mati2 Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 Witam Może moje dane: 183 cm 85 kg Poszukuję roweru wytrzymałego lecz po części uniwersalnego. Lubi pojechać w teren typu puszcza Kampinoska ale chciałbym żeby ten rower służył również na wyjazdach rowerowych z dziewczyną jako ciężarówka wioząca namiot, ciuchy, kosmetyczkę itd :-P Ważne żeby był wytrzymały bo planuję zakup na dłuższy czas. Byłem dziś w paru sklepach i Pan zaproponował mi Speca: http://www.rowerowysklep.pl/rowery-rower-specialized-rockhopper-sl-black-10-o_l_84_1570.html za 3230 zł Przeglądając forum znalazłem też taki rowery http://allegro.pl/cube-ltd-pro-white-metal-blue-2010-dpd-gratis-i1408933431.html http://allegro.pl/kross-level-a8-2009-shimano-xt-tora-sl-wyprzedaz-i1398431058.html Jak on się ma do tego speca? Może polecacie coś jeszcze? Niestety jeśli chodzi o osprzęt jestem laikiem dlatego zwracam się do Was. Pozdrawiam P.s. Jakie sklepy w Wawie polecacie? Ja byłem w AirBike'u i w strefie X ( na popiełuszki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dogwill Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 http://allegro.pl/specialized-hardrock-sid-xt-avid-soul-po-200-km-i1426224776.html http://allegro.pl/viper-x-team-xt-truvative-firex-recon-gold-2011-i1427895372.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati2 Napisano 24 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 Ten Viper to ze względu na dobry widelec? bo patrząc na osprzęt to ma dużo gorszy od np. Krossa. Jeśli mogę prosić o wytłumaczenie dlaczego ten przy propozycjach. Próbuje sobie wyrobić zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...