eustahy66 Napisano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2011 Witam,jestem nowym użytkownikiem tego forum wiec prosze o wyrozumiałość jeśli podobny temat gdzieś jest.Nazywam sie Marcin,jestem z Gliwic i mam 19 lat.Nie znam sie zupełnie na rowerach,ledwie umiem napompować koło natomiast zmiana dętki jest dla mnie mission impossible.W ciepłe ndi kilka razy dziennie jeżdze po 10 lub 20 km na rowerku na treningi piłkarskie i czasem dla przyjemności.Od jakiegoś czasu mam marzenie..chce przejechać wzdłuż Polskę na rowerze,a konkretnie chodzi mi o jazde od Gliwic na Mazury.Chce to zrobić by przeżyć wspaniałą przygodę,mieć wspomnienia,miec co opowiadać kumplom itd.Nie mam ządnego doświadczenia w zadnych wyprawach rowerowych.Taki maratonik chciałbym zrealizować w wakacje najlepiej w sierpniu i planuje to zrobic w niewiecej niż 10 dni tam i z powrotem ( brak wolnego czasu ).Prosze o wszelkie mozliwe rady od was na ten temat tzn.jak sie przygotowac,jaką droge wybrać,czy rzeczywiscie warto na mazury czy moze gdzie indziej,gdzie spac,ile pieniedzy na to przeznaczyć.Może ktoś z was miał taką lub podobną wyprawę i chętnie podzieli sie ze mną wrażeniami i poglądami.Na chwilę obecną tylko ja jestem chętny na taki rajd i nie zanosi sie na to by ktoś by tez chciał jechac,nie mniej jeśli ktoś ma podobny pomysł i chciałby sie dołączyć to bardzo chętnie przyjme gościa i razem przeżyjemy wspaniałą przygodę.Jesli ktos by chciał na ten temat pogadać prywatnie do zapraszam na moje gg- 3162347.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...