Krzysi3kk Napisano 25 Stycznia 2011 Napisano 25 Stycznia 2011 Witam mam zamiar sprawić sobie nowe koła najlepiej by było jakby były zarówno pod tarcz jak i v'brake. Wiadomo chciałbym jak najlżejsze. W gre wchodzą też koła pod same tarcze, pod sam v'ki odpadają. Cena tak z 350zł jak myslicie lepiej polować na jakieś lepsze uzywane czy nowe np. http://www.sklep.bikestacja.pl/product_info.php?cPath=296_38_102_128_301&products_id=2502
senjiro Napisano 25 Stycznia 2011 Napisano 25 Stycznia 2011 Myślę że podane przez Ciebie będą w sam raz, pod warunkiem że masz zamiar kupić lub posiadasz hamulce tarczowe na Center Lock. Jeśli chodzi o nowe koła to myślę że nic lepszego nie uda Ci się dostać.
matkell Napisano 25 Stycznia 2011 Napisano 25 Stycznia 2011 ewentualnie możesz złożyć sobie koła wg własnego uznania, jakiś czas temu był podobny temat do 300zł więc możesz tam znaleźć informacje, ja osobiście zgadzam się z senjiro i brał bym te z linku
senjiro Napisano 25 Stycznia 2011 Napisano 25 Stycznia 2011 dokładnie, na bikestacji masz o tyle fajnie że można kupić koła w cenie samych komponentów, a jak sam będziesz kompletował to dojdzie Ci jeszcze koszt zaplecenia, który może wynieść za dwa koła od 50-80zł
matkell Napisano 25 Stycznia 2011 Napisano 25 Stycznia 2011 Jeżeli chodzi o bikestacje to jak najbardziej polecam, poszedłem za radą senjiro i zamówiłem koła dla kumpla, zamówiłem w sobotę wieczoram, a w poniedziałek po południu już miałem je w domu
zeflo Napisano 26 Stycznia 2011 Napisano 26 Stycznia 2011 Za 350zł nic raczej nie zwojujesz. Te z linka są ok, pod warunkiem że rozważasz używanie tarcz Center-Look. Jeśli nie, szukaj również jakis okazji na allegro
ProEvolution Napisano 27 Stycznia 2011 Napisano 27 Stycznia 2011 ja osobiście też wybrałbym z tego linka Nawet zastanawiam się nad nimi
Krzysi3kk Napisano 27 Stycznia 2011 Autor Napisano 27 Stycznia 2011 a czym rozni sie tarcza center look od zwykłej na 6 srub oprocz sposobu mocowania
Rafi105 Napisano 27 Stycznia 2011 Napisano 27 Stycznia 2011 Niczym, no chyba że wagą gdzieś czytałem, że CL są cięższe ale nie jestem w stanie potwierdzić. EDIT: Jeszcze wyglądem się różnią
senjiro Napisano 27 Stycznia 2011 Napisano 27 Stycznia 2011 Tarcza CL jest cięższa od standardowej na 6śrub, ale drugiej strony piasty CL mają niższą wagę, więc suma sumarum na jedno wychodzi.
ProEvolution Napisano 28 Stycznia 2011 Napisano 28 Stycznia 2011 Tak CL są cieższe i wygląd , ale o wadze piast to nie wiedziałem Człowiek uczy się całe życie
senjiro Napisano 28 Stycznia 2011 Napisano 28 Stycznia 2011 Korpus piasty jest całkowicie inny, poza tym zdaje mi się że tarcze są sztywniejsze (SLX,XT,XTR) i dzięki wielowpustowi bardziej centrycznie dokręcone. Jakby nie było to nakrętka dociska tarczę równomiernie na całej powierzchni, a w standardowych tarczach jest to 6 śrub. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
ProEvolution Napisano 29 Stycznia 2011 Napisano 29 Stycznia 2011 Z korpusem sie zgadzam ale jeśi chodzi o równomierny docisk to w obu systemach nie można się czego czepić. Nie wiem czemu ale do mnie bardziej przemawia mocowanie na 6 śrubek
Krzysi3kk Napisano 31 Stycznia 2011 Autor Napisano 31 Stycznia 2011 a co myslicie o tych http://allegro.pl/kola-26-joytech-pod-tarcze-lub-v-brakee-mach-i1423547667.html
ProEvolution Napisano 31 Stycznia 2011 Napisano 31 Stycznia 2011 Wyglądają na solidne Ale jednak zostaje przy tych co podał autor tematu
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.