wigry Napisano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 W Firefoxie jest ok od razu napiszę,a w Operze forum wygląda tak: http://www.fotoszok.pl/upload/b2dcd9ef.jpg http://www.fotoszok.pl/upload/06e10b55.jpg Mam wszystko wporządku z swoim kompem,systemem i ogólnie nie jestem amatorem więc niema co pytać o np. włączoną jave itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adii22 Napisano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 A blokowałeś reklamy? Czasami razem za reklamami potrafi pociągnąć takie pierdoły jak arkusze stylów, etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 Piszę właśnie z Opery i nic takiego nie występuje. Opera 10 czy 11? Ciastka i pamięć czyściłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wigry Napisano 28 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 Nic nie robiłem. Opera 10. Nic nie czyściłem. Było ok gdzieś miesiąc temu,a teraz wchodzę i zonk Jestem na dziesiątkach innych różnego rodzaju for i takiego problemu nie spotkałem jeszcze. Dodatkowo usunąłem ciasteczka ale nic to nie dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 No to wyczyść. Ja mam Operę 10.10 i wszystko działa ok. Na FF czasami tak miałem ale po ponownym przeładowaniu wszystko wracało do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wigry Napisano 28 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 Ale co mam wyczyścić? Cokies poszły do kosza to niewiem co jeszcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 Pamięć podręczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...