piotrulek84 Napisano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 Dziś nawet przejeżdżałem przez Biskupice ale leciałem do domciu, bo na 14:00 do pracy. Rower zjeżdża jak na sztywniaka ok, ze zwrotnością jest tak sobie. Nawet dawałem radę lądować na dole przed większością fulli, do dnia buby, bo po glebie jakiś taki asekuracyjny się zrobiłem... 8 fulli i sztywniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 Przyszedł czas na kierownicę. 31,8, 580, do 400zł, carbon, solidny carbon (sztywna). Podsuniecie jakieś propozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) http://canalsportowy.pl/kierownica-prosta-ec70-xc-5st-580mm-31-8mm.html hm? Cena ok, odchudzona zbyt nie jest więc powinna starczyć na trochę dłużej niż sezon. Dożywotnia gwara Ew. Syntace duraflite, ale już wykracza poza budżet: http://cult-bikes.com/SyntaceKierowniceMTBos.htm Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez miskov17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 Dobrze myślisz. Jest w tym sklepie również EC90 w nienajgorszej cenie, ale 560mm. Za szeroki nie jestem i kiedyś nawet się przymierzałem do tego rozmiaru. Można by trochę bardziej odważnie kłaść się przy drzewach... Warto się zastanowić, zadzwonić. Jedną z opcji jest New Ultimate 106g carbon. Mówisz, że taka waga to już sztywność oraz trwałość odpada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaDymek Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 Dobrze myślisz. Jest w tym sklepie również EC90 w nienajgorszej cenie, ale 560mm. Za szeroki nie jestem i kiedyś nawet się przymierzałem do tego rozmiaru. Można by trochę bardziej odważnie kłaść się przy drzewach... Warto się zastanowić, zadzwonić. Jedną z opcji jest New Ultimate 106g carbon. Mówisz, że taka waga to już sztywność oraz trwałość odpada? Nie przesadzaj z drzewami Z szerokością 730 bardzo rzadko mam problem z drzewami . Aczkolwiek jedno złamałem, ale było cieniutkie, z 10 cm No i trzymam kciuki za projekt Enduraka Jak złożysz to wpadaj w moje rejony ( Jeseniki ) pokażę wypasione miejscówki Meridka całkiem fajna, 13 kg dla mnie to piórko ( mój 17 waży), a co dopiero poniżej 10kg Pozdrooooo!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 Chciałbym tego Enduraka... No chciałbym... Jako drugi sprzęt na wypady w góry bardzo by się przydał. A z aktualności - właśnie przypomniałem sobie, że przykleiłem chwyty KCNC na lakier do paznokci, bo się kręciły Już przerobiłem nożyk na półokrągły, bo jutro wysyłają do mnie Easton EC90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2011 piotrulek84 nie byłeś przypadkiem 13.08 w częstochowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 W dzień dla niektórych pechowy warto by się pomodlić. Niestety to nie ja. A chętnie pojezdziłbym po Jurze. Kilka wrażeń odnośnie nowej kierownicy. Nie czuję magicznego tłumienia drgań w przeciwieństwie do ramy. Sztywność na świetnym poziomie. Szerokość 560mm pasuje mi jak najbardziej. Waga - miało być 99g i co prawda nie ważyłem jej na wadze o dokładności do 1g, ale sklepowa, która mnie jeszcze nie zawiodła (dokładność do 5g) wskazała 125g. To tyle co EC70, ale niech będzie, że dzięki temu będzie bardziej trwała. Kierownicy nie montowałem na pastę do karbonu; z początku trochę zgrzytała ale juz jest ok. Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Jutro przyklejam chwyty Proszę, oto świerze fotki: https://picasaweb.google.com/111157767574998738868/7Sierpnia2011# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Aha, aktualna waga to 9744g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Jeszcze do wymiany koła i pół kilo zrzucisz jak nic. Rower bardzo fajny. Ja po używaniu 3 kierownic karbonowych też nie zauważyłem ich magicznych właściwości tłumiących mimo wielu chwalebnych opinii, sądzę że odnosiły się one do sztywniaka/szosy. I foto jest świeże, a nie "świerze"! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Przepraszam za ortografię. Koła ważą 2050 + adaptery z center na 6śrub = 2110g. Jeśli odważę się na 1400g to ubędzie 710g, czyli po zmianie łańcucha na sl9 gold, zacisku sztycy i top capa będzie rower xt poniżej 9kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Łańcuch lepiej wziąć Campa C9/C10 bądź Shimano XTR 9s/10s. KMC szybko się wyciągają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Ale jaki wygląd No przynajmniej do pierwszego błota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Jak stwierdził 1415Chris sl9 gold można porównać z łańcuchem xtr. Jeżeli odbiega znacząco od niego pod względem trwałości to odpada. Dla samego wyglądu nie warto dopłacać 70zl. Mam w tej chwili 109 ogniw i łańcuch jest troszkę długi. Śmiało mogę wyrzucić 2 ogniwa, co da wynik 267g, więc jeśli zdecydowałbym sie na KMC, oszczędność wyniosła by 19g. Chyba nie warto. Nie wiem, czy mogę zdecydować się na Campa C9; ponieważ moja kaseta ma przejechane ok 5kkm obawiam się o pracę kompletu. Do wymiany