównaniu do Juicy 7 trójki to spowalniacze...

Może zapoluj na 5tki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odradzam Ci J3 poniewaz bywalo z nimi sporo problemow (nie jest to tylko moja opinia) no i strasznie slabe są. Polecam Ci J7 , poniewaz:

1. sily maja pod dostatkiem ( nie jest to opinia wyczytana w internecie , tylko wiem to z wlasnego doswiadczenia)

2. posiadaja regulacje na klamce - przy pomocy pokrętła można łatwo regulować skok dźwigni hamulca (przydaje sie no i mozna to zrobic latwo i szybko , w J5 tego nie ma)

3. polecam je zalac lepszym plynem np motulem rbf 600 lub 660 (pit stop avida to tandeta i sie gotuje)

4. Serwis jest prosty :)

5. Jesli zamierzasz na nich troche pojezdzic to dobrym pomyslem byla by wymiana przewodow Avida na Goodridge'a :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie nie dawałbym większej niż 180 (185 jeszcze można :P) . Co prawda ja mam w Duro 203 przez rok, trzyma się, ale szkoda ryzykować luz w Epiconie. Tym bardziej, że J7 już na 180 jest bardzo mocny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że J7 już na 180 jest bardzo mocny.
J7 to bardzo mocny hamulec ? To raczej zwykły przeciętniak .

 

j3 vs j7 , wygrywa bezapelacyjnie j7 . Moc ma większą , choć tu dużo zależy od klocków , jednak ta czerwona regulacja to bardzo przydatna sprawa .

 

Pozatym nie wiem dlaczego właściciel ma odrazu skracać przewody , może jeździć z dłuższymi , na pewno w niczym to nie będzie przeszkadzać , waga może minimalnie do góry skoczyć i tyle .

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...