Skocz do zawartości

[nowy amortyzator] pod V-ki, jaki?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Planuje zakupić nowy amortyzator do GT Avalanche 2.0 tylko mam problem z wyborem i proszę o pomoc. Ważę ok 90kg, chcę przeznaczyc max1200zł, nie mam pojęcia który lepszy, czy olejowy, może powietrzny? Na pewno musi podejść pod v-brakei. Z góry wielkie dzięki:)

Napisano

Osobiście jestem wielbicielem amortyzatorów rock shox które jeszcze mnie nie zawiodły dla tego ze swojej strony polecam Rebę bądź Recona. Problemem może być jednak znalezienie wersji pod v-ki ale gdzieniegdzie starsze modele wciąż są dostępne.

Napisano

Earl Ma być przystosowany do V-ek.

 

PS 400 post ;)

 

 

Faktycznie, niedopatrzenie z mojej strony. Przepraszam :icon_redface::(.

  • Mod Team
Napisano

Będzie ciężko z nowym amortyzatorem trochę z wyższej półki i piwotami pod v-ki. Ja zasugerowałbym amorek niższej klasy a za różnicę jaka zostaje to kupić tarczę, hamulec, klamkę...

P.S. Drogi przedmówco - dlaczego piszesz że pod tę wagę to tylko powietrze - przy 90 kg ładnie będzie pracował olejowy amortyzator. Powietrze jako ostatnią deskę ratunku należy polecać najpierw zawodnikom wagi piórkowej!

  • Mod Team
Napisano

Będzie ciężko z nowym amortyzatorem trochę z wyższej półki i piwotami pod v-ki. Ja zasugerowałbym amorek niższej klasy a za różnicę jaka zostaje to kupić tarczę, hamulec, klamkę...

P.S. Drogi przedmówco - dlaczego piszesz że pod tę wagę to tylko powietrze - przy 90 kg ładnie będzie pracował olejowy amortyzator. Powietrze jako ostatnią deskę ratunku należy polecać najpierw zawodnikom wagi piórkowej!

 

wymiana na tarczówki wydaje mi się dość drogą inwestycją wiec zostaje przy V-kach.

Napisano

Ten Recon Race niedawno z mojego polecenia kupił mój brat. Tylko że chyba za 949zł + 50 zł za zmianę skoku. Coś im podrożały te sztućce.

BTW, mają jeszcze magurę pod V-ki: Magura Menja (DAD - Double Arch Design, czyli widelec dedykowany wszystkim fanom łucznictwa na świecie ;) )

Napisano

Bierz Rebe,

 

http://allegro.pl/rock-shox-reba-race-dualair-z-piw-pushlock-alpe-i1394048018.html

 

Tu troche drogo, ale wersje Team da sie znalezc nowa z piwotami za 1200zl albo mniej. Rebe ustawisz idealnie pod siebie, serwis jest bajecznie prosty, duzo ludzi uzytkuje ten amor i jak bedziesz miec z nim jakies problemy zawsze ktos pomoze bo na pewno ktos juz twoj ewentualny problem kiedys przerabial. Do tego Reba ma sporo regulacji i mozna sie nimi pobawic jak ci sie bedzie nudzic :) Sam w swoim GTku tez mam Rebe :)

 

Jak nie uda ci sie znalezc Reby to Recon z MC tez bedzie ok, mialem kiedys solo air i plynnie chodzil, wykorzystywal caly skok (tlumil jakostam ale mialem podstawowy model bez MC a z czyms podobnym do HC2).

 

Bombera nowego zadnego bym nie bral z uwagi na dziwne usterki i kiepska jakosc. Jak juz, to mozna poszukac uzywanego z rocznikow 2003-2005 typu MX albo Marathon. Pod twoja wage taki bylby idealny

 

http://allegro.pl/marzocchi-bomber-mx-comp-eta-2004-idealny-i1343385340.html

 

Fajnie chodza te starsze bombery, mialem kiedys FR z 2003 z HSCV i gdyby nie to, ze do Zaskara nie pasuje zbytnio 130mm to bym go nie sprzedawal :) Do tego masz Eta czyli znizenie skoku, duza sztywnosc i latwy serwis i do tego niezawodnosc. A za reszte kasy kupisz sobie fajne kolka :)

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Dzięki wielkie wszystkim za pomoc!!! Udało mi się wyhaczyć nowego GT Avalanche 1.0 Disc z 2010r za kwote 2000zł i już u mnie stoi:) Swierdziłem ze to bedzie lepsze rozwiazanie:)

 

Pozdrawiam serdecznie:)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...