misiek1994r3 Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 Witam! Tak jak w temacie. Jak myślicie, co opłaca się bardziej, nowiutkie 3 czy używane 6 miesiecy w DH 7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 A skąd niby mamy wiedzieć w jakim są stanie te używane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dogwill Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 Najlepiej do obu daj linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 Ja wziąłbym Juicy 7, tylko żeby nie miały wycieków. Mogą być ew. do odpowietrzenia i klocki żeby pociągły jeszcze chociaż pół sezonu. EDIT: Dogwill, po co ci link do nówek 3 skoro one są nieużywane i raczej nie będą miały wad ? No ale mogę się mylić, nie można wykluczyć, czy będą miały wady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek1994r3 Napisano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 Ja nie wiem w jakiej kondycji sa te 7 ale sprzedajacy zapewnia ze sa w satnie bdb. na pewno zapoznam sie z ich faktycznym stanem bardzo dokladnie ale wydaje mi sie ze ta klasa hamulca powinna jezdzic 6 miesiecy w kazdych warunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenjisan Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 Doprecyzuj czy będziesz miał możliwość na żywo obejrzeć używki przed kupnem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 To, że sprzedający Cię zapewnia o niczym nie świadczy. Najlepiej żeby Ci zrobił film na którym mniej więcej widać jak te hamulce działają "na sucho". To w końcu Twoje pieniądze, a nie problem wyrzucić je w błoto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 kolega ukaniex wie co mówi, w końcu sam miał okazję przekonać się jak "sprawne" mogą być używane hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qball Napisano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2011 Ja również.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek1994r3 Napisano 1 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 Słuchajcie, jest tak: -klamki byly sprawdzone przez fachowca w serwisie rowerowym i obydwie sa nieruszone, linki rowniez sa dobre i szczelne -druga sprawa to zaciski, przedni jest w pełni sprawny a klocków jest 50%, drugi zacisk tez sam w sobie jest dobry ale klocki sa podobno do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dogwill Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 Nie możesz zapodać linku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek1994r3 Napisano 1 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 Nie poniewaz kupuje to od znajomego a nie przez allegro czy inna stronke moze mial ktos okazje jezdzic na tych dwoch modelach i moze je porownac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gugool Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 Szczerze mówiąc uważam, że nikt z forumowiczów nie powie Ci nic na temat stanu tych 7 nawet bez zdjęcia. To jest przecież wróżenie z fusów. Jeśli Juicy 3 miałyby gwarancję to prawdopodobnie wolałbym je kupić, niż pchać się w nie do końca znane 7. Wybór należy do Ciebie. Jak któryś kolega wyżej napisał to są Twoje pieniądze i możesz z nimi robić co Ci się tylko podoba. =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonix Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 PO wcześniejszych oględzinach siódemek i stwierdzeniu ich stanu na bdb nawet bym się nie zastanawiał i brał siódemki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 Ja również. Jeździłem na 2 takich samych setach (J7 i J3 miały klocki z przodu EBC Gold, tył BBB niebieskie, oba na tarczach Hayes 203, oba odpowietrzone i zalane). Poprostu J3 to był zaledwie spowalniacz przy J7, nawet nie ma co za bardzo porównywać. Bierz sprawne J7, będziesz na pewno zadowolony . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek1994r3 Napisano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 tylko czy J7 na tarczy 203 nie bedzie przesada dla moich magicznych 57 kg?? Nie bede mial mniejszych tarcz poniewaz stara była na mocowanie center lock i z tego co mi wiadomo to nie da sie jej przełozyc na nowa piaste novatec ze standardowym mocowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adii22 Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 No to dokup sobie tarczę ~160 albo ~180, nawet używaną, byle w dobrym stanie była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Jesli DH to pewnie długość przewodu 90 czyli do skrócenia, tył może także. Dochodzi wtedy serwis z wymiana płynu, uszczelek. Dodatkowo na pewno klocki do wymiany i nowa tarcza 160... Pytanie ile taki zestaw - podejzewam ze ok 400 skoro za tyle mozna kupic j3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Imho możesz mieć tarczę 203, ja ważę mniej od Ciebie i mam trochę podobny klasowo hamulec i dobrze hamuje, ale do jakiego to ma być amortyzatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 W sumie koledzy słusznie zauważyli, do ceny tych Juicy 7 dolicz sobie koszty: wymiany tarcz wymiany klocków skrócenia przewodów odpowietrzania I nagle się okazuje, że to wcale nie jest taka okazja, co nie zmienia faktu, że w porównaniu do Juicy 7 trójki to spowalniacze... Może zapoluj na 5tki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid1991 Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Odradzam Ci J3 poniewaz bywalo z nimi sporo problemow (nie jest to tylko moja opinia) no i strasznie slabe są. Polecam Ci J7 , poniewaz: 1. sily maja pod dostatkiem ( nie jest to opinia wyczytana w internecie , tylko wiem to z wlasnego doswiadczenia) 2. posiadaja regulacje na klamce - przy pomocy pokrętła można łatwo regulować skok dźwigni hamulca (przydaje sie no i mozna to zrobic latwo i szybko , w J5 tego nie ma) 3. polecam je zalac lepszym plynem np motulem rbf 600 lub 660 (pit stop avida to tandeta i sie gotuje) 4. Serwis jest prosty 5. Jesli zamierzasz na nich troche pojezdzic to dobrym pomyslem byla by wymiana przewodow Avida na Goodridge'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Co do pkt. 5, wolałbym jakieś A2Z w stalowym oplocie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek1994r3 Napisano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 mam epicona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Earl Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 W takim razie nie dawałbym większej niż 180 (185 jeszcze można ) . Co prawda ja mam w Duro 203 przez rok, trzyma się, ale szkoda ryzykować luz w Epiconie. Tym bardziej, że J7 już na 180 jest bardzo mocny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artursx1 Napisano 6 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2011 że J7 już na 180 jest bardzo mocny. J7 to bardzo mocny hamulec ? To raczej zwykły przeciętniak . j3 vs j7 , wygrywa bezapelacyjnie j7 . Moc ma większą , choć tu dużo zależy od klocków , jednak ta czerwona regulacja to bardzo przydatna sprawa . Pozatym nie wiem dlaczego właściciel ma odrazu skracać przewody , może jeździć z dłuższymi , na pewno w niczym to nie będzie przeszkadzać , waga może minimalnie do góry skoczyć i tyle . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.