łańcucha zostało jeszcze ok 1000km więc trochę czasu zostało na podjęcie decyzji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Możesz wziąć też łańcuch pod 10s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Piotrek, mam u siebie C9 i właśnie przejeżdża drugi komplet zębatek na kasecie. Po 2 latach (czyli 6-7tyś) jest wyciągnięty tyle co XT po 2tyś km, ani razu nie zerwany - jak dla mnie rewelacja. A sam wiesz jak jeżdżę Waga przy 104 ogniwach + spinka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 O, tutaj pojawił się argument. Trwałość plus waga. To mi się podoba. I dostępny jest bez problemu. Napiszcie proszę jeszcze coś odnośnie pracy, bo przykładowo przy łańcuchu sram z półki xt biegał napęd beznadziejnie ( za sztywny ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Niestety, nie chodzi tak płynnie z kasetą XT jak np łańcuch XT. Hałasuje trochę. Poza tym jest idealny Ale akurat łańcuch to jedno z ostatnich miejsc, które warto wymieniać pod wagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 Są nowe koła. Bikestacja dała dość dobrą cenę więc wziąłem u nich mimo złej opini o zaplataniu. Upomniałem się o zadbanie o solidną robotę. Czy zadziałało - zobaczymy Kierownica teraz to Easton EC90. Miało być 99g a waży 125g. Łańcuch skrócony o 2 ogniwa. Dętki zmienione na 130g bo trwałość 100g jest beznadziejna. Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula RX 243g, tarcza 160mm 99g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula RX 256g, tarcza 160mm 100g, adapter IS/PM 27g Cables: (Pancerze i linki) Jagwire L3 87g Cassette: (Kaseta) Shimano XTR 11-32 224g Chain: (łańcuch) Shimano CN-HG7701 107links+Sram Link 267g Crankset: (Korby) Shimano XT FC-M770 44/32/22 175mm 853g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT FD-M770 152g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT RD-M772 Shadow 227g Fork: (Widelec) Manitou R7 MRD Absolute 100 1518g Frame: (Rama) Merida FLX carbon 18 1236g Handlebar: (Kierownica) Easton EC90 31,6/560 125g Handlebar Tape: (Owijka) KCNC Eva Form 11g Headset: (Stery) FSA ZS3 tuned 55g Pedals: (Pedały) Crank Brothers EegBeaters C 294g Seat: (Siodło) Selle Italia SLR TT 145g Seatpost: (Sztyca) KCNC pro lite 8000 31,6/400 165g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Merida 23g Shifters: (Manetki) Shimano XT SL-M770 rapidfire bez monitorków 225g Skewers: (Zaciski koł) Corratec 44g Starnut: (Gwiazdka) 15g Stem: (Mostek) Ritchey WCS 31,8/120 120g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron Evo 2,1 420g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Racing Ralph Evo 2,1 460g Top Cap: (Top cap) FSA 15g Tubes: (Dętki) Schwalbe xx light 130g+130g Wheels: (Koła) 1553g Wheel Front: (Koło przednie) -Hub: (Piasta) Novatec 711 32h -Rim: (Obręcz) Dt Swiss XR400 -Spokes: (Szprychy) Sapim D-light -Nipples: (Nyple) Sapim polyax -Rim tape: (Opaska) Wheel Rear: (Koło tylne) -Hub: (Piasta) Novatec 712 32h -Rim: (Obręcz) Dt Swiss XR400 -Spokes: (Szprychy) Sapim D-light -Nipples: (Nyple) Sapim polyax -Rim tape: (Opaska) Aktualna waga to 9219g Dzisiejsze fotki: https://picasaweb.google.com/111157767574998738868/7Sierpnia2011# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 widze rowerek z mojego miasta ; ) przymierzalem sie do identycznych kol, ale waze prawie 80kg a nie chce prostowac kol co maraton dlatego jednak kupilem kolka xt jak juz lajtowales to dlaczego nie ztr ? byloby pare gram mniej : ) az sie prosi o przerobienie na mleczko, ja zrobilem juz 1000km na mleczku i jest fajnie : ) lekki mostek ci sie trafil , moj wazy 125g przy tej samej dlugosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 Będzie mleczko tylko nie mogę się zabrać. Jakieś 130g jest do wywalczenia. Tylko czy te opony nie będą za bardzo podziurawione? Koła wyszły mnie jakieś 920zl dlatego nie będzie Alpine. Nie opłacało się skladać. Kilka takich mostków na forum już widziałem o podobnej wadze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 uszczelnic sie pewnie uszczelnia, polecam mleczko no tubes, ja uszczelnilem bez wiekszych problemow kendy karma ktore tez sa dosc papierowe ale scianki boczne w schwalbe sa dosc cienkie dlatego na sezon startowy zakupilem opony ust, fakt ciezkie, ale wymiana opony bezdetkowej w terenie to jest masakra wiec wole sobie takich wrazen oszczedzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 Chodzi mi o to, że one mają już ukulane 7kkm i ludzie piszą, że takie średnio się nadają bo dziur mają dużo. Swoją drogą RacingRalph 7kkm i jeszcze sporo zostało Omijam asfalt - pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 na ten temat sie nie wypowiem bo zalewalem nowe opony, ale sprobowac mozesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miliron Napisano 24 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 Patrząc na Twojego FLXa stwierdzam, że mój FLX to straszny klocek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.